Wat je even kwijt wil #47

Ik kocht dus een huisje voor de katten. Maar omdat katten eikels zijn, dacht ik: die gaan er toch niet in en dus koop ik er maar 1. Eindstand is dat het steeds knokken is wie er in het huisje mag. Ik denk dat ik er nog eentje bij moet kopen.

6 likes

Mijn zielige druppelplant, die sowieso al in slechte staat bij mij kwam. Lol ik klink nu als een adoptie plant moeder. Im not. Maar die krijgt ineens een bloem? En ik dacht wekenlang dat hij bijna dood ging. Is dit normaal?

10 likes

Klopt hahaha

1 like

Dankjewel! Ook @kleinmaargroot en @Luzarl. Ik heb me voor niks zorgen gemaakt. Contract is verlengd en ik ga zelfs twee schalen omhoog in salaris :tada:. Nu zit ik te janken achter mijn laptop hahaha. Zo opgelucht.

140 likes

Wat fijn!! Gefeliciteerd! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heeft iemand nog 10 pannenzegels van de AH voor me?

1 like

Ik heb er 54, alleen geen idee hoe het precies werkt met doorgeven. Stuur maar een pm!

1 like

Welke actie is dat?

Dat verspakket van de appie is super lekker!

1 like

Betekent een bloem in een plant niet gewoon dat ie blij is?
Ik zou het googlen of vragen in het plantentopic

1 like

Yes dank je!

Jaaa wat goed! Gefeliciteerd! Wat fijn! :tada: :smile:

1 like

Wat een vreselijk drukke kut werkdag. Twee uur overgewerkt en geen pauze genomen. Pff, ben er klaar mee voor vandaag. Nu even hoofd op standje hersenloos.

2 likes

Ik anders ook nog wel een aantal!

Mijn moeder wil graag die hapjespan van de Albert Heijn actie. Mocht iemand nog pannenzegels over hebben, wil ik ze graag overnemen :grin:

Ik ben uit verveling een beetje op Vinted aan het browsen maar ik durf niet echt iets kopen, teveel grap ervaringen met online tweedehands kopen. Anderzijds is dit wel echt een koopje hmm

Stuur maar een linkje, ik heb er 12!

1 like

Ik ben daar ook altijd achterdochtig in, heb nu 1x wat gekocht en kon laten uitbetalen op het moment dat ik het heb goed gekeurd.

Chromecast binnen en nu lekker Grey’s bingen op bed :heart: super snel geïnstalleerd

1 like

Heb al van @Frankie gekregen! Bedankt voor je aanbod!

1 like

Nee joh meen je! Wat fijn zeg!! Heeeeerlijk. Geniet van dit fijne gevoel!!

1 like