Wat je even kwijt wil #47

Ik ben onder het mom gedachten verzetten al bezig voor mijn vriend zijn verjaardag (IN JUNI).
En toen moest ik huilen omdat als het goed is ik dan al wel gevaccineerd ben (ben hartpatiënt) en het idee van iets meer bewegingsvrijheid en ‘gewoon’ even met het OV kunnen naar mijn vriend en dat soort kleine dingen. Ok ik ga weer janken tijd voor wijn.

12 likes

Wow, ik heb op m’n werk een (wat mij betreft onterechte) copyrightclaim voor een afbeelding ontvangen maar die brief is superdreigend geschreven? Noemen hoeveel zaken ze gewonnen hebben, ‘als je niet reageert hoor je misschien even niks van ons maar we zullen je altijd vinden’, ‘de tijd staat aan onze kant en niet aan de jouwe, wil je dat risico echt nemen?’. Ik vind het echt vrij bizar. Toen ik erover belde was de dame aan de telefoon wel supervriendelijk, heel gek contrast

13 likes

Ik word net wakker uit m’n dutje en normaal was het al super donker buiten en moest ik dan snel alle lampen aandoen en was ik nog super lang helemaal beduusd enzo, maar nu is het ineens nog licht? Wow? Ik heb die overgang echt gemist ofzo maar dit voelt even zo goed. Helemaal zin in de tijd dat het ook echt lekker weer is ipv lijkt en dat je lekker zonder jas buiten kunt lopen enzo

4 likes

Ahhh ik begin morgen bij een nieuwe baan en vind het dan toch weer spannend

32 likes

Koop een extreem rare hoed. Outfit upgrade en je haar is niet te zien.

1 like

Bedrijf waarvan de spullen 1 dag later komen dan gepland en het niet hun schuld is:
sorry sorry sorry sorry sorry we zullen ons best doen het goed te maken. Hopelijk houd je nog van ons

Bedrijf waarbij alles mis gaat en je weken niks hoort:
KRIJG TOCH DE TERING maar blijf wel bij ons bestellen etc etc etc

15 likes

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! :birthday: Hopelijk smaakte de taart lekker en was het gezellig met je moeder.

Dag 3 dat ik geniet van pekingeend saus. Alles er in dippen ook yummy.

4 likes

Pfffff ben weer helemaal emo. Er is een dakloze in mijn buurt en die heeft een soort hoekje ingericht met allemaal mooie spulletjes die hij op straat vindt, oa een hele bieb met allemaal mooie boeken. En nu liep ik er net langs en was de handhaving er weer om alles weg te gooien. Ik vind dat zo kut, hij doet niemand kwaad, het is alleen maar leuk. Hij ging van pure wanhoop midden op straat liggen en heel even dacht ik: ik ga er godverdomme gewoon bij liggen. Maar toen kwam die kut politie al en toen durfde ik niet meer. Ben maar doorgelopen, moest er wel beetje van huilen.

39 likes

Leuk om te lezen :grinning_face_with_smiling_eyes:, gefeliciteerd! :birthday::tada:

1 like

Ja ik ben er ook niet bekend mee moet ik zeggen! Ik heb vandaag gebeld om aan te geven dat het wat mij betreft anders in elkaar zit, en de medewerker vroeg of ik het ook even op de mail wou zetten en zei dat ze ernaar gaat kijken :woman_shrugging:t2: Dus ik ben zelf ook erg benieuwd haha

Ik weet niet hoe iedereen omgaat met die grote iPhones zonder knop hoor, ik heb met mijn werktelefoon vandaag 4x mijn leidinggevende per ongeluk gebeld omdat ik met mijn dikke vinger weer uitschoot

Ik hou van koken maar bakken kan ik niet, ik dacht laat ik het toch maar weer eens proberen. Maak ik een NO BAKE taart krijg ik het alsnog voor elkaar de keuken in de fik te zetten :thumbsup: De kat is ook weer een traumaatje rijker door het brandalarm

28 likes

Ik vind het zo bizar dat als je nu youtubefilmpjes, artikelen of podcasts aanklikt van 10(!!!) maanden terug dat het al ging over de coronaperiode. Holy shit

8 likes

Ik word tante van een meisje :two_hearts:
En ik heb een stukje colors of the wind erbij geleerd op het keyboard!

52 likes

Wauw op tv spreekt nu een natuurfilosoof. Wat een leuk beroep (npo 1). Gaat over de terugkeer van de wolf in NL

5 likes

Wauw…

1 like

Bouw maar een muur om Friesland heen :crazy_face:

3 likes

Hahaha ja daar pleitte een boer voor. Zo droog, een hek met lengte van 150 km wilde hij

2 likes

Ik vind zoveel blonde stellen op elkaar lijken. Zelfs Willem alexander en Maxima zouden zo broer en zus kunnen zijn.

10 likes