Verschrikkelijk inderdaad! Zo sneu voor al deze lieve mensen. Ik vind die voice over wel vervelend trouwens
ja echt een heks!!
Haha moet soms echt lachen om die vertaalfunctie in Vinted.
Gisteren vroeg iemand: âhoe meet u precies?â, toen dacht ik : huh wat bedoelt ze, gewoon, met een meetlint. Maar toen las ik het franse bericht en toen kwam ik erachter dat ze bedoelde: hoeveel meet u precies, als in = hoe lang ben je
En nu ook weer, zegt iemand âtant pisâ, wat ik altijd heb geleerd met frans dat dat âjammerâ betekent. Vertaalt Vinted het vet agressief naar âlaat maarâ haha ok.
Ik heb donderdag een examen en ik heb me echt he le maal de pletter geleerd, dagenlang, urenlang, naast mân full time job. Hoop echt dat ik het ga halen, anders ga ik echt janken (geen grap).
Maar door deze focus was ik corona ff een paar dagen âvergetenâ. En ik kom net weer in de harde realiteit terecht; de lockdown is weer verlengd. Heel januari en februari 2021 opgesloten. Raap mij maar bij elkaar, ik ben echt gebroken momenteel haha.
Wat een drama dat kut bakken, ik heb dulce de leche gemaakt maar ik heb het etiket niet goed genoeg verwijderd en nu zit de pan helemaal vol met lijmresten đ„Č en die domme taart moet ook uuuuuren in de koelkast dus ik weet morgen pas of het alle ellende waard was
Seinfeld gaat op 14 februari van prime af en ik moet nog 5 seizoenen
Oh heh ik hoorde het ook, waar is het?
Heh woon jij ook in N.
Ik woon daar ook in de buurt en ik zie echt een zieke rookwolk ook
Jazeker!! In oost
Ik kan wel janken. Ik heb maandag de kick-off van een bronnenonderzoek dat ik binnen twee weken af moet maken, nou dat vind ik al fucking heftig momenteel, maar er zit werkelijk niemand in die groep waar ik ook maar een beetje mee kan praten. Beetje kinderachtig maar ik heb een berichtje gestuurd of ik bij mn bff in de groep mag, want ik vind dit echt pittig
Haha nu worden onze boodschappen door appie bezorgd en die bezorger begint er ook meteen over (de brand). Verhaal van de avond, er valt verder ook niks te vertellen
Hoop het ook, ze blijven maar komen met sirenes!
Heb echt een vreselijke baaldag. Alles gaat mis en ik voel me al de hele dag rot. En als hoogtepunt van de dag stond er net politie aan mn deur. Hart in mân keel natuurlijk. Er had iemand tegen mân auto aan gereden, ze waren doorgereden maar een meneer heeft het gezien en de politie gebeld, en die hebben hun klem kunnen rijden. Wat een gedoe
Ik heb een bepaalde taak op werk nog niet gedaan omdat ik dacht dat het geen haast had. Nu kwam ik er vandaag ineens achter dat het wel heel veel haast heeft. Zo stom, door de drukte heb ik hier gewoon echt niet goed over nagedacht. Hopelijk kan ik het morgen fixen
Mega lange dag gehad, plof net voor het eerst vandaag even op de bank en nu doet netflix het niet?? Ik voel me bedrogen
Waarom ruikt mijn badkamer naar knoflook
Jij woont ook in Nijmegen toch? Ik woon in die straat en er is echt heel erg veel rook. Het stinkt ook helemaal in mijn huis, terwijl ik alles dicht heb. Het is volgens mij op het dak lijkt het wel.
Ik ben super slap en merkte bij een meeloopdag voor stage dat ik amper een dier kon vasthouden. (Ik doe de opleiding voor dierenartsassistent)
Heb nu 3x in de week arm workouts gedaan met maar een gewicht van 2 kg. Het voelt wel zwaar aan mijn arm maar ben bang dat het niks heeft geholpen :â) dadelijk ga ik kei af op stage
Ik had dat vroeger in mijn appartement. Ventilatie van de badkamer en keukens van onderburen zaten op hetzelfde kanaal.
Kon in de badkamer goed ruiken wanneer er croissant waren verband in de oven van de onderburen.