Ah gelukkig! Wilde het ook nog vragen, maar nu pas tijd pff. Ik heb ruim een kwartier staan krabben, kreeg er helemaal stress van. De weg was op sommige plekken wel glad, maar veilig aangekomen ook gelukkig!
Mijn moeder vertelde me dat een kennis bevallen is van een dochter genaamd Loa en ik kan alleen maar denken aan law of attraction
Bij dat soort mannen stel ik castratie voor.
geen seks voor hem.
Weet iemand of de jeans maten van asos anders vallen dan van bijv jeanscentre? Ik heb gewoon m’n normale ‘W’ maat besteld maar het valt veel te klein Kreeg de knoop niet eens in de buurt van het knoopsgat haha. Baal zo want heb eindelijk leuke broeken met lengte maat 36 gevonden en dan passen ze niet
Aaah eigenlijk vind ik dit best sneu. Geef die jongens gewoon hun geld
Ik heb net mijn pyjama op de verwarming gelegd. Ga nu wandelen met de hond, en dan als ik terug kom lekker mijn warme pyjama aan doen.
CAN’T WAIT
Ik moet zo naar de supermarkt, maar ik heb daar helemaal geen zin in. Dus nu bedenk ik me dat ik gewoon veel lekkere dingen ga kopen en nu heb ik er wel zin in.
Ik ben echt fan van de Marblelympics dus dit vind ik echt mega zuur. Fucking Talpa en stomme bn’ers.
Go Rojo Rollers!
Mn vriendengroep is al van plan John de mol te onthoofden
Fuck die man
(Dit is een grapje)
Denk je even lekker huisgemaakte erwtensoep te maken. Duurt fucking 90 min. Ik heb HONGER
Lekker oneerlijk weer van de Mol. Geef die jongens gewoon hun geld ja.
Gatver het is echt zo’n hatelijke kookdag
Knoflook bijna op dus te weinig. Laat het vervolgens keihard aanbranden in de pan. Helemaal geen knoflook meer. Paprika beschimmeld. Laat de pan nog een keer aanbranden. Lekker gore verbrande bonen zonder smaak vreten zo hmmmm. En ook nog eens geen wijn.
Heb er geen kracht meer voor
Ohh flashbacks naar de eerste lockdown toen ik werkelijk niemand zag en uren ik bed kon liggen zulk soort filmpjes kijken
Ja ja dankje leuk jullie gekend te hebben jongens.
Godver ook nog eens geen limoen meer voor de guacamole
Ik heb laatst ook samen met vriend 3 uur naar bonsai filmpjes zitten kijken ook wel een aanrader, we willen nu een bonsai bos beginnen