Wat je even kwijt wil #47

Omg ik ben nog steeds in shock van dat programma met die rijke mensen op SBS6 gisteren. Beloof me dat ik nooit zo word plz

Haha ja ik zie het nu ook. Lekker wakker. :’)

Ah oke! Heb inmiddels de brief ook gehad trouwens en bij mij was het inderdaad hetzelfde! Dus niks ernstigs gelukkigšŸ˜‹

1 like

Omg guyssss ik heb een 8 voor m’n laatste toets ever (DE toets die ik in november niet mocht maken omdat ik m’n id niet bij me had)

93 likes

Een dochter van een kennis van mij zet een stoeltje met slingers voor de deur en daar staat zij dan op. Visite komt langsrijden, zingen een liedje en geven het cadeau af en dan komt de volgende.

Edit : Ik las verkeerd. Wellicht een speurtocht organiseren met een paar vriendjes of neefjes/nichtjes?

1 like

Dons is alleen lekker als het koud is. Met raam dicht word ik er ook gek van.
Ik vind vooral fijn dat het helemaal aansluit of je lichaam. Maar dat maakt het ook wel extra warm.

1 like

Heb ik vaak wanneer 4g en wifi aan staan!

1 like

Ik droomde vannacht dus dat ik een collega leuk vond. Heb hem daarstraks maar ontweken, was zo raar :joy: En nee, geen gevoelens voor hem hier in het echte leven. Ik haat dit soort dromen.

Net door de regen naar huis moeten fietsen. Niks is zo lekker om dan warm te douchen en dan onder een dekentje op de bank te ploffen.

2 likes

Ik heb over een uur mijn beoordelingsgesprek. Mijn contract loopt ƩƩn dag na mijn uitgerekende datum af. Zwanger+ kosten door corona dus ik verwacht eigenlijk dat ze met een smoesje gaan komen om me eruit te werken. Maar wie weet valt het mee. Ben iig zenuwachtig genoeg.

6 likes

Ik duim voor je!

2 likes

Succes!!

1 like

Hele week tegen het sturen van wat mailtjes opgekeken. Nu was het in nog geen 10 minuten klaar. Waarom ben ik zo :grimacing:

9 likes

De zon scheen net nog heerlijk maar ineens kwam er een donkere lucht aan en regent het weer vet hard. Onweert ook nog eens!

1 like

Dus ik naar de supermarkt voor een lampje en avondetrn… vergeet ik mn avondeten…

1 like

Zo’n fijn gevoel als de rommella in de keuken weer helemaal netjes is.

3 likes

Heel veel succes! Ik hoop dat het goed gaat (is gegaan)!

Of mensen die denken een micropigs te hebben gekocht, terwijl die niet bestaan. En dan vergeten dan ook hangbuikzijntjes best groot kunnen worden, tenzij je ze ontzettend ondervoed aka mishandeld.

3 likes

Ik zou zeggen volgende week, niet this Thursday maar next

2 likes

Ben het politieke debat over het datalek bij de ggd aan het kijken, wat zijn alle politici sassy.