“gebruiken als WC papier of verwarming wanneer de wereld ten einde komt”
Nou ja t was een comment van iemand die blijkbaar met mensen met een verstandelijke beperking werkt. Op een account van een moeder met een kind van verstandelijke beperking die dat dus niet voor dr kind wil. En die zei dus dat het onzin was en dat ze best kinderen op kunnen voeden. Ja sorry maar dat vind ik echt alarmerend dus ik zei dat t wel kwaad kon (met andere woorden). Maar die comments zijn ook gewoon niet lang genoeg. Heb om studies gevraagd die laten zien dat t wel goed is. Maar nu blijft t stil, denk ook niet dat die er zijn.
Ja sorry heb orthopedagogiek gestudeerd en ooit een tv programma gezien over kinderen van verstandelijk beperkte ouders en dat is me zo bij gebleven. Dus als iemand zegt dat t onzin is dan kan ik niet niks zeggen. Maar t is nu klaar denk ik
Haha wow ik had weer een foto op lookbook geplaatst laatst. Niet meer naar om gekeken en nu heb ik 252 hypes. Mama i made it
Ik heb een BEC en merk dat ik nu meer op deze persoon let dan ik op andere let. Ze kan ook niks goed doen en ik vind alles wat ze zegt ontiegelijk dom en snap niet dat ze in de zorg kan werken met hoe onstabiel ze is.
Ik had gisteren een kwartier een gesprek met iemand om mijn mobiele abonnement op te zeggen.
Die had ook behoefte aan een praatje geloof ik, was echt gezellig
Kijk ik uit het raam en sneeuwt het ineens? Wel natte sneeuw volgens mij.
Heb vanochtend mn haar voor het eerst gewassen via de curly girl methode en blijkbaar heb ik krullen/slagen.
Weer iets over mezelf geleerd
Ohjeee haters coming in 3…2…1…
Why?
Ik ben vorig jaar een keer niet normaal beroerd geworden van een avocado die niet goed meer was, en zit nu avocado op brood te eten en dat voelt toch niet helemaal chill.
In een ander topic vonden mensen dat t niet oke was als mensen zonder krullen t doen.
Ik heb t ook wel eens gedaan. Half niet met gel enzo. Maar mn haar is ook niet superstijl van zich zelf (krultang gaat sneller en blijft beter dan stijltang).
Maar als t voor je werkt, top!
Haha… okay…
Nou ja mijn haar krulde al wel als het nat was door de regen en als ik het borstelde zag het er uit als en droge bos.
Dus dacht probeer het eens. Kijken wat het doet en heb nu veel slagen en wat gekrulde lokken.
Buienradar is zo’n leugenaar. Het regent al de hele dag maar volgens de app is het droog. Nu moet ik binnen sporten
Ik snap soieso niet waarom mensen die site nog gebruiken haha.
Heb je een beter alternatief? Gun mij aub
Buienalarm!
Weer&Radar (duitse app volgens mij) is ook redelijk nauwkeurig!
Dat ik ooit nog eens de tijd zou hebben om mijn kleding op kleur te gaan sorteren.
Iemand wilde me iets verkopen aan de deur. Maar vroeg of me ouders thuis waren
Ik word over 2 maanden 30
Whatsapp gesprek met een collega:
Collega: hoi, kan jij morgen voor mij werken?
Ik: ik werk morgen zelf al sorry!
2 dagen later
Collega: hee, zou jij mijn dienst van woensdag kunnen overnemen?
Ik: Ik werk die dag al!
een week later
College: zou jij voor mij kunnen invallen morgen?
Ik: Ik werk morgen al!
En dit gaat maar zo door. Echt omg, kijk even 2 seconden in het rooster voor je me appt?