Wat je even kwijt wil #47

Dit is echt zo treurig, die man doet toch niemand kwaad? Laat het hem dan op zn minst gewoon meenemen

Net zoals dit soort shit, had daar nooit bij stil gestaan dat daarom spikes op dingen zaten

Je fornuis wordt blijkbaar ook prima schoon met schoonmaakmiddel voor textiel.

3 likes

Meest genante tenenkromende type op het internet: twitteracounts van mannen boven de 40 die boze zeikende tweets schrijven over van alles, incusief een dead-eyed selfie van onderaf genomen. En dan een bio waar staat “waarschuwing: eigen mening. No sheep.”. Onder hun volle naam.

Idk waarom dit me zo stoor, vooral wanneer ik door de hashtag van fvprogrammas scroll. Dan zie ik dat ze altijd negatieve comments hebben. Extra cringe wanneer ze jongere mensen afkraken.

4 likes

Zit denk gewoon lekker veel gel in tegen de coronacoupe waardoor het donkerder lijkt

2 likes

Ja hij heeft vooral lang haar, geloof ik

2 likes

Oeh dit keek ik vroeger soms (met mn oma haha) waar kijk je dit?

Ik heb alle dvdboxen :flushed:
Maar @Hippe_kikker zag een paar afleveringen op Ziggo Go staan en volgens mij kan je ze ook op Prime en RTLXL vinden

1 like

Ik wil echt weten wie de gebarentolken kleedt, letterlijk sinds de allereerste persconferentie een jaar geleden hebben ze nog niks gedragen wat ik niet mooi vind haha

4 likes

Mn moeder kijkt het op rtl 8

Zo’n brief is meestal echt om je even bang te maken. Meestal willen ze daarna onderhandelen en zou het kunnen dat ze bijvoorbeeld eisen dat je gegenereerde omzet die je hebt gemaakt met het inbreukmakende product/dienst overdraagt of dat je simpelweg stopt met gebruik en iets ondertekent dat je het nooit meer gaat gebruiken. Komt niet vaak tot een rechtszaak voor zoiets kleins.

1 like

Ik voel me zo zo opgefokt en kan het niet kwijt. Lig in bad maar ben totaal niet relaxed ook, eerder chagrijnig en warm en buh

1 like

Best een dure maand deze maand met belastingen en ik moet €250 terugbetalen aan iemand.
En toch heb ik zojuist voor de 2e keer in 5 dagen eten besteld… Ik hoop dat ik er straks van geniet want nu denk ik aan het geld en hoe ontzettend decadent en lui het is omdat ik het eten wat ik zou koken al op het aanrecht had gelegd + ik heb nog nooit zo kort op elkaar eten laten bezorgen. Ach ja. Ook minder boodschappen gedaan afgelopen week, compenseert weer :sweat_smile:

3 likes

Ah, dankjewel voor je reactie! Ik denk inderdaad dat het wel losloopt, maar fijn om dit te horen :blush: maar ik stond wel even te kijken van die brief haha, doe gewoon rustig :sweat_smile:

3 likes

Dit komt echt niet meer goed vandaag ben echt ZO CHAGRIJNIG

Ik ga naar bed joe klaar mee

4 likes

Kijkt er iemand Verboden liefde op NPO 3? Ik zit echt met mijn bek vol tanden.

1 like

Ja ik zit hier ook van wtf

1 like

Ja, zo ik ook!

De nieuwe musical van Disney.
Na het succes van Hairspray komen wij met een vervolg dat zich afspeelt in 2021.
“De toekomstige Soldaat van Oranje - Niemand”
"Deze musical is nog waardelozer dan 1-euro stylingsgel - Mark Rutte’

4 likes

“Het is Adam and Eve, niet Adam and Steve”

:nauseated_face:

5 likes

Maar echt wat is dit??? Deze vrouw. Gaat ze ook nog zingen. Net een horrorfilm.

5 likes