Wat je even kwijt wil #47

Ja snap ik wel! Had ik ook na mn laatste donatie. Bij mij bleek toen mn ferritine te laag en nu moet ik wat langer wachten tot ik weer mag doneren. Dus kan ook zoiets zijn

Ben zo niet klaar om aan de dag te beginnen. En dan denk je drukke baan, veel doen. Maar nee hoor moet alleen naar t kruidvat en later nog een pakje wegbrengen.

5 likes

Ik heb net een (voor mij) spannend berichtje gestuurd dus nu ben ik zenuwachtig aan het wachten op antwoord. Maar wil ook even melden dat ik trots ben dat ik het toch heb gestuurd ipv me de hele dag op te vreten over hoe iemand de situatie misschien anders verkeerd interpreteert

36 likes

Oké, dan zou het inderdaad wel zoiets zijn haha!

@bakkes, goed van je! Beter om inderdaad meteen duidelijkheid te hebben :muscle:t2:

Ik had gisteren iets bij de plaatselijke Intertoys besteld. Cadeau voor het kindje van een vriendin van mij en om aan de gratis bezorgkosten te komen ook maar rummikub voor mezelf. Werd gisteren al afgeleverd en was helemaal netjes ingepakt.
Dus de ingepakte rummikub heb ik gisteravond naast mijn laptop gelegd en nu net uitgepakt alsof het een cadeautje aan de start van mijn werkdag was.
10/10 - would recommend

35 likes

Ik wil met de fiets naar werk maar dan moet ik toch echt over 10 min weg maar ik lig nog zoo lekker

1 like

Even huilen, want heb vandaag rekeningen voor bijna 800 euro betaald. Had het geld wel, maar toch even slikken. Wel heel volwassen. :thumbsup: Nu nog naar de milieustraat vanmiddag om 3 oude laptops in te leveren.

8 likes

Mijn werk inhoudelijk haalt al drie dagen het bloed onder mijn nagels vandaan. misschien moet ik toch maar geen needle punchen, heb zin om ergens mijn agressie op te uiten.

Dit moest een keer gebeuren, ik was voor mijn kat aan het zingen en toen bleek dat ik het geluid van mijn meeting nog aan had staan waarin de leerlingen stil aan het werk waren.

88 likes

Geweldig. En ze zijn zo intelligent.
Een weekje geleden beviel een hankbuikzwijn(tje) van iemand van een kattenorganisatie van 12 biggetjes en die filmpjes zijn ook zo leuk.

https://www.instagram.com/p/CKvM1eGJtMD/

En in dit filmpje speelt de nog zwangere moeder voor interieur designer en verplaatst ook vanalles.

8 likes

Varkentjes :heart_eyes:
Ken je deze? Is echt mijn eyebleach

3 likes

En sommige mensen begrijpen mijn liefde voor varkens en hyena’s totaal niet. Ze zijn zo tof en intelligent beter dan de gemiddelde vent.

7 likes

De laatste tijd droom ik vaak over een jongen waar ik vroeger heel erg verliefd op was. Hele leuke dromen overigens, maar nu probeer ik hem te vinden op social media maar ik kan hem niet vinden, wat ik super kut vind.
Ik ben zo benieuwd hoe het met hem is en hoe hij er nu uit ziet.

1 like

we hebben random stenen uit onze tuin op marktplaats gezet en een man biedt 20eu???
lets gooo

24 likes

Ik had mijn teamleden benaderd om een cadeau te kopen voor onze manager, nu heb ik het net besteld. Ben zoooooo benieuwd hoe ze reageert als ze het ontvangt. Zij is normaal dus altijd degene die super attent is en van alles regelt, dus nu krijgt zij een keer wat van ons.

4 likes

Ik ben te laat bij de huisarts omdat ik nog even moest schijten. Sorry meneer

10 likes

Ik vind Amerikaanse keukens altijd zo verschrikkelijk lelijk, kan me er echt aan storen haha. Meestal hele donkere ouderwetse houten kastjes en dan van die lompe RVS keukenapparatuur die nooit matched. (hebben ze daar geen inbouwapparatuur?) Sowieso vind ik Amerikaans interieur altijd een beetje ouderwets. Maar keek net een video over de renovatie van een keuken en ik vond het gewoon niet echt beter worden. :woman_shrugging:t3:

Edit: oké ja ze houden daar dus gewoon niet van inbouwapparatuur: https://inspiredkitchendesign.com/ikea-kitchens-europe-australia-integrated/

28 likes

En die lelijke massieve banken in de woonkamer waar 10 nijlpaarden op kunnen zitten. Amerikanen hebben vaak gewoon geen smaak.

13 likes

Ik heb album Helder van Blof aangezet en het brengt me echt helemaal terug in de tijd dat ik nog alleen met mijn moeder en broertje woonde. Zie mezelf zo samen met mijn broertje met lego spelen op het kleed, of afwassen met mijn moeder terwijl op de tv Jules Unlimited al begonnen was.

7 likes

En overal dat tapijt :grimacing:

2 likes