Drink je dat fanta pomelo wel eens toevallig? Haha ken echt niemand die dat drinkt behalve m’n vriend
Hahaha neen. Wel die citroen daar leef ik voor
Frustraties… Ik werd vanochtend een uur eerder wakker en kwam niet meer in slaap dus alvast uit bed gegaan, gesport en ik was helemaal gemotiveerd om te gaan werken en lekker veel te doen. Maar:
Nou ben ik onderhand de hele ochtend al bezig om het systeem in te komen en dingen op te starten, zelfs een mailtje versturen is al een hele uitdaging. Collega’s hebben precies hetzelfde. Zo irritant als je helemaal gemotiveerd bent, maar het door technische problemen bijna niet mogelijk is om te werken… Straks maar alvast gaan lunchen en even wandelen, fingers crossed dat het probleem is opgelost als ik daarna weer aan het werk ga.
Meh. Ik ging vanochtend onder het mom van new month, new me een half uurtje voor werk wandelen. Toen werd ik tijdens mijn wandeling belaagt door een man op een fiets, die vroeg of hij iets aan me mocht vragen. Ik zei nee sorry, ik heb geen tijd en toen werd ik 10 minuten lang uitgemaakt voor van alles en hij hoopte dat ik verkracht zou worden, etc. Precies natuurlijk op het moment dat er niemand om me heen was. Echt mega arelaxt om zo je maandag te beginnen.
Wow heel arelaxt. Ben je oké? Ff met iemand kunnen napraten hierover al?
Wat naar dat je dat mee hebt moeten maken Ben je oké? Bleef het bij schelden? Dat is ook al heel bedreigend en grensoverschrijdend natuurlijk. Je kan overwegen om hiervan melding te maken bij de politie, maar ik weet niet of ze daar veel mee kunnen. Sterkte! Hopelijk belemmert het je niet om morgen ‘gewoon’ weer een stukje te wandelen.
Haha ja eenmaal op werk even met de bips tegen de verwarming gehangen haha! Was echt spekglad!!
Jawel. Maar was echt wel heeeel vreemd. Dat tweede kan gewoon stroom zijn of dat de lamp niet goed meer werkt. Maar die sensorlampen werken niet op stroom. Beetje eng.
Super fijn, gefeliciteerd!
Zo ik heb de dokter gebeld. Dat is wel het spannendste wat ik heb mee gemaakt sinds 2020
Gefeliciteerd! en lijkt me stiekem ook nog een stuk fijner als je een kind hebt om wat meer financiële zekerheid te hebben zeker in deze tijd.
Ja eens, alles is echt al vaak genoeg herhaald
Ja nee dit hoort gewoon zo
Ik maak mijn havermout heel droog, papje krijg ik ook niet weg. En dan diepvriesfruit er over zodat ik de havermout niet proef. Ohja en eiwitpoeder voor een lekker smaakje.
Hahha dit is helaas de realiteit
Als je die structuur niet lekker vindt kun je het ook een keer in de oven doen. 20/25 minuten in de oven, met een beetje bakpoeder, en het heeft meer een cake structuur!
Lief, dankjewel! Het bleef inderdaad bij schelden. Gelukkig was mijn vriend thuis, dus heb daarna met hem gepraat. Ben inderdaad niet van plan om het me tegen te laten houden!
Ik leer net over het bestaan van de ‘mancake’: een pannenkoek met bacon, cheddar en gegrilde uien
Kan dit level van stupiditeit echt niet aan vandaag