Soy.tzatziki
Ik eet eigenlijk helemaal niet zo vaak grieks⦠ik ben een Friek een faux griek
Ik ben een paar dagen geleden door mijn enkel gegaan en mijn voet is nu perfect voor een zombiefilm. Groen/geel met blauw/zwart. Het is echt niet aan te zien
Tot zover mijn bijdrage
Nee die hadden ze niet Maar ze hebebn wel heeeerlijke saus.
Dimsum en ander chinees eten besteld bij China Town Rotterdam
Beste comeback ooit!
Mijn vriend heeft mijn haar weer bijgewerkt met de tondeuse. Natuurlijk een goed idee op zān koude dag als deze. Maar hey, ik word niet meer gek van het langere haar waar ik zelf met een schaar plukken er uit wil gooien.
@Loveisafourletterword ik snap dat je uit een geschrokken hand wellicht reageerde met die stofzuiger, al valt dat niet goed te praten. Gebeurd is gebeurd, maar vergeet niet dat geweld nooit een oplossing is, daar word het gedrag probleem niet beter van. Wellicht zijn er nog trainingen voor de hond, wellicht is het ook nog wennen aan beide kanten? Inslapen is niet eerlijk, de hond reageert op een actie, net zoals jij net. Mensen zoals die rellers die laten we ook niet inslapen, die hebben ook een gedragsprobleem. (Al betwijfel ik of die rellers nog gefixt kunnen worden lol)
Hoop dat jullie er uit komen en zou voor nu even terug trekken van het forum en onderzoek doen naar je opties.
Hun gedrag probleem gefixt worden. Ik bedoel te zeggen dat we mensen ook niet om iets laten inslapen.
Oke dat kan. Appels met peren vergelijken, misschien gelijk in. Alleen kwam dit er als eerste uit š¤·
Gelukkig word de rest dan totaal over geslagen en moet het ook nog ff geciteerd worden.
Anyways hoe is jullie dag
Ah ja ik ben ook echt fan van crisp en idd zeker de croissant en deze maaltijd de zoute drop is ook echt geweldig!
net zo apocalyptisch als hier
Ik zit aan een despo dus okƩ hoe is het bij jou?
Slecht heb een kater
Ik ben zo moe dat ik gewoon niet meer weet wat ik moet. Door een stupide planning had ik vier afspraken achter elkaar, waarvan drie wandelingen en een date. En nu ben ik helemaal uitgeknepen. Mijn werkweek moet nog beginnen.
Klinkt zwaar vermoeiend idd. Hopelijk was de date wel leuk. Nu chillen in bed?
Mijn dag is zo snel gegaan terwijl ik niks boeiends heb gedaan. Is ook weer irritant ergens haha
Date was heel leuk! Maar door de moeheid kan ik niet erover nadenken (is ook beter). Ik ga zo maar naar bed gewoon.
Lekker douchen of baden lijkt me ook fijn na zoān dag voordat je naar bed gaat. Maar is persoonlijk natuurlijk
Volgens mij is jouw hele leven zo, of niet? En dan ook nog eens geen bad, sterkte
Oh dat klinkt als een goeie zondag. Hier is het saai en hetzelfde als alle andere dagen zo ongeveer. Wel een andere joggingbroek aan dan gister. Keuken schoongemaakt. 1 van mijn 3 vaste rondjes gelopen. Nou spannender kan ik het niet maken vrees ik.
Heb jij ook weleens geen kater? Haha, sterkte. Lekker in bed liggen en vet eten. Morgen gezond weer op.