Wat je even kwijt wil #47

Ik had gisteren bizar lekkere havermout

• 40 gram havermout
  • 1 kleine geprakte banaan
  • (15 gram vanille whey)
  • 1 theelepel bakpoeder
  • 50 ml ongezoete amandelmelk
  • 2 theelepels cacaopoeder

Dit allemaal mengen. De helft in een ovenschaaltje, daar 2 blokje pure chocolade induwen, de rest van het havermout goedje erop gieten. 15 minuten afbakken op 200 graden en je hebt een kei chil havermout-cakeje. Ook lekker met 30 gram light zuivelspread met zoetstof in het midden ipv chocoladeblokjes.

Of overnight oats opwarmen de volgende ochtend in de magnetron als je geen koud ontbijt wilt nu.

5 likes

Nog bedankt voor alle lieve reacties, likes en abonnees trouwens! M’n moeder is helemaal trots en blij dat het zo leuk ontvangen wordt :heart:

6 likes

5 of 50 ml haha?

Oeps, 50 ml bedoelde ik!

Ketel zelf maar heb toch maar weer gebeld pfff.

Bijna goed, maar je moet het natuurlijk wel laten maken door je wijf terwijl jij met je halve liter en je pantoffels op tafel op de bank ligt. Je hebt immers de hele dag op zeer matig inspanningsniveau gewerkt voor dat riante salaris, dus je hebt nu je rust wel verdiend. Net als je mancake.

Je kan hem eten in jouw stad trouwens, misschien kun je je zoon erheen sturen zodra hij tanden heeft. Je kunt ze niet vroeg genoeg hun mannelijkheid leren omarmen.

4 likes

3 week geleden is er een cijfer van een tentamen ingevoerd maar ik heb al die tijd niet durven kijken omdat ik geen zin had om een onvoldoende te zien.
Net heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en gekeken naar mijn cijfer…

En ik heb een 7!!
Alle stress om niks :partying_face:

70 likes

Nog een tip: wat banaan in plakjes/stukjes mee verwarmen bij je havermout.
Dus alles door elkaar mengen, banaan erdoor mengen en dan in de magnetron/op het vuur.
Dat wordt zooooo lekker :hugs: en dan smaakt het meteen lekker zoet en hoeft er ook geen ander zoetmiddel bij.

2 likes

Een man cake, wat een onzin :joy: dat kunnen vrouwen echt niet eten hoor, dan ontploft onze tere maag!!!
Mijn man eet in het weekend altijd een mug cake, met diepvries fruit als topping, is dat ook een man cake, of zijn aardbeien niet ā€˜mannelijk’ genoeg :angry:

Je kan het omdopen tot thug cake en dan is het misschien wel stoer genoeg?

10 likes

Het is echt een godswonder dat al mijn ledematen er nog aan zitten. Gisteren viel ik een soort van om en stootte ik mijn kleine teen. Hij is helemaal dik en blauw :ok_hand: cool, flikker er wel weer tape om

Mijn favoriet is de fart cake. Van die zogenaamde gezonde mug cakes of gewone cakes met teringveel eiwitten/whey/whatever. Bij die mensen blijf ik uit de buurt.

8 likes

Ah dat is zo teringdroog. Echt om te kotsen. Ik denk dat een hap uit een muur van beton beter smaakt

Ja en dat ze je dan ervan proberen te overtuigen dat hun recept echt wel heel lekker is hoor :rofl:

3 likes

Gatverdamme. Sowieso haat ik alle ā€˜gezonde’ ā€˜snacks’, echt een illusie altijd. Erken gewoon dat je smerig bent, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

4 likes

Gefeliciteerd!!! :partying_face:

Jouw baan is mijn fantasy-werk-goal, nu eerst even afstuderen, maar jij bent nu on-officieel mijn inspiratie haha. Veel goed tikwerk gewenst :champagne:

1 like

Ik heb dit met mensen die groene smoothies eten

111 likes. Veel mensen die blij zijn dat je hier eindelijk minder tijd zult spenderen.

19 likes

Wow, ik ben vandaag met m’n stage begonnen en ik heb echt het idee dat ik helemaal niets weet? Ik heb echt geen idee hoe of waar te beginnen aan m’n project.

Ik luister een dancehall classics playlist en nu heb ik zoveel zin om te dansen :sob: ben er gewoon verdrietig van, zoveel zin in weer een avondje uit

2 likes