Wat je even kwijt wil #47

Bedoel je de sperma omelet? :nauseated_face::nauseated_face:

2 likes

Vriend gatverdamme ik zat net lekker te eten

3 likes

Jeeej auto is net terug van een beurt bij de dealer vorige week, rook dat ding naar verbrand ‘iets’ al 2 dagen nu. Was er weer iets kapot en heb ik hem daar moeten laten. Grootste auto ooit als vervangend vervoer ook

Ja sorry smerigste filmpje ooit :face_vomiting:

Ik vind mijn vrije maandagen zooo fijn. Mijn vriend is dan ook altijd vrij en dan is het overal heerlijk rustig. Bijna drie uur gewandeld in alle rust en de rest van de middag met mijn hond liggen slapen op de bank. Zo chill na weken/maanden een gejaagd gevoel te hebben gehad door werk, kan echt weer van deze simpele dingen genieten.
Dus nu ga ik ook maar in bad om de dag nog beter te maken.

24 likes

Ah gelukkig! Wilde het ook nog vragen, maar nu pas tijd pff. Ik heb ruim een kwartier staan krabben, kreeg er helemaal stress van. De weg was op sommige plekken wel glad, maar veilig aangekomen ook gelukkig!

1 like

Ik heb net 20 minuten lang gekeken hoe iemand een verroeste broodsnijder weer opknapt :confused:

9 likes

Mijn moeder vertelde me dat een kennis bevallen is van een dochter genaamd Loa en ik kan alleen maar denken aan law of attraction

37 likes

Bij dat soort mannen stel ik castratie voor.

38 likes

geen seks voor hem.

29 likes

Weet iemand of de jeans maten van asos anders vallen dan van bijv jeanscentre? Ik heb gewoon m’n normale ‘W’ maat besteld maar het valt veel te klein :sweat_smile: Kreeg de knoop niet eens in de buurt van het knoopsgat haha. Baal zo want heb eindelijk leuke broeken met lengte maat 36 gevonden en dan passen ze niet :weary:

:scissors::scissors::scissors::scissors:

6 likes

Aaah eigenlijk vind ik dit best sneu. Geef die jongens gewoon hun geld :frowning:

12 likes

Ik heb net mijn pyjama op de verwarming gelegd. Ga nu wandelen met de hond, en dan als ik terug kom lekker mijn warme pyjama aan doen.
CAN’T WAIT

51 likes

Ik moet zo naar de supermarkt, maar ik heb daar helemaal geen zin in. Dus nu bedenk ik me dat ik gewoon veel lekkere dingen ga kopen en nu heb ik er wel zin in.

1 like

Ik ben echt fan van de Marblelympics dus dit vind ik echt mega zuur. Fucking Talpa en stomme bn’ers.
Go Rojo Rollers!

4 likes

Mn vriendengroep is al van plan John de mol te onthoofden

Fuck die man

(Dit is een grapje)

7 likes

Denk je even lekker huisgemaakte erwtensoep te maken. Duurt fucking 90 min. Ik heb HONGER

4 likes
1 like

Lekker oneerlijk weer van de Mol. Geef die jongens gewoon hun geld ja.

2 likes