Een envelop van het Openbaar Ministerie gericht aan hemzelf, over een of andere strafzaak denk ik. Ze hebben hem niet opengemaakt. Maar de buitenkant van de envelop heeft ie helemaal volgekliederd met verwijten en leugens over mij, en dat mijn ouders met mij moeten praten (hij wil geld van mij). Alsof mijn ouders aan zijn kant zouden staan. Hij spoort echt niet, we zijn al meer dan 2 jaar (!) uit elkaar.
Nah wat een idioot zeg. Je hebt dus eerder aangifte gedaan? Deed de politie daar niks mee?
Uiteindelijk niet, omdat er inmiddels ook een civielrechtelijk contactverbod was opgelegd en dat wel leek te werken. Helaas ziet het contactverbod niet op familie en vrienden.
De politie is toen 2 x bij hem langsgeweest, maar omdat het rustig was is de zaak toen geseponeerd. Ik heb maandag een telefonische afspraak met de behandelaar van de zaak, hopelijk gaan ze nu wel wat doen
Hahaha ik zou het bijna willen, was ik in ieder geval van die verveling af
Lief dankjewel
Ja klopt, heb idd vorig jaar al een heel boekwerk bij ze ingeleverd, elke week gebeld, duurde echt super lang voordat ik een keer iets hoorde. Bleken ze me wel gebeld te hebben, maar steeds anoniem zonder in te spreken. Ik neem anoniem natuurlijk niet meer op, kan zo mijn ex zijn.
Uiteindelijk daarom maar voor de civielrechtelijke weg gekozen, binnen een maand was er een contactverbod. Maar ja, dat kost wel weer geld.
Ik wens niet vaak iemand de dood in maar mag die Marjorie Taylor Greene even ergens in stikken? En daarbij alle Republikeinen die zich niet tegen haar uitspreken.
Wooow dit is next level
Ik hoop het ook voor je, zal voor je duimen!
Na een paar dagen enorm ruk te hebben gevoeld heb ik weer het gevoel dat ik voorzichtig kan zeggen dat ik me weer wat beter voel. Kan weer buiten lopen, kan nu enorm kneuterig genieten van dat bord met de borduurringen en net weer nieuwe kleur nagellak op gedaan
En niks hoeft vandaag, alles mag. Dus dat word lekker borduren en rondhangen op Twitch.
Zo die selfcare gaat me echt goed af. Nieuwe sneakers besteld met ā¬52 korting, ze zijn al binnen en loveeeee them
Toch ideaal dagje zo, mijn vader en vriend de hele dag de keuken eruit slopen en mijn moeder en ik de hele dag thee drinken en chocola etenš
Fijn
Uh dit kun je niet posten, zonder een foto toe te voegen he
Of ik even 420 euro met mijn minimuminkomen wil betalen aan de gemeente voor waterbelasting en gemeentelijke belastingen. Krijg geen kwijtschelding helaas. Tuurlijk, joh. Welkom in het volwassen leven. Had de rekening wel verwacht, maar verwacht dat ie later zou komen. Nou ja, ik heb nog even om te betalen en ik weet dat het geld dat ik per maand opzij zet genoeg is. Soms zou ik wel weer 10 willen zijn.
Kun je misschien proberen kwijtschelding aan te vragen?
Sinds gister ochtend praten met vriend en ik niet meer met elkaar door een kut ruzie, benieuwd wie dit het langst vol gaat houden. Ik zit momenteel in de slaapkamer met eten, laptop, beamer en mijn switch dus vermaak me nog wel effe.
vaak kun je deze rekeningen ook per maand betalen. Wij zijn ongv 800/900 euro kwijt en dat doen we mooi in delen, ze kunnen mān bruine anjer likken
Ja, dat kan wel, maar vind ik niet handig ivm een wisselend inkomen elke maand.
@anon44347600 Nee, helaas niet vanwege spaargeld. Stond er ook bij Kreeg ik de vorige keer met veel minder al niet, dus nu ga ik het geeneens proberen.
Ik word echt bang van al jullie belastingaanslagen
Oh heb even gecheckt en volgens mij is de afvalstoffenheffing die ik krijg 326 euro aiii
Mygod wat is menstruatiepijn verschrikkelijk
Heb al 2 keer aleve feminax gebruikt en een paracetamol. En lig met een kruik.
Heeft iemand nog een tip aub?
Mn ma gaat nog naar de winkel kan dus nog iets meenemen