Wat je even kwijt wil #47

Het ziet eruit als een gedroogde hondenkeutel maar het is mega lekker. Bij de Dirk

12 likes

Oooh ja dat is echt top!! Love it, ik heb gewerkt bij het bedrijf (of ze hebben het idee gejat) wat dit spul verwerkt (maar ook bijv. walnoten met witte chocolade en cashewnoten met witte chocolade) en ik vraag me nog steeds af waarom ik niet rollend door het leven ga.
Ik wil meteen een zakje uit mijn voorraadkast pakken :joy:

3 likes

Pff bakje leeg, ik misselijk.

Ik eet uit gebrek aan snacks in huis nu wasabi erwtjes. Ik weet niet of ik dit nou lekker vind, of vervelend.

1 like

Zo gatverdamme hey, kom uit de nachtdienst dus moet nu halverwege de dag opstaan om het ritme weer terug normaal te krijgen maar pfffffft ik onderschat altijd hoe naar dat is haha

2 likes

Dus jij hebt bij elke webshop waar je ooit eens iets besteld hebt ingelogd om je adres aan te passen? Natuurlijk is het handig om anders idd die check te doen, maar dan kun je toch vergeten of over het hoofd zien? Juist zo lang na een verhuizing, want dan zit het ook niet meer in je systeem dat je dat misschien nog wel moet aanpassen.

4 likes

nee, dat zeg ik ook nergens. maar lees ook wat ik zeg; of een extra check doen op je afleveradres. Volgens mij krijg je een venster negen van de tien keer om je adres in te voeren/te controleren. daar kun je ook wijzigen.

Meh ik voel mij zo slecht de laatste tijd, nergens zin in ook. Zelfs geen zin om een serie te kijken en niks te doen.

3 likes

Nou als ik zon dure aankoop zou doen zou ik wel checken of alles klopt. Je krijgt tegenwoordig ook zoveel mails en dingen als je iets besteld. Ik denk dat het mij wel was opgevallen dat het adres anders was tenzij het adres lijkt op het adres waar ze nu woont. Maar ik vind het vooral vreemd dat ze dan verder geen contact ofzo heeft opgenomen met @tijgerlelie .

1 like

Lieve allemaal, sorry het duurde allemaal wat langer dan verwacht. Ik heb een echo en mammografie gehad, waarop een verdikking te zien is, ze gaan van een cyste uit maar zeker weten doen ze het niet. De arts wilde niet “onnodig” een biopt gaan doen, dus over 6 weken moet ik terug voor opnieuw een echo en mammografie en dan evt een biopt te laten maken.

Poef wat een opluchting, maar ergens ook nog spannend voor wat komen gaat. Dankjewel allemaal :heart:

166 likes

Nu dansend door de kamer op ‘we don’t give a fuck about no bitch and if I was you, I wouldn’t kiss her on the lips’

2 likes

Bedenk me net dat ik zomerbanden onder mijn auto heb en moet morgenavond als er sneeuw ligt rijden :expressionless:

Jeetje wat heftig. Hopelijk dat het over 6 weken is verdwenen :two_hearts:

1 like

Wat een heftige dag heb je gehad zeg!
Ik hoop dat het over 6 weken allemaal goed is.

Je mag me altijd een pb sturen als je daar behoefte aan hebt :heart:

Probeer je niet te veel zorgen te maken, hoe moeilijk dat ook is :heart::heart:

Hele dikke knuffel voor je!!

2 likes

Echt een drukke dag gehad en moet in het weekend nog voorbereiden voor maandag (want mn online les voorbereiden). Vandaag 1,5 uur met 1 ouder bezig geweest, een en al gezeik. Echt sneu voor kind en voor ons, want ze geven indirect aan dat wij t niet goed doen

Gelukkig heb ik gisteren al mijn rapporten geschreven, dus dat hoef ik volgende week niet meer te doen :tada:

Maare ben kapot en moet nog eten bedenken

Kun je een auto lenen van iemand?

Toen het 2 jaar geleden zo sneeuwde op een zaterdag reed er iemand voor me 30km/h met zo’n boodschappenwagentje met zomerbandjes, die probeerde te stoppen bij een stoplicht maar dat ging niet dus die gleed zo het kruispunt op, werd aangetikt door een vrachtwagen en schoof daarna de sloot in. Die vrouw kon gelukkig zelf uitstappen, maar het had allemaal een stuk slechter kunnen aflopen. Je hebt echt 0,0 grip als het een beetje blijft liggen.

2 likes

Ik had een mooi lingerie setje besteld. Zwart doorschijnend kant, ritsje aan de voorkant van de bh, mooie zwart kanten onderbroekje. :smirk: Maak ik het net open, zit er geen kruis in. En schijnbaar ook geen achterkant maar alleen twee banen die over je kont lopen.

Ik dacht ff een mooi setje te bestellen, heb ik €19,- betaald voor een onafgemaakte onderbroek hahaha. Maar m’n man is helemaal blij dus misschien gaat 'ie niet retour hahaha

37 likes

Ja het is echt gevaarlijk
 Ik moet werken dus ga denk ik 's ochtends heen met de auto en dan ga ik 's avonds terug met de bus, laat ik de auto in de garage staan en haal ik hem zondag wel op. Kost me veel tijd extra maar ga het niet riskeren. Echt zo stom, heb in oktober mijn eerste auto gekocht en er totaal niet bij stil gestaan :sweat_smile:
Edit: dit was een reactie op jou haha @Merel

1 like

Hahahah ik was net in de AH en het was tering druk en er stond een man in de buurt van de kassa’s random tegen zo’n zuiltje met zelfscanners. Dus een vrouw vraagt aan hem ‘meneer staat u in de rij?’ Zegt ie ‘nee ik ben na aan het denken over wat er vandaag gebeurd is
’ dus die vrouw zegt eigenlijk niet echt iets terug behalve ‘oww’ en daarna zegt ie ‘DAT HET KABINET GEVALLEN IS’

Hij kwam duidelijk uit het noorden want in de ah in Heerlen is dit niet het gesprek wat je moet voeren :joy:

66 likes

Hahah de denker

5 likes