Wat je even kwijt wil #47

Hahaha ja op mij had die geur een beetje een benzine effect. Ik vond het vies maar toch ook lekker.

Ohhh ik hoor een collega hier over dat ze nu alle beroepen tegelijk heeft oa juf :woman_facepalming:t3:

2 likes

Heeft ze haar LinkedIn al aangepast? Anders telt het niet hoor

9 likes

Ik begon de dag zo goed en allemaal dingen al kunnen afronden maar kak nu al volledig in. Ik heb te vroeg gepiekt

2 likes

Zo bijzonder dat huisdieren door hebben als je ziek bent, lichamelijk en mentaal. Sinds ik mij weer ronduit slecht voel, komen de katten constant bij mij liggen. In tegenstelling tot eerst.

20 likes

als je geen qr code hebt moet het label echt geprint op je pakketje zitten! dan kan een parcel shop er niet een andere sticker oid op plakken.

4 likes

Ik ben schijnbaar nog niet wakker net iets gestuurd met het woord ā€˜face’ in plaats van ā€˜fase’. :shushing_face:

1 like

Heb vanmiddag een date met iemand die ik echt leuk vind en werd helemaal zenuwachtig wakker. Normaal zie ik wel hoe het loopt maar aaaahh. Wel heel veel zin in

48 likes

Ik heb op tiktok een discussie over waarom mensen met een verstandelijke beperking beter geen kinderen kunnen krijgen. Maar diegene zelf is ook niet al te verstandig volgens mij. Discussies met mensen die geen onderbouwing van hun standpunt hebben is zo nutteloos. Ja en zou t niet moeten doen maar zou zo graag willen dat iemand begrijpt waarom het beter is van niet.

Normaal vind ik het altijd irritant om small talk te hebben met monteurs die langskomen, maar nu heb ik al zo lang niet echt een praatje gemaakt met een ā€˜vreemde’ dat ik het zelfs wel gezellig vond? :joy:

Weet nu ook alles van die man. Dat hij in mei met pensioen gaat, waar hij woont, over z’n vrouw hahaha.

52 likes

Ik zit in de tweede dag van m’n sapkuur (niet voor detox of afvallen maar eigk puur om te kijken of ik t kan volhouden) en doe nu echt een moord voor een boterham met kaas of hagelslag :joy:

Ik kan oprecht niet bedenken waarom je zo’n discussie via tiktok zou voeren XD. Maar heb tiktok ook nog nooit gebruikt, maar lijkt me echt net als snapchat oid hier echt het platform niet voor :rofl:

10 likes

Ik moet even zeuren hoor, ik huur dus deze maand iets onder maar er liggen overal vieze pluizige witte hondenharen en de stofzuiger doet het niet. Mijn hele sokken zitten nu al onder die haren, zo smerig voel ik me bah. Er zijn ook nog fruitvliegjes en die kan ik nu ook niet opzuigen met een stofzuiger. En net heerlijk door de regen gefietst om een taart te halen want ik ben jarig (mijn moeder komt zo op bezoek). Ik wil gewoon een schoon huis bahhhhh.

3 likes

Misschien even bij de buren aanbellen en vragen of je de stofzuiger mag lenen?

3 likes

Gefeliciteerd! :partying_face::partying_face:

1 like

ā€œgebruiken als WC papier of verwarming wanneer de wereld ten einde komtā€

1 like

Nou ja t was een comment van iemand die blijkbaar met mensen met een verstandelijke beperking werkt. Op een account van een moeder met een kind van verstandelijke beperking die dat dus niet voor dr kind wil. En die zei dus dat het onzin was en dat ze best kinderen op kunnen voeden. Ja sorry maar dat vind ik echt alarmerend dus ik zei dat t wel kwaad kon (met andere woorden). Maar die comments zijn ook gewoon niet lang genoeg. Heb om studies gevraagd die laten zien dat t wel goed is. Maar nu blijft t stil, denk ook niet dat die er zijn.

Ja sorry heb orthopedagogiek gestudeerd en ooit een tv programma gezien over kinderen van verstandelijk beperkte ouders en dat is me zo bij gebleven. Dus als iemand zegt dat t onzin is dan kan ik niet niks zeggen. Maar t is nu klaar denk ik :joy:

4 likes

Haha wow ik had weer een foto op lookbook geplaatst laatst. Niet meer naar om gekeken en nu heb ik 252 hypes. Mama i made it

31 likes

Ik heb een BEC en merk dat ik nu meer op deze persoon let dan ik op andere let. Ze kan ook niks goed doen en ik vind alles wat ze zegt ontiegelijk dom en snap niet dat ze in de zorg kan werken met hoe onstabiel ze is.

Ik had gisteren een kwartier een gesprek met iemand om mijn mobiele abonnement op te zeggen.
Die had ook behoefte aan een praatje geloof ik, was echt gezellig :joy:

10 likes