Wat je even kwijt wil #47

Ik heb zelf geen idee, maar het smaakt allemaal goed haha. Mijn vriend vindt het zeker wat!

1 like

Aaah sorry haha. In dat geval; nu lekker genieten van de wijn en pizza dan :ok_hand:

Ja kom maar halen ken het niet meer aan

Wat gaat deze dag snel voorbij zeg. Helft van het weekend alweer.

Hahah ik moet zo lachen om die oudere vrouw. Zo hopeloos

(Maar ook sneu ja dat ze gewoon echt niet kan autorijden en ze levensgevaarlijk is)

Doen, is echt het chillste ever. Misschien een via marktplaats?

Je kunt uitrekenenn hoeveel benzine of ov kosten je zou besparen als je die fiets zou gebruiken
Moet je wel weten wat zo’n fiets qua opladen kost (ik heb geen idee)
En dan heb je zo’n punt dat het evenveel is en daarna bespaar je

Ik had een boek bij de boekhandel besteld maar hij is echt mega beschadigd, zit een hele grote snee aan de bovenkant waardoor eigenlijk iedere bladzijde wel gescheurd is. Zit te twijfelen of ik zal mailen erover, wil niet dat ze het boek weg gaan gooien ofzo en ik had juist besteld om ze te supporten dus wil eigenlijk ook niet dat ze dan een nieuw boek moeten geven, maar het is wel stom

Ik zou mailen/bellen!

1 like

Heb 15cm van mijn haar gejast net, het is nu aan het opdrogen. Ben heel benieuwd of ik morgen huilend voor de spiegel sta

14 likes

Jeej ik heb m’n eerste Vinted aankopen binnen en ze zijn heel mooi en passen goed :smiley:

11 likes

Ik wil gewoon even alleen zijn, laat me toch met rust.

2 likes

Ik deel je teleurstelling in beide dingen

2 likes

gvd ik baal echt even van de hele situatie. zoveelste avond dat ik in mn eentje thuis zit en heb geen idee meer wat ik met mezelf aan moet. wil eigenlijk een fles wijn open trekken maar als ik eenmaal begin ga ik dat vaker doen en dat is zeker niet de bedoeling. ben er zo klaaaaaaaaaaaaaaar mee.

9 likes

Voor wie zich verveeld. We deden net een triatlon. Luchtfietsen, op de plaats rennen en op een stoel liggen en luchtzwemmen. Natuurlijk niet zoveel km als een triatlon. Maar wel leuke en actieve bezigheid. En ook best vermoeiend of ik ben super uit conditie.

15 likes

Mijn vriend heeft dit vaak en dan blijkt het dus wel te zijn dat ie z’n oren uit moet laten spuiten. Dus als de neusspray niet helpt zou ik dat eens proberen bij de huisarts!

Nou inderdaad, waarom is zijn hoofd opeens overal?

1 like

Je hebt je toch overgegeven? :wink:

Mijn voorkant begint Arnie GTST-taferelen aan te nemen maar ik ga het toch nog proberen uit te stellen. :joy:

5 likes

Ik heb toevallig vanmiddag ook m’n haren geknipt. Heel weinig maar, want ben een schijterd. Maar nu heb ik de smaak te pakken en heb ik zin om nog 3x zo kort te gaan. Must resist. Want kan nooit goed gaan.

Ja ik kon het echt niet meer uithouden, heb er geen vertrouwen in dat de kappers binnenkort opengaan en het was zo dood als een pier, ergerde me kapot. Dus ben nu van begintietlengte naar een lange bob gegaan. Het lucht voor nu wel op, maar heb dit onder invloed van pms gedaan dus wellicht is het de rest van de week janken.

@stateofmind ajoh het groeit wel weer :smiling_imp:

1 like