Ik heb mega slecht geslapen vannacht en voel me echt een wrak, echt geen zin om te werken dus. Maar nu is het qua werk heel rustig en zit ik echt te wachten op telefoon of mail, ga ik me daar alleen maar ellendiger door voelen? Het is ook nooit goed
Je kan toch gewoon nee zeggen als dat niet lukt? Waarschijnlijk hebben ze daar een spoedgeval of uitval van personeel en de assistent(e) probeert dan ook alleen maar alles te laten passen door wat te schuiven. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik werd ook wel eens gebeld door de tandarts of mijn afspraak een uur eerder kon want ze hadden een spoedgeval daar. Ik kon niet en dat was prima, dan blijft je afspraak gewoon staan zoals ‘ie stond. Maar mocht ik nou wel eerder kunnen dan had dat voor hen veel gedoe gescheeld dus ik snap dat ze het proberen.
Hebben we januari toch maar weer mooi achter ons gelaten
Deze maand is echt in een seconde voorbij gegaan
Zó moe vanochtend… En echt geen zin om te werken.
Het verschilt heel erg per keer. Nu kreeg ik nog wel fikse hoofdpijn na een paar uur kringetjes zien en soms blijft het weg.
@kleinmaargroot lief <3 Kreeg helaas wel hoofdpijn maar pijnstillers deden hun werk wel goed!
Ik kon het niet laten
Ik heb echt geen zin om te werken of wat dan ook.
Het is februari dus bijna maart en dan april en in april is alles beter om een of andere vage reden in mijn hoofd.
Gewoon het recept van Hak volgen! Die is lekker.
Hahaha dit is echt een fantastische omschrijving van snert. Zo ziet het er precies uit
Ben ik inmiddels bij seizoen 13 van greys anatomy? yes i am…
Fucking lekker om geen afspraken op maandagochtend te hebben. Lekker in pyama en badjas door m’n mails heen
Au! Dat is altijd zo schrikken he als je ineens zo valt. Gaat het? Zijn je billen inmiddels droog?
ik zit in seizoen 2 nu, blijft het zo leuk als nu?
Dit wordt echt mijn nieuwe lifestyle op mijn vrije dagen: vroeg opstaan om te sporten, douchen en weer even in bed chillen
Heeft iemand toevallig al autogereden vandaag? Moet zo met de auto weg en ben bang dat het nog heel glad is. Maar denk dat de snelweg iig wel gestrooid is toch?
Mvg een angstig kreeftje
Yes zeker ! Ik heb zonder problemen 40 min gereden, ik vond het niet heel glad en de wegen waren heel goed gestrooid
Succes.
En alle wegen gereden, zowel binnendoor als snelweg
Yay fijn, thanks!
Ik was laatst weer in een pomelo val gelokt. Ik dacht ohja lekker een grote citrus vrucht. Was ff vergeten dat dat ding meer schil herft dan vruchtvlees.
Ben onderweg ondergekotst door een strooiwagen. De hele zijkant is nu een zoubrij
Maar even door de wasstraat vanmiddag