Wat je even kwijt wil #47

Mijn vriend vond het goed te doen (was half 8 vanochtend), behalve op de klinkers waar hij moest parkeren want daar was het heel glad. Maar rest van de wegen waren prima te doen!

1 like

Ja wordt alleen maar leuker (zegt iemand die het echt jaren niet gekeken heeft en nu binnen 10 dagen anderhalf seizoen gekeken heeft)

2 likes

Is er een moeder hier die ik even mag pb’en? Ik heb echt ff een moeder nodig. No shade naar de mensen die geen mama zijn haha maar dat voelt gewoon anders

9 likes

Mygod heb het zo druk met deadlines en het enige wat ik doe is fora lezen nieuws lezen serietje kijken :rage: en daarna janken dat ik tijdtekort heb
Waarom ben ik zo

3 likes

Vind je? Het leek juist maaaaanden te duren, maar eigenlijk zitten we nog in maart 2020, of was het toch oktober 2019. Ik weet het niet meer :weary:
De tijd lijkt snel te gaan, maar toch ook weer heel traag. Nou ja, ik ga maar weer op de bank liggen en Outlander kijken :+1:t2:

5 likes

Same. Ik kan het echt heel moeilijk opbrengen allemaal de laatste tijd…

1 like

Ja echt, ik schrik er ook een beetje van want ik heb geen idee wat ik de afgelopen maand nou eigenlijk heb gedaan? Helemaal niks voor m’n gevoel en ineens is er weer een maand voorbij :cry:

1 like

@anon44347600 same here!

2 likes

Is het nu nog steeds glad of was dat vooral vanmorgen?

Ja! Het is echt mijn favoriete serie. Ik begin ieder jaar opnieuw met alle seizoenen maar kwam nooit verder dan 5 ofzo omdat ik ook nog werkte en andere dingen te doen had maar nu zit ik door Corona nog thuis dus heb ik sinds het weer op Videoland staat al 13 seizoenen bekeken :sweat_smile:

2 likes

Hahah STOP. deze kregen wij net van mijn schoonmoeder in de groepsapp :nauseated_face:

🤮

1087ecec13353e29000da60e4e953b6f

13 likes

Je mag me altijd een berichtje sturen

3 likes

Drink je dat fanta pomelo wel eens toevallig? Haha ken echt niemand die dat drinkt behalve m’n vriend

1 like

Hahaha neen. Wel die citroen daar leef ik voor

1 like

Frustraties… Ik werd vanochtend een uur eerder wakker en kwam niet meer in slaap dus alvast uit bed gegaan, gesport en ik was helemaal gemotiveerd om te gaan werken en lekker veel te doen. Maar:

Nou ben ik onderhand de hele ochtend al bezig om het systeem in te komen en dingen op te starten, zelfs een mailtje versturen is al een hele uitdaging. Collega’s hebben precies hetzelfde. Zo irritant als je helemaal gemotiveerd bent, maar het door technische problemen bijna niet mogelijk is om te werken… Straks maar alvast gaan lunchen en even wandelen, fingers crossed dat het probleem is opgelost als ik daarna weer aan het werk ga.

2 likes

Meh. Ik ging vanochtend onder het mom van new month, new me een half uurtje voor werk wandelen. Toen werd ik tijdens mijn wandeling belaagt door een man op een fiets, die vroeg of hij iets aan me mocht vragen. Ik zei nee sorry, ik heb geen tijd en toen werd ik 10 minuten lang uitgemaakt voor van alles en hij hoopte dat ik verkracht zou worden, etc. Precies natuurlijk op het moment dat er niemand om me heen was. Echt mega arelaxt om zo je maandag te beginnen.

Wow heel arelaxt. Ben je okƩ? Ff met iemand kunnen napraten hierover al?

Wat naar dat je dat mee hebt moeten maken :disappointed: Ben je okĆ©? Bleef het bij schelden? Dat is ook al heel bedreigend en grensoverschrijdend natuurlijk. Je kan overwegen om hiervan melding te maken bij de politie, maar ik weet niet of ze daar veel mee kunnen. Sterkte! Hopelijk belemmert het je niet om morgen ā€˜gewoon’ weer een stukje te wandelen.

@Luzarl je mag mij ook altijd een berichtje sturen.

1 like

Haha ja eenmaal op werk even met de bips tegen de verwarming gehangen haha! Was echt spekglad!!

3 likes