Ik ben net pas thuis van werken, en voor mij werden auto’s gecontroleerd en ik mocht doorrijden. Wil ook mijn werkgeversverklaring showen
En nee ik reed niet in een rouwauto
Ik ben net pas thuis van werken, en voor mij werden auto’s gecontroleerd en ik mocht doorrijden. Wil ook mijn werkgeversverklaring showen
En nee ik reed niet in een rouwauto
Ik heb al teruggemaild dat ik iemand ga kiezen uit het lijstje, helaas niet aan gedacht
Ik ben ook net thuis, had ook helemaal zin om gecontroleerd te worden, maar helaas, geen politie gezien!
Wow ik krijg me toch ineens een specifieke herinnering. De geur van inktwissers. Ik vond die altijd vaag lekker ruiken? Beetje bifi worstje achtig.
Wat
Wat is een inktwisser
Mijn brein maakt er inktvis of ruitenwisser van haha
Dat waren die ‘stiften’ waarmee je vulpen uit kon wissen. Op die plek kon je dan alleen nog maar schrijven met het pennetje wat aan de andere kant van de stift zat. Dus aan de ene kant zat de uitwis-stift en aan de andere kant het pennetje.
Ik vond ze echt mega hard stinken haha
Er is echt wel iemand die je kan helpen, ook met extreem overgewicht. Dont worry!
Mensen die wonen waar het al heeft gesneeuwd; reden de trams en bussen gewoon?
(Bang dat alles plat gaat net wanneer ik met stage begin )
Holy shit ik had vannacht een hoofdpijn aanval, nog nooit zo erg gehad. Je kan ook gewoon niks dan, alleen sufferen
Ah wat rot! Gaat het wel beter nu? En kan je een beetje rustig aan doen vandaag?
Lief! Ja met 2 excedrin en 2 paracetamol zakte het na een uurtje wel weg. Moet gewoon werken vandaag maar komt goed, vooral blij van de pijn af te zijn
Er staan hier 2 mensen buiten te sporten in de regen op de parkeerplaats (buiten bij een crossfithal). Ik wou dat ik zoveel discipline had de tering
Ik was om 8 uur weer binnen met de hond, we stonden om 6 uur al buiten. Lekker vroeg
Omg ik was dit gewoon helemaal vergeten?! Dit was op de basisschool zo cool
Gelukkig! Lekker zo veel mogelijk rustig aan doen vandaag (:
Bij mij kwamen de nostalgische gevoelens ook weer naar boven haha.
Was het ook helemaal vergeten!
Net helemaal in de regen een half uur gelopen voor mijn werk (goeie voornemens voor deze maand) en nu voel ik me echt een winnaar #loa #fitgirl #mindset
Scannen is voldoende
Volgens mij lees ik hier iets over een code vanaf je telefoon laten scannen dat dat ook kan.