Vergeet niet dat een stage in de eerste instantie een plek om te leren is, helemaal niet erg dus dat je dingen niet weet. Heb je een vaste begeleider of iemand anders waar je vragen aan kan stellen?
Ik zat net wat te kutten op facebook en ik werd gewoon geroast?!? Ik moest er echt heel hard om lachen maar omg dit kan toch eigenlijk niet
Pfoe, ja, dat is waar, maar ik heb echt het gevoel dat ik van 0 begin, terwijl ik in het laatste jaar van m’n opleiding zit? Ik weet niet eens wat te vragen, ik moet een plan van aanpak maken, maar ik vind het veel te gigantisch, ik kan het niet overzien.
Omg ik ben na maanden solliciteren uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Nu nog hopen dat ik de baan krijg natuurlijk, maar op mijn meeste sollicitaties heb ik niet eens reacties gehad, dus ben gewoon blij
LinkedIn is echt een vieze snitch. Ik zag een ex op een post reageren en wilde die reactie verder lezen, dus druk erop, beland ik ineens op zijn profiel. Awkward awkward awkward.
De buren vieren een verjaardag. Zo onverantwoord. Zie al 5 mensen buiten dat gezin naar dat huis gaan.
Edit: nu acht. Jammer dat er geen snitch-lijn is
Ja i know! Maar ben zelf te nieuwsgierig naar m’n eigen profielbezoekers hahaha
Vind t steeds lastiger worden om verjaardagscadeaus voor vriendinnen te bedenken. Iedereen heeft alles al en de leukste uitjes kunnen niet. Wellness of creatieve dingen dan maar ofzo
Ja met vodka!
Haha dacht eerst dat je op mijn berichtje boven jou reageerde
Ik ben echt een ei, vanochtend op de fiets naar werk gegaan en vanmiddag zonder na te denken naar huis gelopen. Kom ik net thuis, zie mijn fiets niet staan en ik heb toen zeker een minuut gedacht “shiiiiit is mijn fiets nou voor de deur gestolen?!”
Voor het eerst sinds maanden ben ik vandaag écht heel vrolijk en voel ik mij oprecht gelukkig!
Echt heel erg fijn
Ik was om 04:00 wakker. Zou bijna mijn wekker er voor gaan zetten om te kijken of ik mij morgen weer zo voel
Haha met vodka zijn alle cadeaus ook leuker
Ik vind de werkweken waarin ik 5 dagen werk (werk 36 uur, ene week 4 en andere week 5) echt mega zwaar. Als corona weer voorbij is wil ik bij m’n manager aankaarten om 4x9 te gaan werken. Is heel gebruikelijk op mijn werk, maar voel me er nu ik thuiswerk en regelmatig minder uur maak dan mijn contracturen niet chill bij om het nu al aan te kaarten. Voelt alsof ik dan bewust nóg minder uren ga maken.
Bedoel je de sperma omelet?
Vriend gatverdamme ik zat net lekker te eten
Jeeej auto is net terug van een beurt bij de dealer vorige week, rook dat ding naar verbrand ‘iets’ al 2 dagen nu. Was er weer iets kapot en heb ik hem daar moeten laten. Grootste auto ooit als vervangend vervoer ook
Ja sorry smerigste filmpje ooit
Ik vind mijn vrije maandagen zooo fijn. Mijn vriend is dan ook altijd vrij en dan is het overal heerlijk rustig. Bijna drie uur gewandeld in alle rust en de rest van de middag met mijn hond liggen slapen op de bank. Zo chill na weken/maanden een gejaagd gevoel te hebben gehad door werk, kan echt weer van deze simpele dingen genieten.
Dus nu ga ik ook maar in bad om de dag nog beter te maken.