Ja ik moet elke keer weer wennen als ik een spijkerbroek draag. En een skinny jeans al helemaal.
Ooh niet deze bitchmoeder met dr kado op TLC
Kan corona even weg gaan. Mn beste vriend heeft kuikentjes. In wil ze tegen mn gezicht aanhouden
Mja wil hem niet in gevaar brengen voor kipknuffelen haha
Geen betere knuffel dan een kipknuffel
Ik dacht even leuk a perfect planet te kijken. Zit die kut David weer een verhaal te vertellen over schildpadden die te ver naar het noorden zwemmen doordat het zeewater te veel opwarmt en dan in fucking Boston op het strand in shock raken David heeft echt geen chill
Zo hoe deprimerend was die aflevering, die moeder die haar kinderen maar 1x in het jaar ziet, die stofwolken en dat iedereen zijn huis maar rood had geverfd en dat sad karaoke stukje
Ik moet gaan accepteren dat mijn bad nu écht koud is.
Wat een heerlijk idee dat je 3000+ wasmachines hebt
Edit 30000+ zelfs
Het klutste moment van bad chillings
Niet als je er heet water bij gooit
Oh jongens ik heb me nu toch iets lekkers ontdekt. Afbak-chocoladebroodjes.
Uit de vriezer van delifrance ?
Gewoon van de Plus! Maar dit klinkt ook als een plan.
Ja… die hebben we hier niet haha.
Maarrrr deze heeft onze appie en zijn idd
Ik heb voor mezelf een stappen (qua lopen) doel, per week. Nu ben ik er 2000 van verwijderd en loop ik als een idioot al 10 min door mn woonkamer rondjes.
Vroeger was het echt veel makkelijker om een verlanglijstje te bedenken. Gewoon op de deurmat liggen tot het grote Intertoysboek kwam en uitknippen maar. Tegenwoordig zit ik weken te broeden en kom ik niet verder dan pantoffels, bloemen en chocola. En het is niet eens mijn 50e verjaardag.
Is er iets dat je leven echt beter zou maken? Als je kijkt naar je dagelijkse leven
Altijd cappuccino > melkopschuimer
Altijd Spa rood > soda stream
Altijd verse pasta > pastamachine
Zo koop ik altijd cadeaus voor je medeboomers iig
Ik ben bang nu. Ik zit op de bank en zie opeens een lampje aangaan die op sensor werkt vanuit mijn ooghoek, een stuk verder staat ook zo’n lampje die op sensor werkt… gaat zo’n 2 seconden later aan. Heel eng, mijn kat is het ook niet die ligt naast me.
Heel vreemd, nooit gebeurd dat die lampjes zomaar uitgaan en nu opeens achter elkaar alsof er iemand langsloopt?? Heel raar.
Een huis, een bad, een vaatwasser, een hond. Beetje out of reach allemaal.
Melkopschuimer is misschien wel een goeie though