Wat je even kwijt wil #47

Bijna goed, maar je moet het natuurlijk wel laten maken door je wijf terwijl jij met je halve liter en je pantoffels op tafel op de bank ligt. Je hebt immers de hele dag op zeer matig inspanningsniveau gewerkt voor dat riante salaris, dus je hebt nu je rust wel verdiend. Net als je mancake.

Je kan hem eten in jouw stad trouwens, misschien kun je je zoon erheen sturen zodra hij tanden heeft. Je kunt ze niet vroeg genoeg hun mannelijkheid leren omarmen.

4 likes

3 week geleden is er een cijfer van een tentamen ingevoerd maar ik heb al die tijd niet durven kijken omdat ik geen zin had om een onvoldoende te zien.
Net heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en gekeken naar mijn cijfer…

En ik heb een 7!!
Alle stress om niks :partying_face:

70 likes

Nog een tip: wat banaan in plakjes/stukjes mee verwarmen bij je havermout.
Dus alles door elkaar mengen, banaan erdoor mengen en dan in de magnetron/op het vuur.
Dat wordt zooooo lekker :hugs: en dan smaakt het meteen lekker zoet en hoeft er ook geen ander zoetmiddel bij.

2 likes

Een man cake, wat een onzin :joy: dat kunnen vrouwen echt niet eten hoor, dan ontploft onze tere maag!!!
Mijn man eet in het weekend altijd een mug cake, met diepvries fruit als topping, is dat ook een man cake, of zijn aardbeien niet ā€˜mannelijk’ genoeg :angry:

Je kan het omdopen tot thug cake en dan is het misschien wel stoer genoeg?

10 likes

Het is echt een godswonder dat al mijn ledematen er nog aan zitten. Gisteren viel ik een soort van om en stootte ik mijn kleine teen. Hij is helemaal dik en blauw :ok_hand: cool, flikker er wel weer tape om

Ah dat is zo teringdroog. Echt om te kotsen. Ik denk dat een hap uit een muur van beton beter smaakt

Gatverdamme. Sowieso haat ik alle ā€˜gezonde’ ā€˜snacks’, echt een illusie altijd. Erken gewoon dat je smerig bent, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

4 likes

Gefeliciteerd!!! :partying_face:

Jouw baan is mijn fantasy-werk-goal, nu eerst even afstuderen, maar jij bent nu on-officieel mijn inspiratie haha. Veel goed tikwerk gewenst :champagne:

1 like

Ik heb dit met mensen die groene smoothies eten

Wow, ik ben vandaag met m’n stage begonnen en ik heb echt het idee dat ik helemaal niets weet? Ik heb echt geen idee hoe of waar te beginnen aan m’n project.

Ik luister een dancehall classics playlist en nu heb ik zoveel zin om te dansen :sob: ben er gewoon verdrietig van, zoveel zin in weer een avondje uit

2 likes

Vergeet niet dat een stage in de eerste instantie een plek om te leren is, helemaal niet erg dus dat je dingen niet weet. :blush: Heb je een vaste begeleider of iemand anders waar je vragen aan kan stellen?

3 likes

Ik zat net wat te kutten op facebook en ik werd gewoon geroast?!? Ik moest er echt heel hard om lachen maar omg dit kan toch eigenlijk niet :joy:

14 likes

Pfoe, ja, dat is waar, maar ik heb echt het gevoel dat ik van 0 begin, terwijl ik in het laatste jaar van m’n opleiding zit? Ik weet niet eens wat te vragen, ik moet een plan van aanpak maken, maar ik vind het veel te gigantisch, ik kan het niet overzien.

tenor (1) (1)

15 likes

Omg ik ben na maanden solliciteren uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Nu nog hopen dat ik de baan krijg natuurlijk, maar op mijn meeste sollicitaties heb ik niet eens reacties gehad, dus ben gewoon blij

49 likes

LinkedIn is echt een vieze snitch. Ik zag een ex op een post reageren en wilde die reactie verder lezen, dus druk erop, beland ik ineens op zijn profiel. Awkward awkward awkward.

12 likes

De buren vieren een verjaardag. Zo onverantwoord. Zie al 5 mensen buiten dat gezin naar dat huis gaan.

Edit: nu acht. Jammer dat er geen snitch-lijn is

Ja i know! Maar ben zelf te nieuwsgierig naar m’n eigen profielbezoekers hahaha

2 likes