Wat je even kwijt wil #47

Soms word ik toch een beetje moe van de cancelcultuur.

Persoon A en B hebben een gezamenlijk muzikaal project. Persoon A bestormt het Kapitaal in Amerika en persoon B zegt als reactie direct de samenwerking op en gooit er een statement uit.
Persoon B heeft nooit iets gedaan niet door de beugel kan en spreekt zich juist uit over belangrijke zaken. Dan hoef je toch persoon B ook niet te cancelen. :upside_down_face:

2 likes

Ik ben in een ā€œX but it’s the Friends introā€ youtube blackhole beland en I have zero regrets

3 likes

Das toch het beste smoesje om onder zoiets uit te komen?

naamloos

Ja ik zie er ook prachtig uit tijdens de online lessen een afdak met bruin matje en rare grijze plukken. :laughing:. En kleding hetzelfde, ik loop nu dagelijks rond in een joggingbroek en durf er zelfs boodschappen in te doen zonder lange chique jas aan. :upside_down_face:

En kringlopen zal wel april 2021 worden of zo.

2 likes

Ik heb zojuist mijn bachelor diploma gehaald!

Met een 9,2 voor mijn laatste tentamen, een tentamen dat ik vorige week voor de zevende keer opnieuw heb gemaakt. Ik was bang dat het nooit meer zou lukken maar blijkbaar had ik het toch in me :partying_face:

171 likes

Wat ontzettend knap! Wel jezelf trakteren op een lekker taartje hĆØ?

3 likes

Ik twijfel om een apart instagram account te delen waarop ik alles deel wat ik leuk vind en doe.
Dat kan natuurlijk op mijn eigen insta, maar ik vind het fijner om het los te hebben. Ik wil dan mijn kleurplaten, tekeningen en baksels delen bijvoorbeeld. Dan heb ik het allemaal bij elkaar op ƩƩn plek. Maar ik vind het zo eng en spannend om het aan te maken. Ik heb altijd het gevoel en idee dat ik nergens echt in uit blink. Dat het allemaal wel leuk is, maar niet echt goed of mooi.
Net zoals mijn kleurplaten. Dan vind ik het mooi, maar dan zie ik dat anderen het veeeeeel mooier en beter kunnen.

Hoog dagboek gehalte post van een onzeker kreeftje.

19 likes

Gefeliciteerd!

@DikkeKip

Doen!

2 likes

Gefeliciteerd!! :partying_face:

1 like

@DikkeKip

Lief groot stuk gevogelte,
Gewoon lekker doen.
Zit je ook beter in de veren.

xxx Hels Anoniempje

We hadden het dus net tijdens een les over podcasts: ā€œKent u de podcast van Easytoys? Die moet je echt om 3 uur 's nachts bekijken met bier blablablaā€ . :upside_down_face:

Nou als jij daar een opdracht over wilt maken, prima. Zeker satisfyer reviews.

8 likes

Pfoeh al bij seizoen 8 van Murder, She Wrote. Ik ben echt een omaatje aan het worden, maar ik blijf maar kijken
tumblr_p23rk3khZb1vd602xo1_400

12 likes

Ondanks Corona (en drukte op m’n werk en m’n dreumes fulltime thuis) voel ik me echt jarig! Ik heb cadeaus gekregen, taart gegeten, er hangen slingers. En ik heb zoveel appjes, mailtjes, zingende voice berichten en ouderwetse kaartjes gekregen, zelfs van mensen die ik zelden spreek. Ben helemaal overweldigdā¤ļø

52 likes

Wat een prutdag, ben niet vooruit te branden.

@Schorem Ah, wat leuk! Gefeliciteerd!

1 like

Gewoon doen! En gewoon voor jezelf posten, als anderen het leuk vinden om te bekijken is dat mooi meegenomen toch. Zo ben ik ooit met mijn snackaccount begonnen, die is ook een beetje dood, maar vind het nog steeds leuk. Vind het ook vet leuk dat ik van jaren terug nog instastories kan terugkijken in het archief etc.

Edit: ik post juist weinig op mijn persoonlijke. Vind ik ergens fijn om niet te vaak mn gezicht te laten zien. Zo geen zin in dik/lelijk/ weetikveel haatcomments.

1 like

Ik volg je op beide accounts en ik vind je echt prachtig! Je hebt er ook helemaal gelijk in. Ik denk dat ik hem eerst op privƩ zet zodat ik zelf kan beheren wie het allemaal kan zien haha.

Bedankt voor alle motiverende reacties :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik ga er een aanmaken! Ik ben nog even over de naam aan het nadenken. Alles wat ik leuk vind is al bezet helaas

4 likes

Skinny chicken

4 likes

Hahahaha ik wou iets met mijn eigen naam maar dit klinkt perfect

1 like

Gewoon aanmaken en delen, zal je volgen als je dat leuk vind.

Hoezo kan je bij insta reels maar 30 seconden. Nu kan ik mn tiktokfilmpje niet recyclen.

1 like

Heb net de ā€˜verboden te lachen’-challenge gedaan in een virtuele meeting. Iemand was helemaal los aan het gaan over vanalles, schreeuwen en doen. Kan die persoon echt niet meer serieus nemen nu.

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag!

1 like