Zes uur slaap en de katten vonden het genoeg. Nu slapen hun natuurlijk. Klootzakken.
Pfoe heftig!! Nu weer rustig daar?
Het is min 4 graden en ik wil nu/straks mijn duurloop gaan doen. 3 uur in min 4 lopen klinkt als een tof concept.
Ja bedankt! Ze waren ergens rond 4:15 weer weg dus daarna was de sensatie voorbij. Wel benieuwd wat dit voor mensen zijn en of we dit vaker gaan meemaken.
Ik wilde de auto naar het bos pakken. Denk dat ik skip
Zo lekker ontbeten met een koud blikje cola erbij. Wat kan dat soms goed voelen zeg, voel me als herboren
Klinkt als de hel. Succes!
Het is -6 en de hele nacht had ik een koude neus haha brr
Een like van herkenning
Ik heb gisteren nog een dikke trap na gekregen van mijn break up, dus vandaag lekker voor meer dan 100 euro aan lingerie besteld.
Haha ja, ik heb besloten dat 2 uur ook goed is gezien ik deze week extra training heb gedaan tussendoor
Ik ga het zien, tot later!
Ah ik wil dit ook. Alleen zelf knippen is geen optie heb alleen een hele botte linkshandige schaar. Op welke manier heb je het geknipt? Ik wil van onderrug lengte naar tietlengte. Of iets korter.
Ik : Alle scandinavische series wegklikken omdat ik geen zin heb om ondertiteling te lezen en helemaal opletten.
Ook ik : Dan maar een vlaamse serie kijken waar er westvlaams word gepraat waar ik ook niks van versta
Aah heftig, hopelijk blijft het hierbij! -link weg-
Ik zou zo link niet echt chill vinden, met m’n mogelijke adres er zo bij
Ik ging weer sportles doen, die ik altijd doe. Nooit problemen mee maar kon het maar een half uur volhouden dit keer
Oh ja sorry zal het weghalen, had over het adres heen gelezen!
Sterkte
Zittend op mijn nieuwe bank met thee en verse croissants terwijl vriend en vader de plinten leggen. Hier kan ik wel aan wennen.
Ik heb zelf niks erover kunnen vinden online? Dus ik denk dat jij sowieso niet de juiste link had, zou wel kunnen natuurlijk.
Zouden gemene mensen nou echt niet door hebben dat ze gemeen zijn. Kunnen ze echt niet bedenken dat zeggen dat je afvalt terwijl je gister mega gevroten heb gewoon niet leuk is als de ander wel mega zn best doet en er weinig gebeurt? Of elke keer als ik iets te melden heb over mn nog niet bestaande bedrijfje te zeggen dat t bij jou zoooo goed gaat. En als ik dan zeg weinig over te houden dat dan zeggen dan doen wij t beter ook niet tof is. Al helemaal omdat je al honderden euro’s hebt omgezet en niet eens bij kvk bent ingeschreven omdat je je toeslagen niet kwijt wil. Fuckin fraudeur.
Oh en mn tenen zijn koud.
De juiste vraag is waarom jij überhaupt nog je tijd en energie zou stoppen in zo’n persoon.