Wat je even kwijt wil #47

Ja, ik zie vanuit mijn raam sowieso nog brandweer staan en ik zag nog politie rondlopen.

Het is nog onbekend of er gewonden zijn. De brandweer haalde al wel een kat uit de woning, die moest worden beademd. Het beestje overleefde het uiteindelijk, meldt een correspondent ter plaatse.

Dit las ik net :sob:

5 likes

Ja, hier zag ik ook een foto van op nieuws uit Nijmegen. Het zag er zo zielig uit.

1 like

Iemand die de slechtste chauffeur van nl kijkt??

Daar zit die Iris in met danicia die zo slecht rijdt.

Ik dacht dat die iris wel een verlegen ā€˜dorps’ meisje was…

En toen kwam ik dit tegen. En dan al de andere filmpjes van ā€˜irisqueen’. Dit is hilarisch maar toch wel zielig op een of andere manier?

6 likes

Ik luister dus die podcast De Dienst van/over de AIVD en ik vind het echt superinteressant. Heel goed gemaakt ook.

12 likes

Oh wow haha! Ik geniet wel van alle drama in dit seizoen. :joy:

2 likes

Oh! Zij deed volgens mij ook mee aan ā€˜Lang Leve de Liefde’. Dit verbaast me niets, haha.

1 like

Ik ontweek net voor de grap een kus en toen stak mijn vriend zijn tong in mijn oor :sob::joy: zo’n naar gevoel.

9 likes

Zelfde als een natte vinger in je oor. Echt leuk dat mijn man dat aan ons 4 jarig zoontje heeft geleerd :joy:

12 likes

Haha dat gaat wat worden dan als we ooit een kindje krijgen

1 like

Ik ga echt zo goed op de muziek van SZA

2 likes

Soms vind ik het best prettig mijn vrienden nu op een andere manier te leren kennen. Heb vanavond een lange discussie gehad met een vriend. Normaal gesproken zijn die face-to-face en ik ben daar minder goed in. Hij komt dan best intimiderend op mij over waardoor ik altijd wat tegen hem op keek en mezelf minder intelligent vond dan hij. Die van vanavond was noodgedwongen over de app, waardoor ik mijn reacties beter kon formuleren en de zijne beter kon analyseren. En ben tot de conclusie gekomen dat het in zijn geval juist vooral een kwestie is van intimiderend overkomen. Standpunten worden ingenomen op basis van niks, uitspraken uit hun verband gerukt en er wordt wat met interessant klinkende lege termen gesmeten.
Voel me meteen beter over mezelf :inlove: En denk dat onze vriendschap hierdoor alleen maar gelijkwaardiger kan worden nu hij wat dit betreft bij mij van zijn voetstuk is gevallen (ik schat hem wel zo hoog in dat hij onze discussies niet persoonlijk neemt)

19 likes

:sob::sob::sob::sob:

1 like

Oh god ja, ik kan hem hier niet delen omdat het een video met leeftijdsbeperking is, maar ik zag laatst een liedje plus videoclip van haar.

Irisqueen - het tietenlied

Denk ook mede daardoor dat hun deelname aan de slechtste chauffeur een poging is om bekend te worden

3 likes

Bleh ik kan niet slaaaaapen en moet over 5 uur alweer opstaan :slightly_smiling_face: ik ga maar eens een heel saai boek lezen, hopelijk helpt dat wat

Ik ben ontzettend late to the party, maar heb gisteren de film The theory of everything gekeken en wauw! Echt onder de indruk.

6 likes

Ik word opgegeven voor een training voor werk. Maar ik heb nooit de basis gehad, alleen de herhaling. En euh ik vond het de vorige keer eng.
Alsin brandje blussen.

Aan de andere kant, nu weet ik wat er gaat gebeuren.

Ik heb vorige week bloed gedoneerd en nu krijg ik opeens een brief van Sanquin zie ik in de postnl app. Zal wel gewoon een of andere infobrief zijn maar wordt er helemaal zenuwachtig van😳

Jaaaaaaaa deze heb ik ook gezien, volgens mij via JezusWatSlecht ofzo. Ze liet ook echt haar tieten zien. Wie doet dat nou op youtube. :sweat_smile:

2 likes

Hahaha je quote echt een heeeel ander bericht dan waar je op reageert

6 likes