Ja ik zou het ook absoluut niet anders willen
Hoe is Tony’s dag? Ik wil dat Tony ook gaat forummen over zijn leven
Haha. Goed punt… Heb eigenlijk elk weekend wel een kater 🥲
Morgen komt er een oud collega weer terug bij ons werken. Heb er zoveel zin in. Maar geen zin in de maandag zelf, want werk.
Oke ik trek geen volle zalen op tiktok maar die van vandaag heeft 7 views. Terwijl tzelfde op insta 37 views heeft. En ook meer likes dan normaal. Ik voel me zo’n oma die wanhopig dr bedrijfje probeert te promoten😂
Pff waar haal je de kracht vandaan
Tony woont inmiddels bij mij omdat @Karl_Lagerfeld er niet voor kon zorgen zoals hier al eens voorspeld was.
Het weekend gaat zo snel. 1x doe ik wat op een zaterdag en nu is het al zondagavond Was het niet 2 uur geleden vrijdagavond om 17:00?
Ben werkloos. Aanrader.
(Ben wel echt werkloos maar is geen aanrader natuurlijk haha, verveel me de tyfus. Iemand nog een baan voor mij?)
Er zitten stukjes in de kots van deze smiley
Edit: Ok die smiley was echt mega
In spoiler gestopt
Tony : Als ik later groot ben sla ik een van die naakte terug.
Hahaha gatverdamme
Tony is op bezoek geweest bij de grote witte. Toen hebben ze samen op het huis van mijn ouders gepast. Toen zijn ze samen gaan plassen en hebben ze nog even op straat gespeeld. Ondertussen heel veel blaffen naar mensen en andere honden. Met een omweg naar huis gereden even lekker stukje touren in de auto.
Toen heeft ie met mij piccolino’s gegeten op de bank en rhony gekeken. Net hebben we samen hardgelopen in de tuin en nu is ie lekker aan het slapen.
We zouden het geheim houden!!!
Is Tony gelijk aan de kleine paarse? En zo ja, waarom heb je je hond eigenlijk paars geverfd?
Er kwam net iemand van Marktplaats iets ophalen. Zeg ik toen ze wegliep: “tot de volgende keer!”
… waarom
Mn moeder zat vandaag op te scheppen dat ze veel meer beweegd dan ik. Maar samen mee een rondje lopen wilt ze niet want dan raakt ze buiten adem…
Dus ze zei ik ga thuis op een apparaat bewegen als jij een rondje loopt en als jij thuis bent dan stop ik.
Ben nu extra langzaam aan het lopen. Beweeg maar lekker meer dan mij
Nou gewoon vond ik mooier dan normale honden kleur
HAHAHA dit forum vandaag he
Wow Tony heeft echt een topleven