Wat je even kwijt wil #47

Rotterdam!

1 like

Ik heb van vorig jaar geen vergelijking, want toen betaalde ik het nog niet. Maar ik ga gewoon rekening houden met een prijsstijging voor volgend jaar (Ik neem het elke maand mee als vaste last en spaar nu ook gewoon door ervoor).

1 like

Huh in Rotterdam is het toch niet zó duur?

13 likes

Hahaha

3 likes

Ik moet dagelijks nog mijn vader horen klagen over dat gedonder met die stoplichten.

En ze zijn hier gek op bomen omzagen en armoedige bomen en aantallen terugplanten. Ook in een mooi parkje en dan als excuus gebruiken dat mensen zich er niet veilig zouden voelen omdat het er te donker zou zijn. Nou echt niemand die die opinie had.

2 likes

Kan ik me goed voorstellen, ja. Echt stomste plan ooit. Maar goed, even verderop op dezelfde plek vind ik de rotonde minstens zo stom :wink:

Ik heb eindelijk mijn vintage lampje binnen en natuurlijk heb ik hem binnen 4 uur gesloopt :sob:
Ik denk dat de fitting of iets is doorgebrand.
Ik heb wel een repair café in de buurt, maar natuurlijk is die niet open.

Een van mijn vintage kerstballen heb ik ook binnen 20 minuten kapot laten vallen. Echt waardeloos is dit.

noooo dat is echt ruk! Ik heb ooit en keer een lamp bij de action gehald, met van dat zwarte rook glas. heel gedoe om te krijgen want iedereen dook op die dingen af. ik een keer stofzuiger stekker in verlenging snoer een keer een harde trek gegeven… even vergeten dat die lamp ook op dat snoer aangesloten zit. lekker dat glas opzuigen meteen :sweat_smile:

1 like

Wat voor operatie/ingreep heb je gehad? Waar zitten je hechtingen? Sterkte!

1 like

Net een dutje gedaan en mijn vriend is heerlijke risotto aan het maken (hij heeft een abonnement op cheflix en probeert nu elke keer andere gerechten). Het ruikt zo lekker. Niet vervelend wakker worden zo.

1 like

Oh ja dat mag natuurlijk. Maar je hebt het er wel heeeeel veel over, dat vind ik dan wel weer beetje bijzonder, maar goed, zelf weten.

74 likes

Hiervan raak ik dus helemaal mijn positieve flow kwijt hè :roll_eyes:. Zeg gewoon 50 euro per jaar. Zo nep.

47 likes

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw

1 like

Iemand heeft een account van mij gehackt en een bestelling met klarna geplaatst. Ik zie niks in klarna maar ben echt zo bang nu. Wat een vreselijk naar gevoel en idee

Ik heb al de hele dag gevoel alsof er water in mijn oor zit en je daardoor alles zo bedompt hoort, maar ik heb niet eens gedoucht dus uh waar komt dit vandaan en HOE GAAT HET WEER WEGGGGGG :triumph::triumph::triumph::triumph:

Ik heb dit een halfjaar geleden gehad. Of ja, ik had de hele tijd dat mijn oor open- en dichtplopte. Dat bleek een teruggetrokken trommelvlies te zijn dat ik kon verhelpen met neusspray. Of is het bij jou toch een ander gevoel?

Oei weet je of je die bestelling kan annuleren?
Soieso aangifte enzo doen

Worth it :heart:

Ehhhm het voelt een beetje alsof je oren dicht ploppen als je een tunnel inrijdt of in het vliegtuig zit ofzo, maar het plopt niet open iig. heb geen neusspray dus kan dat niet testen. Bleef dat bij jou lang?

Klinkt wel een beetje als wat ik had. Ik had het een paar weken. Ik dacht eerst dat mijn oren uitgespoten moesten worden, maar toen ik daarvoor bij de doktersassistente zat, zag ze geen verstopte gehoorgangen, maar dus een teruggetrokken trommelvlies. Ik heb toen vijf of zes dagen een neusspray gebruikt (xylometazoline, zo een die je niet langer dan een week achtereen mag gebruiken) en toen was het over.