Ik heb al de hele dag gevoel alsof er water in mijn oor zit en je daardoor alles zo bedompt hoort, maar ik heb niet eens gedoucht dus uh waar komt dit vandaan en HOE GAAT HET WEER WEGGGGGG
Ik heb dit een halfjaar geleden gehad. Of ja, ik had de hele tijd dat mijn oor open- en dichtplopte. Dat bleek een teruggetrokken trommelvlies te zijn dat ik kon verhelpen met neusspray. Of is het bij jou toch een ander gevoel?
Oei weet je of je die bestelling kan annuleren?
Soieso aangifte enzo doen
Worth it
Ehhhm het voelt een beetje alsof je oren dicht ploppen als je een tunnel inrijdt of in het vliegtuig zit ofzo, maar het plopt niet open iig. heb geen neusspray dus kan dat niet testen. Bleef dat bij jou lang?
Klinkt wel een beetje als wat ik had. Ik had het een paar weken. Ik dacht eerst dat mijn oren uitgespoten moesten worden, maar toen ik daarvoor bij de doktersassistente zat, zag ze geen verstopte gehoorgangen, maar dus een teruggetrokken trommelvlies. Ik heb toen vijf of zes dagen een neusspray gebruikt (xylometazoline, zo een die je niet langer dan een week achtereen mag gebruiken) en toen was het over.
De webshop heeft geen telnr dus ik heb ze gemaild en gefacebookd en heb klarna meteen gechat ook. Het idee is ook veel erger dan de daadwerkelijke schade, want ik kan gewoon bewijzen dat ik dat niet ben. Maar het idee is megakut.
Een paar weken??? God sta me bij. Ik ga morgen neusspray kopen
Ohh bah wat heb ik toch een hekel aan verantwoordelijkheden. Mij niet geven
Ugh ik heb pijn in mijn schouders en ik wil zoooo graag een massage. Haha zal ik dat op tinder zetten?
(grapje, ik weet heus wel dat als het er op aankomt mannen hooguit twee minuten zachtjes aaien en dan vinden dat het weer om hun lusten gaat)
Doen hoor haha genoeg mannen die het liefst hele dag je willen masseren of je rug lekker willen kriebelen
Of ik heb altijd geluk gehad kan ook
Haha, ze zijn er vast wel!
Ik zit nu te bedenken dat ik er ooit wel 1 heb gehad die ook echt kon masseren en dat was zoooo fijn! Hij vond het ook erg leuk om te doen. Misschien dat al die mannen erna daarom zo erg afsteken tegen hem, haha
Is het wat dat Cheflix?
Ik heb rammelende eierstokken
Mijn vriendin zit de allerslechtste chauffeur van Nederland te kijken, maar even dit is toch nep???
Ik heb vandaag op mn racefiets een nieuwe route gefietst en halverwege (na het updaten van mn instagram, prioriteiten) viel mn telefoon uit. Dat was echt matig want ik fiets pas een maand op dit ding en idk . Maar gelukkig zag ik na een tijdje “woonplaats 15 km” op de bordjes staan
Ik zit zo hard te twijfelen of ik een elektrische fiets ga kopen. Als ik dat ding heb, zou ik ook eerder naar mijn werk fietsen in de zomer maar ik heb niet zo’n groot budget.
Ik weet niet wat je budget is maar mijn ervaring was dat je ook in de winkel nog korting krijgt. Ik was bij i.tek en heb 1000 euro betaald.
Hij stond voor 1250 meen ik te koop in de winkel.
Een keer sushi online besteld en direct weer afgeleerd. Ik houd het wel bij pizza.