Wat je even kwijt wil #47

Jawel. Maar was echt wel heeeel vreemd. Dat tweede kan gewoon stroom zijn of dat de lamp niet goed meer werkt. Maar die sensorlampen werken niet op stroom. :slightly_frowning_face: Beetje eng.

Super fijn, gefeliciteerd!

1 like

Zo ik heb de dokter gebeld. Dat is wel het spannendste wat ik heb mee gemaakt sinds 2020

23 likes

Gefeliciteerd! en lijkt me stiekem ook nog een stuk fijner als je een kind hebt om wat meer financiële zekerheid te hebben zeker in deze tijd.

Ja eens, alles is echt al vaak genoeg herhaald

1 like

Ja nee dit hoort gewoon zo

7 likes

Ik maak mijn havermout heel droog, papje krijg ik ook niet weg. En dan diepvriesfruit er over zodat ik de havermout niet proef. Ohja en eiwitpoeder voor een lekker smaakje.

1 like

Hahha dit is helaas de realiteit

2 likes

Als je die structuur niet lekker vindt kun je het ook een keer in de oven doen. 20/25 minuten in de oven, met een beetje bakpoeder, en het heeft meer een cake structuur!

1 like

@the.rebel.club @Peachpuff

Lief, dankjewel! Het bleef inderdaad bij schelden. Gelukkig was mijn vriend thuis, dus heb daarna met hem gepraat. Ben inderdaad niet van plan om het me tegen te laten houden!

1 like

Ik leer net over het bestaan van de ‘mancake’: een pannenkoek met bacon, cheddar en gegrilde uien :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :slightly_smiling_face:

Kan dit level van stupiditeit echt niet aan vandaag

28 likes

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Super leuk! Gefeliciteerd!

1 like

Heb ik weer wasmiddel en wasverzachter omgewisseld in de bakjes van de wasmachine gedaan. :expressionless:

1 like

Sensatie!!

1 like

Ik eet het met grove havermout (die fijne vind ik niet lekker), melk, banaan en blauwe bessen en dan 1 min in de magnetron. Koud vind ik het ook vies haha. En dán vind ik het wel heel lekker! (Maar smaken verschillen)

1 like

Het kan wel echt lekker zijn maar het kan inderdaad ook prima als behanglijm eruit komen. :joy: Ik eet het het liefste als overnight oats maar in de winter vind ik dat te koud dus het was even zoeken voor ik een lekkere warme bereiding heb gevonden. Heb gemerkt dat als je de havermout meekookt met de melk het al snel ranzige dikke pap wordt, dus dat doe ik niet meer en nu maak ik het zo:

• Doe 40 gram havermout in een kommetje met een beetje kokend water (zodat de havermout net een beetje het water opneemt, er hoeft geen laagje water te staan), eventueel met wat lijnzaad en chiazaad
  • In een pannetje 180 ml sojamelk met fruit naar keuze, vanille extract, kaneel en wat agavesiroop of zoetstof verwarmen. Ik vind mango, framboos, blauwe bessen of een combi het lekkerste.
  • Als het bijna begint te koken giet ik het bij de havermout
  • Even roeren
  • Nu kan je er nog topics* op doen als pindakaas of vlokken of hippe dingen als cacaonibs en kokos schaafsel
  • Klaar!

*Edit: Haha oeps, toppings dus :thumbsup: maarja een beetje forum op je havermout is ook altijd lekker

3 likes

Wat cacaopoeder erin doen doet wonderen

1 like

Weet niet wie het een keer tipte dat je de afspeelsnelheid op Netflix kan veranderen. Maar is zo ontzettend fijn! Lekker snel door de afleveringen heen.

Mijn cv-ketel blijft maar knallen, ze zijn in die 2 jaar tijd dat ik hier woon al minstens 6x geweest maar ze kunnen het probleem niet vinden. Ik heb eigenlijk geen zin meer om te bellen maar ik ben ergens ook bang dat dit gevaarlijk is.

1 like