Ik hou van Belgen. Wel baseball engels zeggen maar bat of cap lekker plat vlaams haha.
Zit er wellicht een factuur in de doos waar haar/zijn mail adres op staat of telefoonnummer?
Net als @anon66313343 voor mij ook herkenbaar. Soms kom je niet tot je recht bij een stage, dat is nou eenmaal zou. Kan aan van alles liggen: de klik tussen jou en het personeel, je eigen mentale gesteldheid, hun eerdere stagiairs etc. Er komt vast een stage waar je kan shinen
Echt? i couldnāt.
Of krijgt die andere persoon dan haar geld terug van dat bedrijf?
Heb mijn oordopjes in de wasmachine gestopt, ze klinken nu als goedkope oordopjes maar doen het nog steeds
Nee ik zou dat helemaal niet durven haha. Zou contact opnemen met het bedrijf of via social media die persoon zoeken, maar als je dan na 3 maanden nog steeds geen reactie hebt dan zou ik wel denken joeeeee dan gebruik ik m zelf.
Ik vind hem je echt mooi staan zeg!
Waren die cijfers van je rijbewijs als verificatie? Want hoe weet de vorige bewoner die cijfers dan?
Zou het terug sturen.
Volgens mij gelden die nu als handtekening bij bezorging
Mijn zus had een teleurstelling vandaag en als troost wilde ze eten bestellen maar ze zei dat ze geen geld had. Dus nu heb ik geld overgemaakt zonder iets te zeggen maar ze heeft het niet ontdekt. Hallo ik wil schouderklopjes!!
Iemand is kwaad op me (om dingen die opgekropt zijn en niet gecommuniceerd zijn naar mij) en morgen hebben we een gesprek. Deze persoon kan me altijd zo doen laten voelen alsof ik alles verkeerd doe en de lastige persoon ben, waardoor het altijd eindigt met ik die begrip toon, excuses aanbied, en zeg dat ik erop zal letten. Nu is mijn emmer zooooo aan het overlopen dus ik hoop echt dat ik goed voor mezelf kan opkomen en dat een volwassen gesprek kan gevoerd worden. Ik wil gewoooon zo graag terug de goede vrede. Ik ben er al een week mee bezig in mijn hoofd en heb er echt veel stress van. Ik ga altijd de confrontatie aan omdat ik dit soort spanningen dus haat en ik vind dat wachten nu echt vreselijk. Herkennen mensen dit? Want ik krijg van zowel mān ouders als vriendinnen de boodschap dat ik er teveel mee bezig ben en het van me af moet zetten maar dat lukt dus helemaal niet??
Anyway kunnen jullie voor me duimen dat morgen alles terug koek en ei is?
Dat heet gaslighting, is een manier van manipuleren. Geen idee verder maar klinkt heel naar. Heb je een manier waarop je je inhoudelijk kunt voorbereiden op het gesprek?
Man heeft 5 pack kinderbueno gekocht. Inhouden dat ik niet alles in 1 keer opeet.
En bijna weekend!
Ik begin het zo stilletjesaan te beseffen dat dit waarschijnlijk is wat gebeurt, maar ik vind dat heel moeilijk om onder ogen te zien. Deze persoon staat zo dicht bij mij en ik weet dat er ook zoveel goeds in haar zit, dat ik me niet kan voorstellen dat ze dit doet. Maar ja⦠het is wel een feit voor mij dat ik me altijd schuldig voel als ik haar ergens op aanspreek. En dat is niet de bedoeling denk ikā¦
Ik hoop dat ik alles zo constructief mogelijk kan brengen, ik heb alles al neergetypt, heb gesprekken met mijn therapeut en ouders⦠dus ik hoop dat dat genoeg isā¦
@GEEZ Ik lees het nu pas, maar hopelijk heb je inmiddels de uitslag en is die goed Heel rot zoiets.
@tijgerlelie Ik had pas ook het verkeerde adres ingevuld en kwam daar pas achter toen de bezorger al onderweg was, haha. Gelukkig kon ik het nog aanpassen naar een afhaalpunt en was het maar een boek. O, en een keer bij Coolblue gehad met gasfornuis en koelkast, maar dat gelukkig ook op tijd ontdekt.
Dat moet vaak als handtekening/bevestiging wie ervoor heeft getekend. Ik heb ook weleens zoiets gehad, eerst geprobeerd contact op te nemen met het bedrijf maar dat lukte niet, toen ben ik gewoon naar het postkantoor gegaan en heb ik gezegd dat het verkeerd bezorgd is en retour afzender laten sturen.
Ja, dat is stom inderdaad! Ik heb vorige week vrijdag de sleutels ingeleverd, dus in mijn geval is het nog heel recent.
Ik ging de afgelopen dagen best goed qua energieniveau maar vandaag is hem niet hoor. Ik heb vanochtend een paar uurtjes thuisgewerkt (digitale sollicitatiegesprekken) en wou eigenlijk de rest van de dag aan een freelanceklus want best veel te doen en wil er een beetje vaart mee maken. Maar ik heb alleen nog maar op bed gelegen? Was ergens ook van plan om cake te bakken maar ik krijg mezelf echt de deur niet uitgesleept om naar de supermarkt te gaan. Ik weet ook dat het helemaal niet helpt om er van te gaan zitten balen maar godver, ik hoop dat de lente een beetje vaart maakt.
Ik wil een kwarktaart maken, maar heb geen ruimte meer in de vriezer en daar moet 'ie deels in. Verder wel fan van mijn vriezer, behalve dan dat 'ie wat klein is haha.
Verder wel een hoop in huis gedaan. Badkamer, keuken, muurtje geverfd, bed verschoond, gestofzuigd en gewerkt