Wat je even kwijt wil #47

Bahahaha jaaa zo stond ie ook echt een beetje

4 likes

Ja godver wil ik ‘gezonde’ chips maken van volkeren tortilla’s, bakpapier op :triumph: kan ik ook aluminium oid op de bakplaat leggen?

1 like

Zeker! Net als de binnenkant van een zak chips

3 likes

Nee gek dat smelt toch

1 like

Ja was ook maar een grapje!

1 like

Je moet soieso een tolk nemen als je daarheen gaat.

17 likes

Enige gesprek dat je daar voert:

Haje, vla!
Joah Beppie Kraft frieten met majnes!

20 likes

En iets met friekmedelle ofzo.

4 likes

Joah Beppie Kraft frieten met majnes

5 likes

Friet met zoer vleis

4 likes

Je moet in zuid Limburg niet naar de Ah maar bergen beklimmen en vlaai van de bakker eten

9 likes

Nee dit is beppie kraft

11 likes

Gewoon in een ovenschaal ofzo dan?

Hahahah nee er is geen gespreksetiquette (gewoon niet praten met iemand) maar 90% van Heerlen is anti alles. Dus rutte is kut en heeft geen rijbewijs (hoorde ik vanavond dus)

8 likes

We hebben onze poes net in moeten laten slapen :frowning: kan er aub 1 leuk ding gebeuren!??

1 like

Lol nou bergen is een groot woord hoor, soort verkeersheuvels

4 likes

Een historische dag in deze rare tijden!!

Ik geloof er geen zak van trouwens dat dit een historische dag is, morgen is het weer business as usual.

1 like

Nee, ben er nog nooit mee naar de huisarts geweest omdat ik ‘bang’ ben dat ie gewoon zegt dat ik dan maar de pil moet proberen, en dat wil ik liever niet. Probeer er nu wel op te letten dat ik voldoende vitaminen en mineralen binnenkrijg. Ik had er nog niet aan gedacht om iets met kruiden te proberen, maar ik lees nu wel dat er verschillende kruiden zijn die wel aangeraden worden. Zal me er verder in verdiepen, bedankt voor de tip!

@flwhrs like voor de herkenning :tired_face:

1 like

Ja dacht ik ook gedaan te hebben, was ook een vervelend en duur geintje geweest als ze dat op mijn oude adres hadden aangenomen.

1 like

Die hebben wij ook net nieuw. De eerste nacht even wennen, maar daarna slapen als een roos. Heel fijne matras.

1 like