Wat leuk gedaan!
@MissMarple @anon42887991 @keekie thanks voor de lieve reacties! Heb ze net voorgelezen en ze vindt het helemaal leuk.
Zo cute. Ik heb me gesubscribed
Fantastische naam ook
Ik wilde me abonneren maar ging niet vanuit deze pagina dus zoxht in youtube op de titel van het filmpje en ze verscheen gewoon als vierde Ze heeft er een nieuwe subscriber bij!
En hoe smaakte het toetje?
Lekker! Wel heeeel machtig, ik raad aan kleinere glaasjes te pakken
Ik heb dus iets gewonnen via een winkel waar ik ook wel eens wat irl gekocht heb. Nu moet ik het dus claimen via een link, waar ik gegevens moet invullen waaronder die van m’n cc. Volgens hun niets gek en alleen om een verificatie code te krijgen? Dus ik zei dat ik geen cc heb . Volgens hun kon ik m wel van iemand lenen?? Ja joeee ik kom bij een vriend/fam aankloppen voor een cc omdat ík wat gewonnen heb?!
Nu heb ik best al wel eens wat gewonnen maar nog nooit zoiets hoeven doen? Ligt t aan mij of is dit bijzonder?
Nee dit is bijzonder.
Nee dit klinkt als foute boel. Niet doen.
Vier.be kijk ik normaliter op (en stream via laptop naar chromecast) maar ik volg dan wat uitgezonden wordt dus geen idee welke seizoenen online staan nog!
Vier.be lijkt (helaas) goplay.be geworden. Althans als ik die 1e zoek kom ik op die 2e uit.
Ik lig net in bed en ik hoor ineens ergens onwijs geschreeuw en gebons vandaan komen. Geen idee of het naast of boven mij is maar ik lig hier nu wel met hartkloppingen
Edit: de muziek gaat ineens keihard aan het zijn de buren hier naast die een feestje hebben
——————-
@Loveisafourletterword gaat het wel ok?
Ik word echt gek van mijn slapeloze nachten
Ik lig maar te woelen en draaien. Ik wil slapen!!
Gvd net wakker geworden van mijn zusje dus full on aan het koken is. Wanneer gaat ze nou eens een normaal ritme krijgen dit maakt me echt woest. Nooit eens een nacht zonder dat ze me stoort of gewoon normaal doet.
Al twee uur wakker bleh. Droomde dat het einde van Jane the Virgin was dat Alba iedereen had omgelegd. Hopelijk vannacht wat beter slapen
Jeetje wat heftig. Wens je veel sterkte en wijsheid toe!
Edit; zie nu je andere post, ben je oke? Mn pb staat altijd open.
Na 1 uur te hebben geslapen ben ik nu weer wakker. Wat is dit?!
Mijn vriend staat mijn auto te krabben omdat ik zo moet werken.
Dikke luxe dit hoor.