Wat je even kwijt wil #47

Joh, dit is niet eens het eerste kabinet Rutte dat gevallen is. Laat staan dat het een historische dag is.

1 like

Joh, @grace is als historicus nog altijd een beetje zuur dat de geboorte van haar kind niet de boeken in is gegaan als een historische dag.

7 likes

image

Studenten over 10 jaar be like…

17 likes

Na een week die bleugh was, niet eens door iets vervelend maar gewoon bleugh. Net via facetime wijntjes met een vriendin gedronken en nu lichtelijk aangeschoten op mijn eten wachten en tempa kijken. Voel mij gelijk een stuk minder bleugh

5 likes

Iemand een idee waar je nu badslippers kan kopen in fysieke winkels? Mijn vader ligt in het ziekenhuis en zoiets zou fijn zijn want kan makkelijk aan. Ik vond online de Aldi maar waren helaas uitverkocht. Bestellen kan ook maar duurt wel even en je hebt zoiets natuurlijk liever sneller.

1 like

Soms in de opruimingsrekken/troepafdeling van de Kruidvat ,als je geluk hebt. Of misschien een groot tankstation proberen?

1 like

Om half 9 weer flikken Maastricht :sunglasses:

3 likes

Heel begrijpelijk, is inderdaad wat huisartsen vaak zeggen. Ik heb op een gegeven moment (met aanmoediging van hier) zelf heel duidelijk aangegeven wat ik wel en niet wilde (geen hormonale conceptie meer, verandering van pijnstilling tot ik iets heb wat werkt, en controle bij de gyn om te checken of er geen onderliggende ooraak was). Als je het gevoel hebt dat je er eventueel iets uit zou kunnen halen zou ik misschien toch eens een afspraak maken om het te bespreken. Maar me verdiepen in kruiden was voor mij echt wel de moeite waard! Hoop dat je gauw iets vindt dat voor je werkt :heart:

1 like

Hartje voor steun :heart:
Da’s echt verdrietig van je katje. Was hij/zij oud? Zit allemaal niet mee in 2021 voor je :heart::heart:

1 like

Hier liggen ze bij de etos

1 like

Hmm heb lekker mijn eerste pindakaaspaaseieren van dit jaar gescoord, een historische dag after all.

12 likes

He bah, zo triest. Sterkte!

@Dazed en @Edin vrouwenmantel en duizendblad kunnen ook helpen bij menstruatiepijn.

3 likes

Ik heb van die gummyberen voor je haar (ja gevoelig voor bullshit en Kruidvat product van het jaar ofzo) en ik wil ze nu allemaal in één keer opeten omdat het gewoon smaakt naar snoep

8 likes

Thanks voor de tips, ook @Quinn
Helaas geen Etos bij ons @Molotov

Heb nu ook besteld en mochten ze niet op tijd zijn ga ik nog een rondje Etos en Kruidvat doen denk ik

1 like

Onee ik lees dit nu pas, heel veel sterkte. Dit is echt iets wat je er niet bij kan hebben. Dat dit dan nu moet gebeuren.

1 like

Pizza opwarmen ging mis :sweat_smile: tweedegraadsbrandwonden en een bezoekje aan de HAP later haha.

13 likes

Je moet wel een Beppie afstand houden in Heerlen.

Is dit waar mijn collegegeld aan wordt besteed? 🥲

8 likes

Heb alleen kleine ovenschalen en heb hongerrrrr, maar da’s ook wel een optie!

Prachtig dat YT na het kijken van dit filmpje Twarres aanbeveelt.

1 like

Poging twee ging wel helemaal chill! :pray:

8 likes