Wat je even kwijt wil #47

Knuffel :heart::heart:

Sterkte! :heart:

Sterkte :heart:

Neh de Nederlandse is toch vet saai, je mist niks. Ga de Vlaamse kijken!

5 likes

Knuffel :heart::heart:

@anon44347600 ook voor jou :heart::heart:

Wat heftig zeg, sterkte! :hearts:

:heart:

M’n kussensloop is nog nat :persevere::persevere::persevere:

Ahh nee wat rot! Waren jullie lang samen? Hopelijk kom je er snel bovenop!

Echt een aanrader haha! Veel beter dan de NLse versie, al vind ik die ook leuk.

4 likes

Nee de Nederlandse is juist nagemaakt, in België was het er eerst! Hier kun je het kijken

1 like

Kijkt er iemand Glory? Groenhart yaaas

1 like

Mijn moeder kijkt altijd filmpjes van YouTubers die bakken en recepten delen. Nu heeft ze laatst een ringlamp met tripod besteld en vroeg ze vandaag of ik wilde helpen met een filmpje opnemen. Ik dacht: ok, zal wel, gewoon leuk om uit te proberen ofzo. Bleek dat ze een recept op wilde nemen waarin ze chocolademousse maakt. Nu heeft ze het filmpje ook echt geedit, clip voor clip tekst toegevoegd (in het Engels!), en dit geüpload op een zojuist aangemaakt YouTubekanaal :pleading_face::heart: Gewoon omdat ze het leuk vond hahaha het is super amateuristisch maar vind het zo cute. Go get it girl

149 likes

Dit vind ik echt te lief :heart::heart::heart:

1 like

Maan zingt Fever op tv en m’n vriend vraagt ineens of ze dit ook voor Marco Borsato heeft gezongen. Haha jezus stiekem volgt hij dus wel al het shownieuws!! Sneaky

1 like

Misschien leuk om hier te delen?

1 like

Ik kijk Glory 77 en wat is Doumbe toch een genot om naar te kijken :smirk: en dat trashtalken, laf it. Sowieso paar mooie partijen vanavond.

1 like

Ja is goed! Vindt ze leuk. Bij deze (ik zie dat ze hem in première heeft laten gaan en alles hahahaha #influencer):

90 likes

Super leuk!
Hoop dat ze verrast wordt door de kijkers.
Super tof dat zelfs de Engelse hoeveelheden heeft toegevoegd.

2 likes

Wat een heerlijk rustgevend filmpje ook! Dit wil ik wel vaker zien.
yummy! :blush:

1 like