Wat je even kwijt wil #47

Knuffel​:heart::heart:

1 like

Als je een chill wekkergeluid wil, zou je de bedtijd functie kunnen gebruiken. Daar maak je een soort slaapschema, maar ik vind vooral de wekkergeluiden die erbij horen heel fijn.

1 like

Heb je al een microplane rasp? Heb ik afgelopen jaar gevraagd en gekregen en zo chill, gebruik m meerdere keren per week.

2 likes

Ja ik heb 2 keer doordat ik mijn pil was vergeten vlak achter elkaar genomen en beide keren overgegeven door de misselijkheid! Dus denk dat dat gewoon ‘normaal’ is

2 likes

Ik ga wel nog om een bewijsje vragen dat ik in de avond wel naar buiten kan ivm mentale gesteldheid. Misschien kun je dat ook doen?

1 like

Kaaaakkk moet zo de deur uit en noet ook nog is fietsen maar nu durf ik niet meer :joy::joy::joy::joy:

Utrecht, al vrees ik dat ik gewoon nog even geduld moet hebben. Dat ik nog eenmaal van mijzelf moet vragen om de situatie te accepteren zoals die tijdelijk is en dat er écht betere tijden aankomen.
Als een klein kind dat al weken wacht op zijn verjaardagscadeau maar dat het door leverproblemen langer duurt dan gepland.

Ik word dus echt boos van deze reactie. Nee wij hoeven niet een dag met je mee te lopen. JULLIE hebben deze hond in huis genomen dan had je van te voren voorbereid moeten zijn. Honden uit het asiel hebben meer aandacht en specifieke verzorging nodig afhankelijk van hun afkomst. En dat jij als oplossing gelijk inslapen noemt vind ik helemaal schandalig. Ik ben met dit soort honden opgevoed waarvan eentje ook uit het asiel kwam op 3 jarige leeftijd en ja het vergt discipline, aandacht en tijd maar je kan gewoon goed opgevoede, gehoorzame, loyale en speelse beestjes krijgen hoor.

Het lijkt er meer op dat jij en je vriend het niet eens willen proberen.

5 likes

Ja heb ik ook last van! Zelfs last van na een stopweek dat ik echt een paar dagen af en aan misselijk ben. Las online dat dat kan komen door de hormonen dus misschien dat jouw lichaam inderdaad reageert op die dubbele dosis.

1 like

@ishq en @AshKetchum
Stuur haar gewoon een dm als jullie haar nog iets willen zeggen, de rest heeft er nu wel genoeg over gelezen.

25 likes

Holy shit deze ijzel. M’n normale ochtendwandeling van 25 min duurde opeens 40 min. Doe schoenen aan met een stevig profiel mensen :biggrin:

6 likes

Heb al twee mensen onderuit zien gaan met de fiets voor mijn huis en ik verwacht niet dat ze de laatste zullen zijn. :frowning:

Mn vriend doet soms net alsof hij meer verstand heeft van menstruatie dan ik?! Ja je moet dan geen zoet eten nemen. Ja morgen stopt je menstrustie en wtf. Je mag dan wel zussen hebben maar je hebt zelf geen kut dus hou je erbuiten. :upside_down_face: en ik begin deze week met dikke krampen.

36 likes

Ik lees overal op het nieuws ‘voorzichtig want glad’ en toch ga ik bijna huppelend (waarom ook) de voordeur uit, waardoor ik bijna val op mijn gladde oprit :sweat_smile:

4 likes

Ja ik heb hem ook gekocht! Dit is echt al 10+ jaar mijn wekker en gebruik hem ook altijd zonder wekker. Hopelijk werkt ie snel weer op mijn telefoon haha

1 like

Omg zo chill voor 9 uur eindelijk mailtjes terug waardoor nu al twee behoorlijke crises op mijn werk zijn opgelost. :relaxed: #blessed

4 likes

Heeft iemand het ultieme recept voor heel smaakvolle dikke snert? Heb dat altijd al eens willen maken, en het lijkt nu het perfecte weer (teringkoud) ervoor.

Eet heel veel ewrten en rookworst. Kots het uit in een pan warm het op. Tadaa snert

5 likes

Het recept van het groenebroertje is heel lekker! Ik heb 'm een paar weken terug voor 15 mensen (niemand was vegan) gemaakt en iedereen was enthousiast.
Ik zat wel op budget dus geen rookworst en spekjes.

1 like

Het antwoord kan ook nee zijn hè.

21 likes