Wat je even kwijt wil #47

Het zijn allemaal aardappels.

1 like

Heb mijn mondkapjes gewassen (laatste tijd steeds wegwerp gedragen) en of mijn hoofd is ineens dikker geworden of de kapjes kleiner XD. Allebei plausibel #coronakilo’s

1 like

Wel leuk hoor, dat scholen weer open mogen, maar heb zo geen zin in broeken dragen. Sinds 16 december loop ik rond in m’n sportlegging en dat was zo chill

16 likes

Wie gaat er nog meer de spuiten en slikken seks test doen? :joy: Het is zó slecht waarschijnlijk haha

Wij zitten er al klaar voor.

2 likes

Ik kijk nu eigen kweek en dat heeft best wel een hoog samson en gert gehalte.

2 likes

Ik vind dus dat die klojo buren wel even hallo kunnen komen zeggen. Er zijn maar drie huizen in dit pand, hun deur zit recht tegenover mijn deur, elke keer als je op de gang loopt hoor je dat ik thuis ben. Dan kom je toch even hallo zeggen en SORRY VOOR DE OVERLAST. :angry:

1 like

Natuurlijk zijn die dingen gekrompen

1 like

Ik noem mannen vanaf nu piemelbezitters. Verder is het idd heel slecht :joy:

3 likes

Ja ik moet elke keer weer wennen als ik een spijkerbroek draag. En een skinny jeans al helemaal.

Ooh niet deze bitchmoeder met dr kado op TLC

1 like

Kan corona even weg gaan. Mn beste vriend heeft kuikentjes. In wil ze tegen mn gezicht aanhouden :heart_eyes:
Mja wil hem niet in gevaar brengen voor kipknuffelen haha

16 likes

Geen betere knuffel dan een kipknuffel :+1:

4 likes

Super. Ik kreeg maar geen seintje dat mijn wasmachine klaar was, zie ik nu dit.

Al lekker 5 uur aan het draaien. Krijg het deurtje met geen mogelijkheid open en mijn was blijft maar draaien. Heb hier toch geen zin in jezus. Als mijn kleding ook nog eens verneukt is…

1 like

Ja het is bij een gemeenschappelijk washok. Dus als ik de wasmachine uit zet, blijft ie vergrendeld. Ga zo de gebouwbeheerder maar bellen 🥲

Ik dacht even leuk a perfect planet te kijken. Zit die kut David weer een verhaal te vertellen over schildpadden die te ver naar het noorden zwemmen doordat het zeewater te veel opwarmt en dan in fucking Boston op het strand in shock raken :sob::sob: David heeft echt geen chill

9 likes

Zo hoe deprimerend was die aflevering, die moeder die haar kinderen maar 1x in het jaar ziet, die stofwolken en dat iedereen zijn huis maar rood had geverfd en dat sad karaoke stukje :sob:

Ik moet gaan accepteren dat mijn bad nu écht koud is.

1 like

Wat een heerlijk idee dat je 3000+ wasmachines hebt

Edit 30000+ zelfs

Het klutste moment van bad chillings

2 likes

Niet als je er heet water bij gooit :smirk:

3 likes