Wat je even kwijt wil #47

Sterkte :heart:

1 like

@GEEZ sterkte! :heart:

Ik vergeet steeds die avondklok en dan denk ik vet enthousiast ‘oh ik ga nog even een avondwandeling maken’ en dan bedenk ik me dat dat helemaal niet kan :frowning:

1 like

er wordt net bij mij aangebeld? hallo het is bijna 22.45, doe even normaal. heb het vermoeden dat het de onderbuurman is die weer dronken is en me wil versieren. nope.

1 like

@GEEZ sterkte :heart:

1 like

Koekoek op een andere forum waar ik zit heb ik in 8 jaar tijd 245.000 berichtjes geplaatst, jezus wat kansloos. :joy::cry:

2 likes

@GEEZ alle liefs voor jou :heart:

1 like

Hmmm…een tijd geleden kwam ik een baby huisspin tegen van zo’n centimeter groot. Vond ik wel cute dus laten zitten. Nou vind ik net weer (dezelfde?) huisspin maar nu ter grootte van een forse kruisspin. Besloten hem toch ook maar te laten zitten. Nu het probleem: was toch niet helemaal gelukkig met die beslissing, maar inmiddels is hij dus kwijt. En de laatste plek waar ik hem zag was in mijn slaapkamer

Mocht dit dezelfde spin zijn en er tussen deze waarneming en de volgende ook weer zo’n groei zitten dan ga ik verhuizen

2 likes

Sterkte @GEEZ :black_heart: :black_heart: :black_heart:

1 like

Heb net zoiets heftigs op werk meegemaakt. En na de nood was er gelijk weer een andere nood. Merk aan mezelf dat ik het nog niet echt besef.

1 like

@GEEZ veel sterkte :kissing_heart:

1 like

Zet dating profiel op zoek naar alleen vrouwen: 2 likes
Zet dating profiel terug op mannen: 377 likes

Zucht. Ik blijf een unkissed virgin. Viel ik maar gewoon op mannen. Was ik maar niet zo moeilijk.

2 likes

Kan je met collega’s erover praten? Of iemand anders desnoods?

Heel veel sterkte @Geez het zal zeker goed komen met jou :heart:

@QueenOfEngland Heb je wel genoeg tijd later vandaag/morgen om er even van bij te komen? :kissing_heart:

1 like

Heb morgen een dagje vrij en daarna nachtdiensten maar bel morgen denk ik even m’n teamleider. Merk dat het forum wel al een beetje oplucht.

@anon42392789 heb deze week maar een dagje vrij ivm tekorten door Corona. Dus zou door moeten buffelen.

Situatie wat er gebeurd is (kan triggerend zijn)

Summary

Heb trouwens een riem van iemand nek moeten halen en daarna gelijk naar iemand die een dissociëren was.

3 likes

Heel veel sterkte en juist dapper dat je het deelt :sparkling_heart:

1 like

Morgen wel je teamleider bellen hoor. Als je daarmee kan voorkomen dat het niet in je koude kleren gaat zitten, doen.

1 like

Het is niet de eerste keer dat dit gebeurd is, de doelgroep waarmee ik werk gebeurd het jammer genoeg vaker maar merk omdat ik in automatische piloot van de ene naar de andere ben gegaan dat ik er weinig over nagedacht heb en echt op automatische piloot ben gegaan.

1 like

Heftig! Tijdens mijn stage in de ggz merkte ik ook dat het vaak zo druk was dat je gewoon geen tijd hebt om stil te staan bij wat er gebeurd is en dat je maar door door en door gaat. Belangrijk om daar wel even de tijd voor te nemen, fijn dat je morgen met je teamleider kan bellen en dat het forum ookal een beetje oplucht! Is geen makkelijk werk :slightly_frowning_face::heart:

3 likes

Morgen (ofja vandaag) lekker uitslapen :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Super knap van je dat je die stap durft te zetten. Je kan trots op jezelf zijn :heart::heart: Veel sterkte, en je mag me altijd een bericht sturen. Ook op insta.

2 likes