Pfffff ben weer helemaal emo. Er is een dakloze in mijn buurt en die heeft een soort hoekje ingericht met allemaal mooie spulletjes die hij op straat vindt, oa een hele bieb met allemaal mooie boeken. En nu liep ik er net langs en was de handhaving er weer om alles weg te gooien. Ik vind dat zo kut, hij doet niemand kwaad, het is alleen maar leuk. Hij ging van pure wanhoop midden op straat liggen en heel even dacht ik: ik ga er godverdomme gewoon bij liggen. Maar toen kwam die kut politie al en toen durfde ik niet meer. Ben maar doorgelopen, moest er wel beetje van huilen.
Leuk om te lezen , gefeliciteerd!
Ja ik ben er ook niet bekend mee moet ik zeggen! Ik heb vandaag gebeld om aan te geven dat het wat mij betreft anders in elkaar zit, en de medewerker vroeg of ik het ook even op de mail wou zetten en zei dat ze ernaar gaat kijken Dus ik ben zelf ook erg benieuwd haha
Ik weet niet hoe iedereen omgaat met die grote iPhones zonder knop hoor, ik heb met mijn werktelefoon vandaag 4x mijn leidinggevende per ongeluk gebeld omdat ik met mijn dikke vinger weer uitschoot
Ik hou van koken maar bakken kan ik niet, ik dacht laat ik het toch maar weer eens proberen. Maak ik een NO BAKE taart krijg ik het alsnog voor elkaar de keuken in de fik te zetten De kat is ook weer een traumaatje rijker door het brandalarm
Ik vind het zo bizar dat als je nu youtubefilmpjes, artikelen of podcasts aanklikt van 10(!!!) maanden terug dat het al ging over de coronaperiode. Holy shit
Ik word tante van een meisje
En ik heb een stukje colors of the wind erbij geleerd op het keyboard!
Wauw op tv spreekt nu een natuurfilosoof. Wat een leuk beroep (npo 1). Gaat over de terugkeer van de wolf in NL
Wauw…
Bouw maar een muur om Friesland heen
Hahaha ja daar pleitte een boer voor. Zo droog, een hek met lengte van 150 km wilde hij
Ik vind zoveel blonde stellen op elkaar lijken. Zelfs Willem alexander en Maxima zouden zo broer en zus kunnen zijn.
Dit is echt zo treurig, die man doet toch niemand kwaad? Laat het hem dan op zn minst gewoon meenemen
Net zoals dit soort shit, had daar nooit bij stil gestaan dat daarom spikes op dingen zaten
Je fornuis wordt blijkbaar ook prima schoon met schoonmaakmiddel voor textiel.
Meest genante tenenkromende type op het internet: twitteracounts van mannen boven de 40 die boze zeikende tweets schrijven over van alles, incusief een dead-eyed selfie van onderaf genomen. En dan een bio waar staat “waarschuwing: eigen mening. No sheep.”. Onder hun volle naam.
Idk waarom dit me zo stoor, vooral wanneer ik door de hashtag van fvprogrammas scroll. Dan zie ik dat ze altijd negatieve comments hebben. Extra cringe wanneer ze jongere mensen afkraken.
Zit denk gewoon lekker veel gel in tegen de coronacoupe waardoor het donkerder lijkt
Ja hij heeft vooral lang haar, geloof ik
Ik heb alle dvdboxen
Maar @Hippe_kikker zag een paar afleveringen op Ziggo Go staan en volgens mij kan je ze ook op Prime en RTLXL vinden
Ik wil echt weten wie de gebarentolken kleedt, letterlijk sinds de allereerste persconferentie een jaar geleden hebben ze nog niks gedragen wat ik niet mooi vind haha
Mn moeder kijkt het op rtl 8