Ik heb hier nu meer zin in dan in mijn restje sushi van gisteren. Dus die video is geslaagd
Ik heb echt de perfecte messy nonchi bun op mn hoofd maar helaas ik moet nog douchen en mn haar kammen, echt zonde van die knot
Je kan gewoon bij de Kruidvat een kappersschaar kopen voor een paar euro! En ik heb die video van Brad Mondo gevolgd op youtube
Is ook zo. Heb dr nu gedempt op de app.
T antwoord is trouwens omdat ik anders koosvriendloos ben.
Ik heb een mannen winterjas gekocht - zoân slaapzak jas, dus dat valt verder niet op - en die heeft binnen zakken?! Intens blij mee, ik heb dat bij mijn (dames) jassen nooit gehad.
Welke hardloopschoenen draag je met deze temperaturen? Groetjes een opperkoudkleun.
Waarom is voor mannen alles zo praktisch gemaakt!? (En nog zijn ze alles kwijt)
Ik bedenk me ineens dat boomers ons vroeger altijd waarschuwde over het internet. âWant je weet niet wie dr achter zit!!â
En dat zij dan nu vooral de mensen zijn die overal intrappen.
Of mijn enkel is zwaar gekneusd of gebroken. Fuck.
Haha en nu hoef je alleen een apje te sturen met een andere telefoon van " Hoi mam ben mn telefoon kwijt kan je even 3 miljoen over maken voor een nieuwe"
En je bent rijk binnen 1 minuut.
Een opa vond dat ik hele gevaarlijke dingen op het internet deed en dan hebben we het niet over chatboxen of online dating. Nee, internetbankieren was de wortel van al het kwaad. Totdat die zelf de pineut was bij een normale geldautomaat.
Vanochtend om 8 uur liep ik al in het park en het was prachtig! En amper een mens te bekennen, wel heel veel dieren
Elke keer als ik denk dat alles rondom mijn moeder geregeld is komen er weer dingen bij. Nu heb ik geld niet ontvangen waar ik nog recht op heb. En dat had ik al 2 weken terug moeten ontvangen ofzo. Zucht.
En ik ben vandaag echt niet vooruit te branden. Al heb ik wel boodschappen gedaan. Was heerlijk bij de Appie, maar ik struikelde wel overal over de vakkenvullers.
O en ik heb de lade van mijn 3 maanden oude vriezer gesloopt.
Ik hou normaal helemaal niet zo van ijs maar ik heb gister de âNetflix & Chillâ van B&J ontdekt en ik kan nergens anders meer aan denken.
Haha jezus gisteren is er dus besteld op mijn naam zonder toestemming. Ik facebook nu met een klantenservicemedewerker en ze vraagt om het billingadress. Girl, ik ben gehackt, ik heb geen idee. Dus ik zeg, I dont know the billing adress, my account is hacked. Zegt ze: can you please confirm the billing adress
I DONT KNOW!!! Wat moet ik zeggen dan vriendinâ:sob:
Ja maar dat weet ik niet. In de mailbevesting staat alleen het verzendadres (een postbus of brievenbuskast ofzo?) en ik kan mn account niet in⊠heb er nu maar op gegokt dat het ook die postbus is
Ja zou ook kunnen! Maar daar woon ik niet eens meer. Hij/zij heeft een poging gedaan tot betalen via klarnaâŠ
Bid voor me dat de papier containers niet vol zijn haha. Dan moet ik morgen opnieuw mn fietstassen volproppen.
(Ik had ook gewoon niet allemaal magazines kunnen sparen maar goed dat is een ander verhaal)
Haha ja, ik had ook een collega die nauwelijks durfde te internetbankieren en altijd maar zo kort mogelijk ingelogd was om de kans op hacken te verkleinen. Zo werkt het volgens mij toch niet helemaal
ik heb echt een super lekkere chille trui aan, zacht van buiten, super warm van binnen. Snap nu eindelijk waarom de vrouw op het plaatje zo blij keek.