Wat je even kwijt wil #47

Knuffel :heart::heart::heart::heart:

Ze was 18 en gewoon op, maar mijn moeder wilde haar bij ons houden. Maar deze week ging het super snel downhill :frowning:

hmmm door het forum wil ik pindakaaspaaseitjes

1 like

Wow dat is moeilijk om uit te spreken :joy:

1 like

Jumbo!

1 like

Hahaha😂

Sterkte! Hopelijk komen er snel goede dingen op je pad.

Ik ben in mijn eentje speciaal bier aan het drinken. Perfecte avond!

1 like

Ik zit chocolade (wit met amandel yay) te emo eten en mn vader de huisarts en mn moeders bff praten over morfine en katheters en slapen en pfff ik post alleen maar hierover maar ik wil dit gewoon nietttttt

18 likes

:heart::heart::heart::heart::heart:

1 like

Denken jullie dat honden het frustrerend vinden dat ze niet kunnen praten tegen ons? Dat we hen niet begrijpen?

3 likes

Hoogtepunt uit mijn muzikale carrière was toch wel het concert met Beppie. De repetities waren legendarisch.

Nu heb ik zin in nonnenvotten.

2 likes

Heel veel knuffels voor jou :heart:

:kissing_heart::kissing_heart:

1 like

:two_hearts::two_hearts::two_hearts::two_hearts:

1 like

Ik heb eerder het idee dat katten zich kapot irriteren dat we hen niet snappen. Die van mij althans. Ze heeft een uur gemiauwd en me boos aangekeken, ik echt alles uit de kast getrokken, niks was goed. Je zag haar echt denken BEN JE DOM OFZO. Het was intens.

20 likes

:heart::heart::heart::heart:

2 likes

Ik mocht paracetamol nemen voor de pijn van die brandwondjes, maar ik vind het eigenlijk best wel meevallen. Neem er straks wel 1 voor het slapengaan, want s nachts is het het ergste. Ik heb pijnlijkere brandwondjes gehad. Of misschien heb ik een hoge pijngrens?

Knuffel :heart: gewoon blijven posten.

1 like

Hahaha ben je dom ofzo. Mijn kat is wel rustig. Behalve dat alle deuren open moeten staan. En dat ze snachts soms miauwt voor aandacht, wilt ze opeens geaaid worden.
Mn hond daarentegen huilt zoveel, eten? Nee. Drinken? Nee. Uitlaten? Nee. Om de 10 min is het ‘mhmmmmm’ maar goed, normaal puppygedrag misschien.

3 likes

Deze film is Oscarwaardig. Zeker als je weet dat de schrijvers van de film hartstikke high waren toen ze dit schreven :heart:

1 like