Fucking lekker om geen afspraken op maandagochtend te hebben. Lekker in pyama en badjas door m’n mails heen
Au! Dat is altijd zo schrikken he als je ineens zo valt. Gaat het? Zijn je billen inmiddels droog?
ik zit in seizoen 2 nu, blijft het zo leuk als nu?
Heeft iemand toevallig al autogereden vandaag? Moet zo met de auto weg en ben bang dat het nog heel glad is. Maar denk dat de snelweg iig wel gestrooid is toch?
Mvg een angstig kreeftje
Yes zeker ! Ik heb zonder problemen 40 min gereden, ik vond het niet heel glad en de wegen waren heel goed gestrooid
Succes.
En alle wegen gereden, zowel binnendoor als snelweg
Yay fijn, thanks!
Ik was laatst weer in een pomelo val gelokt. Ik dacht ohja lekker een grote citrus vrucht. Was ff vergeten dat dat ding meer schil herft dan vruchtvlees.
Ben onderweg ondergekotst door een strooiwagen. De hele zijkant is nu een zoubrij
Maar even door de wasstraat vanmiddag
Mijn vriend vond het goed te doen (was half 8 vanochtend), behalve op de klinkers waar hij moest parkeren want daar was het heel glad. Maar rest van de wegen waren prima te doen!
Ja wordt alleen maar leuker (zegt iemand die het echt jaren niet gekeken heeft en nu binnen 10 dagen anderhalf seizoen gekeken heeft)
Is er een moeder hier die ik even mag pb’en? Ik heb echt ff een moeder nodig. No shade naar de mensen die geen mama zijn haha maar dat voelt gewoon anders
Mygod heb het zo druk met deadlines en het enige wat ik doe is fora lezen nieuws lezen serietje kijken en daarna janken dat ik tijdtekort heb
Waarom ben ik zo
Vind je? Het leek juist maaaaanden te duren, maar eigenlijk zitten we nog in maart 2020, of was het toch oktober 2019. Ik weet het niet meer
De tijd lijkt snel te gaan, maar toch ook weer heel traag. Nou ja, ik ga maar weer op de bank liggen en Outlander kijken
Same. Ik kan het echt heel moeilijk opbrengen allemaal de laatste tijd…
Ja echt, ik schrik er ook een beetje van want ik heb geen idee wat ik de afgelopen maand nou eigenlijk heb gedaan? Helemaal niks voor m’n gevoel en ineens is er weer een maand voorbij
Is het nu nog steeds glad of was dat vooral vanmorgen?
Ja! Het is echt mijn favoriete serie. Ik begin ieder jaar opnieuw met alle seizoenen maar kwam nooit verder dan 5 ofzo omdat ik ook nog werkte en andere dingen te doen had maar nu zit ik door Corona nog thuis dus heb ik sinds het weer op Videoland staat al 13 seizoenen bekeken
Hahah STOP. deze kregen wij net van mijn schoonmoeder in de groepsapp
🤮
Je mag me altijd een berichtje sturen