Wat je even kwijt wil #47

Zo’n brief is meestal echt om je even bang te maken. Meestal willen ze daarna onderhandelen en zou het kunnen dat ze bijvoorbeeld eisen dat je gegenereerde omzet die je hebt gemaakt met het inbreukmakende product/dienst overdraagt of dat je simpelweg stopt met gebruik en iets ondertekent dat je het nooit meer gaat gebruiken. Komt niet vaak tot een rechtszaak voor zoiets kleins.

1 like

Ik voel me zo zo opgefokt en kan het niet kwijt. Lig in bad maar ben totaal niet relaxed ook, eerder chagrijnig en warm en buh

1 like

Best een dure maand deze maand met belastingen en ik moet €250 terugbetalen aan iemand.
En toch heb ik zojuist voor de 2e keer in 5 dagen eten besteld… Ik hoop dat ik er straks van geniet want nu denk ik aan het geld en hoe ontzettend decadent en lui het is omdat ik het eten wat ik zou koken al op het aanrecht had gelegd + ik heb nog nooit zo kort op elkaar eten laten bezorgen. Ach ja. Ook minder boodschappen gedaan afgelopen week, compenseert weer :sweat_smile:

3 likes

Ah, dankjewel voor je reactie! Ik denk inderdaad dat het wel losloopt, maar fijn om dit te horen :blush: maar ik stond wel even te kijken van die brief haha, doe gewoon rustig :sweat_smile:

3 likes

Dit komt echt niet meer goed vandaag ben echt ZO CHAGRIJNIG

Ik ga naar bed joe klaar mee

4 likes

Kijkt er iemand Verboden liefde op NPO 3? Ik zit echt met mijn bek vol tanden.

1 like

Ja ik zit hier ook van wtf

1 like

Ja, zo ik ook!

De nieuwe musical van Disney.
Na het succes van Hairspray komen wij met een vervolg dat zich afspeelt in 2021.
“De toekomstige Soldaat van Oranje - Niemand”
"Deze musical is nog waardelozer dan 1-euro stylingsgel - Mark Rutte’

4 likes

“Het is Adam and Eve, niet Adam and Steve”

:nauseated_face:

5 likes

Maar echt wat is dit??? Deze vrouw. Gaat ze ook nog zingen. Net een horrorfilm.

5 likes

Verschrikkelijk inderdaad! Zo sneu voor al deze lieve mensen. Ik vind die voice over wel vervelend trouwens

ja echt een heks!!

Ik heb donderdag een examen en ik heb me echt he le maal de pletter geleerd, dagenlang, urenlang, naast m’n full time job. Hoop echt dat ik het ga halen, anders ga ik echt janken (geen grap).
Maar door deze focus was ik corona ff een paar dagen “vergeten”. En ik kom net weer in de harde realiteit terecht; de lockdown is weer verlengd. Heel januari en februari 2021 opgesloten. Raap mij maar bij elkaar, ik ben echt gebroken momenteel haha.

Wat een drama dat kut bakken, ik heb dulce de leche gemaakt maar ik heb het etiket niet goed genoeg verwijderd en nu zit de pan helemaal vol met lijmresten 🥲 en die domme taart moet ook uuuuuren in de koelkast dus ik weet morgen pas of het alle ellende waard was

9 likes

Seinfeld gaat op 14 februari van prime af en ik moet nog 5 seizoenen

Oh heh ik hoorde het ook, waar is het?

1 like

Heh woon jij ook in N.

1 like

Ik woon daar ook in de buurt en ik zie echt een zieke rookwolk ook

Jazeker!! In oost

2 likes