Wat je even kwijt wil #47

De webshop heeft geen telnr dus ik heb ze gemaild en gefacebookd en heb klarna meteen gechat ook. Het idee is ook veel erger dan de daadwerkelijke schade, want ik kan gewoon bewijzen dat ik dat niet ben. Maar het idee is megakut.

1 like

Een paar weken??? God sta me bij. Ik ga morgen neusspray kopen

1 like

Ohh bah wat heb ik toch een hekel aan verantwoordelijkheden. Mij niet geven

23 likes

Ik wist het wel. Breng die hond maar snel naar mij.

4 likes

Ugh ik heb pijn in mijn schouders en ik wil zoooo graag een massage. Haha zal ik dat op tinder zetten?

(grapje, ik weet heus wel dat als het er op aankomt mannen hooguit twee minuten zachtjes aaien en dan vinden dat het weer om hun lusten gaat)

6 likes

Doen hoor haha genoeg mannen die het liefst hele dag je willen masseren of je rug lekker willen kriebelen :smiling_face_with_three_hearts:

Of ik heb altijd geluk gehad kan ook :sweat_smile:

Haha, ze zijn er vast wel!

Ik zit nu te bedenken dat ik er ooit wel 1 heb gehad die ook echt kon masseren en dat was zoooo fijn! Hij vond het ook erg leuk om te doen. Misschien dat al die mannen erna daarom zo erg afsteken tegen hem, haha

Is het wat dat Cheflix?

Ik heb rammelende eierstokken :expressionless:

1 like

Mijn vriendin zit de allerslechtste chauffeur van Nederland te kijken, maar even dit is toch nep???

1 like

Ik heb vandaag op mn racefiets een nieuwe route gefietst en halverwege (na het updaten van mn instagram, prioriteiten) viel mn telefoon uit. Dat was echt matig want ik fiets pas een maand op dit ding en idk :woman_shrugging:t2:. Maar gelukkig zag ik na een tijdje “woonplaats 15 km” op de bordjes staan

4 likes

Ik zit zo hard te twijfelen of ik een elektrische fiets ga kopen. Als ik dat ding heb, zou ik ook eerder naar mijn werk fietsen in de zomer maar ik heb niet zo’n groot budget.

Ik weet niet wat je budget is maar mijn ervaring was dat je ook in de winkel nog korting krijgt. Ik was bij i.tek en heb 1000 euro betaald.
Hij stond voor 1250 meen ik te koop in de winkel.

@Spaarlamp Precies hetzelfde meegemaakt hier en de dokter raadde ook die neusspray aan

1 like

Een keer sushi online besteld en direct weer afgeleerd. Ik houd het wel bij pizza.

Ja doen, beste aankoop ever. Maar niet bij lekker bikes kopen, slechtste klantenservice ever.

Is er geen fietsenplan op je werk waar je gebruik van kan maken?

Heb net van allerlei restjes die we nog hadden mijn avondeten in elkaar geflanst maar het is echt zo teleurstellend :frowning:

Ebikes zijn wel echt fijn. Op mijn werk hebben we ze en als ik na mijn werk terug moet op mijn eigen fiets denk uk altijd: ik wil ook een ebike :joy: Heb er wel 1 in de schuur, maar die is te klein helaas

1 like

Congrats! Nu lekker genieten van je eigen plekkie.