Wat je even kwijt wil #47

Minder inleidingen en minder geplande keizersnedes inderdaad? Ik las ooit een artikel over de dagen waarop de meeste babies geboren worden, en er waren opvallend minder geboortes op zaterdag en zondag. En op feestdagen idd.

1 like

Ik weet echt niks van bevallingen hoor, had hier allebei nog nooit van gehoord. Maar als de bevalling op die manier gepland wordt snap ik het wel!

1 like

Ik leg soms ook m’n kleding voor overdag op de hoek in m’n bed en kleed mijzelf dan onder de dekens aan in warme kleding.

4 likes

Toch wonderlijk altijd dat ik in de beschrijving zet bovenste bel (van de 2) indrukken en de bezorgers altijd bij m’n buren aanbellen

Nahhh zeg. Wel van de jumbo? Stuur maar naar mij anders

Na weken van mezelf te hebben verslonst net mijn haren geverfd. Voel mij weer een beetje meer mezelf. Misschien trek ik morgen ook wel iets leuks aan

8 likes

Ik heb per ongeluk een ei teveel in mijn browniebeslag gedaan. Daarna heb ik wel extra bloem en cacaopoeder toegevoegd maar hopelijk zijn de brownies niet mislukt

1 like

In combinatie met de posts hierboven dacht ik eerst aan een paasei in browniebeslag :sweat_smile:

Uughhh ik moet mezelf zometeen een injectie geven. En ik heb vanochtend een prik instructie gekregen van de verpleegkundige. Maar ik vind het toch wel spannend ofzo. Terwijl het helemaal niks voorstelt verder.
Maar het gaat zo tegen je intuïtie in om jezelf in je buik te prikken​:weary: bij het oefenen vanochtend trok ik de eerste keer ook meteen de naald weer terug, uit reflex :sweat_smile: nouja, komt vast goed

2 likes

Ik heb eindelijk weer een bureaustoel na 3 maanden ofzo en dit zit echt zo chill. Ik had een eetkamerstoel gekocht want zag er leuk uit maar zat helemaal niet lekker maar nu kan ik weer lekker achterover leunend jullie berichtjes checken.

Ik ben een beetje geschrokken. Ik kreeg daarnet ineens een mail met geïnteresseerden voor ‘de lege kamer’ in mijn huis. Mijn huisgenoot heeft helemaal niet laten weten dat hij weggaat en ik mag nu zelf niemand meer aandragen. Ik vind dat best heftig. Ik snap dat er woningtekort is en dat iedereen een kamer nodig heeft maar ik wil gewoon een fijne huisgenoot
 bluh, hopen dat het een leuk iemand is.

1 like

Het lijkt altijd erg als je de naald erin moet steken maar daarna valt het mee! Is het eenmalig of moet het vaker?

Ik lig in bed te netflixen onder twee dekens en dit doe ik echt nooit en was vergeten hoe fijn dit is. Moet ik vaker doen nu het weer er nog naar is.

2 likes

Ja het was echt peanuts! Gelukkig heb ik een vetlaagje op mijn buik haha, genoeg om in te prikken.
Ik hoop dat het maar eenmalig was, wellicht moet het vaker (ik heb ovulatie inductie en er zijn 3 eicellen gegroeid, dus nu met hormoon injectie moet er 1 stoppen met groeien, omdat we anders een drieling kunnen krijgen😅)

3 likes

Beetje domme vraag misschien maar als ik bij Uniqlo bestel komt dat dan gewoon uit Nederland?

Ik heb morgen een gesprek met mijn oude stagebegeleider over een (vermoedelijke) startersfunctie! Zou m’n eerste echte baan zijn. Ben zo benieuwd wat eruit komt.

23 likes

Huh maar dat is toch ook vet raar? Kun je niet als nog zelf er mensen bij vragen/in je eigen netwerk verspreiden ook?

Ik had gister zo een luie dag dat ik mijn bed niet had verschoond (doe ik normaal elke zondag) maar nu voelt het extra fijn in mijn schone bedje :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Het is het echt waard als je er eenmaal in ligt. Normaal sta ik het elke week weer te vervloeken :joy: misschien ook omdat ik 10.000 kussens en spreien op mijn bed heb

1 like

:+1: vantevoren youtube filmpjes kijken met hoe ikea spul in elkaar moet was echt een goede tip van hier. Had de kast met een uurtje in mijn eentje in elkaar. Nummer 2 volgende week wordt helemaal een eitje dan. En ik ben duidelijk heel slecht in inschatten.

9 likes