Wat je even kwijt wil #47

Yesss Sister Wives op TLC, perfect tijdens m’n lunchpauze :raised_hands:t2:

5 likes

Met het risico dat dit in een ander topic thuis hoort, maar ik lees net dat de lockdown verlengd wordt tot mijn dochters verjaardag. Ze wordt zeven. Nu heeft ze vorig jaar door corona al geen kinderfeestje kunnen vieren etc. En nu lijkt het mij dus leuk om dit jaar toch iets voor haar verjaardag te doen ondanks dat er geen bezoek mag komen. Hebben jullie ideeën? Ik dacht om naar de familie te rijden maarja wat doe je dan buiten voor de deur wat toch feestelijk is?

Macdrive :joy:

Nee ehh naar een mooi oud kasteel en daar gaan picknicken?

1 like

Macdrive is best een goed idee, dat ze mag bestellen wat ze wil ofzo. Denk dat ze dat echt al fantastisch vindt!

8 likes

Er is een kennis van mij jarig (oude man maar oke kan vast ook voor je kind) en hij mag een uurtje in het raampje van de mcdrive staan en al zijn vrienden mogen dan langsrijden en bestellen

60 likes

Ik heb al paar dagen (naja eigenlijk loop ik hier al maanden mee) hoofdpijn en vanochtend keek ik op mijn werk niet uit toen ik mijn hoofd weer omhoog deed en stootte ik keihard met mijn hoofd tegen de punt van een plank. Fijn nu doet mijn hoofd echt pijn. Ik heb me toch een potje lopen vloeken.

En ik ga vanmiddag langs de huisarts voor mijn hoofdpijn probleem. :blush:

Je hebt ook van die aardbeien of amerikaanse drives op sommige plekken, dat is misschien ook leuk ter afwisseling voor de macdrive

1 like

Het was ook veel te warm vannacht!
Als het koud is, dan kruip ik zo lekker weg onder het dons. Maar deze nacht zweette ik idd ook mijn bed uit.
Heb je wel een raam open?

Duss ik moet zo naar de dokter maar ik voel me een stuk beter haha. Tis net alsof mn lichaam me probeert te fucken :joy:

Dat is echt 9 van de 10 keer zo, net zoals naar de tandarts gaan met kiespijn. pffft.
Wel gewoon gaan!

1 like

Jaa ik ga sws want het gene waar ik voor ga zit er “gelukkig” nog wel haha.
Ik moet soieso ook ff vragen of ik naar de oogarts mag want ik word met de dag scheler haha.

1 like

Ik ben schijnbaar in een beginnende-maar-clichémetalbandjes Youtube-fuik beland. En of je nu een video bekijkt uit 2021 of 2002, het lijkt wel alsof de tijd stil heeft gestaan. Dertien in een dozijn teksten, matige melodieën, vrouwen die Avril Lavignes oude kledingkast hebben geplunderd en steeds hooguit één lekkere man met lang haar per band. En Robijn black velvet lijkt niet aan te slepen.

7 likes

Ik heb gisteren een mannelijke collega van een jaar of zestig per ongeluk ‘schatje’ genoemd… Oké, niet echt, het ging ongeveer zo: “Wanneer zijn ze klaar met de planning, schat je?” En het was ongemakkelijk.

72 likes

Varkentjes zijn gewoon het beste :heart_eyes::pig:
Zo slim en lief!

Ik vind het ook altijd zo zielig als mensen een varken in huis willen hebben en dan boos worden als ze aan de meubels gaan knagen. Een varken heeft gewoon ruimte en soortgenoten nodig.
Niet een hoekje in een woonkamer in een appartement :sob:

1 like

Ik heb tot 13:15 pauze dus had broodjes in de oven gedaan. Kom ik er net achter dat ik de oven op 160° ipv 200° gezet. Nu moet ik nog langer wachten

1 like

Hahaha ik moest hardop lachen
Maar ik heb dit ook heel vaak, echt super hinderlijk.

3 likes

@Bennielava wij hebben twee weken geleden de verjaardag van mijn dochter met vriendjes gevierd.
4 vriendjes uitgenodigd. Taart eten thuis, toen naar het bos, speurtocht en spelletjes.
Zo waren er voornamelijk buiten, en kinderen bij elkaar mag.

Geen spectaculair kinderfeestje maar ze vonden het allemaal schitterend en zo was mijn dochter toch “echt” jarig

3 likes

Love it :clap:t3::joy:

1 like

Ja had er toen over gepost in het bloed doneren topic en toen bleek dat best veel van hier die brief ook vrij recent hadden gehad. Vond het alsnog stom, maar was gelukkig niet iets echt ernstigs ofzo!

1 like

Ik belde Rabo op om m’n rekening op te zeggen, zegt ze: “Oeeehhhh, pijnlijkkk”

Pijnlijk dat jullie niet duurzaam zijn ja. :woozy_face:

46 likes