Wat je even kwijt wil #47

On a positive note: Mijn hond wordt doof en nu hoort hij me niet meer ijs eten :smiling_imp:

7 likes

Als moderator phunk’d vandaag opeens komt posten dat dit forum over 2 weken wordt opgeheven zou dat wel echt perfect passen bij deze forumdag

35 likes

En is Tony er ook blij mee? Zou jammer zijn als jullie uiteindelijk een gedragsdeskundige moeten inschakelen omdat hij liever roze wilde

8 likes

Nee hij is er volgens mij zelf ook heel blij mee! Past gewoon heel goed bij zijn aura ook

10 likes

Stond dat in zn tarrot kaart?

6 likes

Loop al 4 dagen mezelf te beloven dat ik Borsjt (soep) ga maken :expressionless:

Dag 4: het is al zo laat…al bijna 19.00…vega-kipnuggets-met-appelmoes-time!

7 likes

Ja hij trok de paarse hond

3 likes

Wow toevallig zag ik vandaag iemand op insta die dat had gemaakt. Zag er lekker uit

1 like

Gadverdamme

4 likes

Net Broad City afgekeken dus nu heeft de rest van mijn leven officieel geen zin meer

4 likes

Jaaa is het ook! Morgen wel echt maken :crossed_fingers:

Wow. Echt meest ranzige chinees eten dat ik ooit op heb. Serieus. Bestel daar nooit mensen.

2021 is echt wel raar hè?

9 likes

Hmmmm patat en uit je waffel ruiken naar uitjes door een frikmedel met curry en eutjes

3 likes

Dit is nog maar een :sparkles: voorproefje :sparkles:

Ben echt benieuwd welke eindbaas er nog na Capitoolbestorming, coronarellen en hondengate komt.

5 likes

Wel fijn dat ik een keer een forumrel helemaal mee kan lezen ipv halve en verwijderde berichten :+1:t3:

53 likes

Ja dat is echt een beetje ‘de hond in de pot vinden’

10 likes

Iets met baby’s sowieso

1 like

Vermoeiend.