Wat je even kwijt wil #47

Hopelijk helpt het om weer wat rust in je hoofd te krijgen. Sterkte en een dikke knuffel :heart:.

1 like

Dikke knuffel! :heart:

1 like

Heel begrijpelijk dat je je rot voelt, ook heel veel sterkte. En misschien voel je het niet zo nu, maar het is een moedige keuze :heart:

1 like

Knuffel, hoop dat het snel wat rustiger word voor je

1 like

Dat is niet van Lize zelf. Plus Tim heeft er ook vrij weinig mee te maken hehaha.

Sterkte @GEEZ :heart:

1 like

Jaa ik geloof er zelf niet zo in haha. Ze hadden toen met dat gedoe met Annic wel een hele post van waarom hun anders zijn en blabla. Maar weet niet meer zo goed hoe en wat

1 like

Ik heb net 2 paar adidas superstar op vinted gekocht omdat ik het hele chille schoenen vind om de hond mee uit te laten, haha.

@GEEZ

Sterkte!

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Sterkte :heart:

1 like

@GEEZ Heel veel sterkte :yellow_heart:

1 like

Wat dapper van je :heart::heart::heart:
Hele dikke knuffel en ik hoop dat je je snel beter gaat voelen :kissing_heart::kissing_heart:

1 like

Sterkte! :heart::heart:

1 like

@GEEZ als je dat hier wil delen, moet je dat gewoon doen! :heart: veel sterkte! Het wordt echt beter.

Ik volg 2 jonge jongens op instagram/youtube die in de buurt wonen in een huis van miljoenen en daarnaast hebben ze alles mega luxe(vraag me nog steeds af waar ze het van doen) maar ik ben dus helemaal fan van ze en vanacht droomde ik dat ik bevriend met ze was en als ik ze nu op instagram voorbij zie komen voelt het helemaal anders, alsof we echt close zijn :flushed:

Btw als we in hun dorp zijn wil ik altijd langs hun huis rijden, maar dat vind ik echt te ver gaan :flushed:

4 likes

Wat heftig, heel veel sterkte!

1 like

Janken bij de aflevering van Steenrijk Straatarm net, wat lief zijn ze. Hahhaha jeez what’s wrong with me.

2 likes

sterkte en een dikke knuffel :kissing_heart:

1 like

Dikke knuffel :heart:

1 like

@GEEZ sterkte!

1 like

@GEEZ sterkte!! :heart: