Ik ben zo moe mag ik naar bed?
Misschien kunnen we babys met honden vergelijken, vinden ouders ook altijd erg leuk
Ja
Is wel makkelijk, want bijna iedere baby lijkt op een mopshond.
En hele kale babies lijken op Ferd Grapperhaus
Oja ik lees het, klinkt erg vermoeiend idd. Vanavond lekker in bed chillen met een domme serie?
Babys zou ik dan weer wel slaan met een stofzuiger.
Haha ik snap eigenlijk echt niet waarom dit zo’n ding is, het zegt toch niks over hoeveel jij van je kind houdt, lekker boeiend
Ik wilde ook naar bed gaan maar toen bedacht ik me dat er net 5 min een cake in de oven zit 🥲
Ah shit evert je internet ligt eruit! Bummer
Kggg kggg tunnel kgggg
Goh ik praat met iemand wat eigenlijk zakelijk moet maar nu hebben we het ineens over katten. Ik heb altijd de overtuiging dat mannen zelden kattenliefhebbers zijn maar het gaat nu al bijna een halfuur over katten. En we hebben er heel veel positiefs over te zeggen haha.
Een man die van katten houdt?? Is hij vrijgezel en rond de 30? Hit me up
Heb ook een collega die echt mega kattenfan is. Heb de laatste 9 maanden al heel wat uurtjes besteed aan kattenpraat (@Spaarlamp helaas niet rond de 30)
Ja mijn vriend voldoet aan je profiel, maar die houd ik vooralsnog liever zelf. Mocht ik hem ooit van de hand doen zal ik aan je denken
Ja hij is rond de 30, naja wel over de 30 maar nog geen 40. Is dat ook goed? Ik weet niet 100 procent zeker of hij vrijgezel is. Ik wil het wel voor je gaan uitzoeken haha.
Ik heb 1,5 uur koken zitten uitstellen maar ik zit nu te lekker te eten
Ik snap er niks van
Er heeft zeker niemand screenshots
Grapje, hopelijk is iedereen oké
ik kreeg thee uit mijn neus
Was net met mijn vriend een blokje lopen, en we zagen iemand met een honden karretje lopen. maar er zat een kat in. En hij had ook een kat op zijn schouder, alsof het een papegaai was.