Helaas is hij binnenkort presentator van een nieuw rtl programma (wie is de mol meets weerwolven) dus dan zien we hem nog vaker
Ik heb dick afgewezen omdat ik liever skyrim speel op mn switch.
“i used to be an adventurer like you, then I took a dick in the knee”
Ik las eerst dat je dik was afgewezen omdat je skyrim liever speelt op de switch en misschien een nerd vond dat je dit toch echt op een pc moest doen.
@Lemongrab Ik mis mijn microbangs en wil de helft weer koper of oranje maar ben daar veel te lui voor en mijn undercut is een en al krulletjes.
Ja toch maar gedaan nu, vind t zo zonde
Yes begon met tegenzin aan de KitKat Tony’s maar die is verdomd lekkerder dan ik dacht
Ja, snap ik. Groot gelijk ook hoor.
Tegenzin!!
Ja ik vind KitKat altijd saai sorry
Maar de Tony’s variant vind ik echt een blijvertje
Hahahaha
Mijn fysio zei laatst dat ik vermoeiende energie heb. Thanks pal Het blijkt overigens ook dat mijn 4e wervel op slot zit (wat vrijwel alleen bij ouderen voorkomt, haha) dus ik moet een nieuwe bureaustoel voor het thuiswerken. Iemand een aanrader? Zo’n hippe gamestoel lijkt me ook wel wat, maar ik heb niet het idee dat dat echt een goede ondersteuning is voor mijn rug.
Weet niet wat je budget is, maar de stoelen van Secretlab (gamestoelen) zijn echt een aanrader. Ook voor je rug!
Ja ik ben een beetje wispelturig met mijn haar, soms ben ik het ineens zat en dan moet het ook meteen gebeuren. Had nu al meer dan een maand op mijn handen gezeten maar kon het niet meer houden. En ik had zoiets van ja het is nu ook lelijk, miss is het dan straks kort en niet supermooi maar dan kan de kapper het wel weer fiksen als het weer kan, zie verder toch nauwelijks mensen nu. En ik moet wel zeggen dat ik erg dik en golvend haar heb, waardoor het niet zo opvalt als het niet helemaal recht is. Daarom durf ik het dan wel aan.
En als het alleen om je pony gaat zou ik heg gewoon doen als het alleen bijknippen is, je hoeft in principe alleen maar het model te volgen wat er al in zit maar dan iets korter toch. En wel even een kappersschaar kopen en evt nog een turtulio kijken! En anders maar een haarbandje bij de bevalling.
Gevoelstemp -6 nu
Ik vergeet altijd hoe fijn een schoon bed is. Voelt geweldig.
Hesdy heeft het verrassend goed volgehouden tegen Rico
-
Mijn haar moet echt geknipt worden, maar ik heb geen zin om het zelf te doen
-
Omg m’n macbook is binnen! Nog leuke macbook tips, hmu
-
Ka-pot hard geleerd vandaag, 6,5 uur aan productiviteit, trots op mezelf.
Ah, wat heftig! Sterkte!
Gebroken hart en gebroken relatie en alle reclame die binnenstroomt gaat over teringtyfus valentijnsdag