Wat je even kwijt wil #47

Hallo de kat wijst me net keihard af voor ons standaard knuffeluur??? Ze stond met twee poten op me, snuffelt aan me (net wel flink knoflook en rode ui op) en loopt weer weg!!! Oh the rejection :cry:

Edit: ze komt het alweer goed maken :heart:

12 likes

Nou weten we dat ook weer. Zelfgemaakte erwtensoep is helemaal niet lekker, zonder worst.

1 like

Vanmiddag een nieuwe auto gekocht! :raised_hands:t2:

28 likes

Leuk!! Komende dagen veel testen? Haha

Hoop dat ik 'm dit weekend mag ophalen haha! :grin: :grin:

1 like

Ah toevallig, ik heb vandaag al een Nintendo 64, een paar controllers en een zaklamp uit WO2 opgeknapt zien worden haha heerlijk. Kan de kanalen mymechanics en tysytube en odd tinkering ook echt aanraden :heart_eyes:

4 likes

Eet het met rijst, sambal en gebakken uitjes!

1 like

Haha oo heel leuk vooruitzicht

1 like

Heb het programma opgezet omdat ik af en toe meedoe aan marbles on stream (zelfde idee maar dan host een twitch streamer) maar ik vond het echt dodelijk saai. Zat weinig enthousiasme in de presentatie en de baan die ze gebruikten had als spannendste onderdeel een wiekje. Als ik dan kijk naar de banen en creativiteit van Jelle’s marble run vraag ik me echt af hoe marble mania een kijkcijferkanon zou kunnen worden.

2 likes

Ik stuur deze wel eens door om mensen te trollen.

Wat. Erwtensoep met rijst, sambal en uitjes?

Hahaha ja, zo eten wij het. Komt geloof ik van mijn Indische familie, maar veel mensen die het bij ons geprobeerd hebben vinden het ook lekker. Dus dacht een tip voor extra smaak zo zonder worst

2 likes

Dat is een level van fusion waar deze tatta nog niet klaar voor is ben ik bang

2 likes

Dit deed ik vroeger ook altijd! Pyjama kwartiertje op de verwarming en dan op de badkamer (waar het dus warm was) omkleden. Doe het nu eigenlijk nooit meer

1 like

Deze barre tijden zijn een goed moment om er weer mee te beginnen zou ik zeggen :microbe::cold_face:

Nu ik nog thuis zit draag ik eigenlijk altijd chille kleding dus is nu niet nodig :sweat_smile: misschien als ik weer werk dat ik het ga doen. (Als ik dan ĂŒberhaupt de verwarming nog aan heb staat)

1 like

Nee is echt heel lekker! Rijst met kippensoep is ook heel lekker trouwens. Maar ik zou ook alle dagen in de week rijst kunnen eten.

1 like

Ik had net een discussie met mijn vriend over veel voorkomende verjaardagen, toen ging ik het opzoeken en vond dit. Hoe kan het dat er op 1 januari en met Kerst minder mensen worden geboren? Alsof je lichaam denkt “doe maar ff niet vandaag”?

3 likes

Misschien geen geplande keizersnee etc op die feestdagen?

8 likes

Mijn broer is volgende week jarig en ik wil via Mymuesli een persoonlijke muesli laten bezorgen als soort bij-cadeau. Maar hij woont in Zweden dus ik moet die muesli in het Zweeds samenstellen. Mixa din gröt med mymuesli jaa knÀckebröd havrekli

11 likes