Kijk ik uit het raam en sneeuwt het ineens? Wel natte sneeuw volgens mij.
Heb vanochtend mn haar voor het eerst gewassen via de curly girl methode en blijkbaar heb ik krullen/slagen.
Weer iets over mezelf geleerd
Ohjeee haters coming in 3…2…1…
Why?
Ik ben vorig jaar een keer niet normaal beroerd geworden van een avocado die niet goed meer was, en zit nu avocado op brood te eten en dat voelt toch niet helemaal chill.
In een ander topic vonden mensen dat t niet oke was als mensen zonder krullen t doen.
Ik heb t ook wel eens gedaan. Half niet met gel enzo. Maar mn haar is ook niet superstijl van zich zelf (krultang gaat sneller en blijft beter dan stijltang).
Maar als t voor je werkt, top!
Haha… okay…
Nou ja mijn haar krulde al wel als het nat was door de regen en als ik het borstelde zag het er uit als en droge bos.
Dus dacht probeer het eens. Kijken wat het doet en heb nu veel slagen en wat gekrulde lokken.
Buienradar is zo’n leugenaar. Het regent al de hele dag maar volgens de app is het droog. Nu moet ik binnen sporten
Ik snap soieso niet waarom mensen die site nog gebruiken haha.
Heb je een beter alternatief? Gun mij aub
Buienalarm!
Weer&Radar (duitse app volgens mij) is ook redelijk nauwkeurig!
Dat ik ooit nog eens de tijd zou hebben om mijn kleding op kleur te gaan sorteren.
Iemand wilde me iets verkopen aan de deur. Maar vroeg of me ouders thuis waren
Ik word over 2 maanden 30
Whatsapp gesprek met een collega:
Collega: hoi, kan jij morgen voor mij werken?
Ik: ik werk morgen zelf al sorry!
2 dagen later
Collega: hee, zou jij mijn dienst van woensdag kunnen overnemen?
Ik: Ik werk die dag al!
een week later
College: zou jij voor mij kunnen invallen morgen?
Ik: Ik werk morgen al!
En dit gaat maar zo door. Echt omg, kijk even 2 seconden in het rooster voor je me appt?
Het haar van mijn vriend groeit aan de zijkanten veel sneller dan bovenop dus nu noem ik hem semafoor hahaha aww.
Haha heeft deze persoon wel een baan nodig?
Hm, dit had ik bij bericht 2 al gezegd denk ik, dat diegene misschien eerst ff in het rooster moet kijken voordat hij/zij gaat rondvragen bij iedereen. Lekker irritant ja.
Naar buiten kijken.
Daar ben ik te yup voor