Wat je even kwijt wil #47

Niet bij alle planten. Bij een sansevieria betekent het dat ie klaar is om te sterven haha

4 likes

Haha wat een drama queen plant :rofl:

11 likes

Voor mn gevoel ben je als koper heel goed beschermd bij Vinted. De verkoper krijgt iig pas uitbetaald als het door de koper is goedgekeurd.

1 like

Iets van meer dan 50 euro zou ik wel spannend vinden maar heb nu 2 dingen besteld die precies zo waren als verteld! Je kunt ook afgaan op de reviews van de verkoper :slight_smile:

1 like

Ik heb mijn scriptie gehaald en ben nu officieel AFGESTUDEERD woehooeeee!!!

131 likes

Ja ik heb net voor de 3e keer een zakje kinder bueno eitjes op gegeten. Dat klopt

43 likes

Mijn vriend is in de slaapkamer samen met een oud-collega aan het sporten via een Zoom-verbinding. Het klinkt net alsof ze seks hebben, zoveel gekreun. Misschien moet ik even gaan kijken. :thinking:

30 likes

Haha bij welke sport past kreunen dan?

Ik kan dat alleen linken aan tennissen

Haha nou ik kan ook wel aardig kreunen en janken en schreeuwen met crossfit.

Volgens mij zijn ze iets van hiit aan het doen.

2 likes

Fair enough, weinig ervaring met crossfit verder.

Bij hiit zie ik het ook nog wel gebeuren! Haha nou hij doet iig echt z’n best (of is goed in misleiding)

Ik ga er maar vanuit. Bang dat ik spijt krijg als ik de slaapkamer in loop. đŸ„Č

2 likes

En wrss komen er drie vlokken waarbij Gerda haar been breekt

3 likes

Ik vind niet veel dingen in de sportschool gĂȘnant, maar dit echt wel hoor. Dat kreunen hoor je toch bij jezelf?

3 likes

Ik moet ineens lachen, toen ik een tijdje terug onderweg was naar mn bff zei ik dat ik dacht dat ik doorgelekt was, hiermee bedoelde ik in mn onderbroek en dat ik me bij hem ff ging op frissen direct. Doe ik zovaak. Toen haalde hij me op met de auto bij het station en lagen er allemaal handdoeken op de passasiersstoel hahahahahaa. En ik ben nu ook ongesteld en ik moet er weer aan denken. Wat denken mannen, dat je een soort continu stromende bloedkraan uit je kut hebt lopen. I cant. Ik haat ze.

48 likes

Dit maakt me zo pissed he

Maar wel echt super tof gedaan door Oatly haha die test ook echt
25 likes

Heb het berichtje al 4 keer opnieuw getypt, want weet niet hoe ik het moet verwoorden. Maar ik moet het ergens kwijt. Ik word morgen opgenomen, zijn net thuis van de crisisdienst en het is even beter zo. Ik kan al mijn emoties niet meer reguleren en het is één grote chaos in mijn hoofd. Het is even beter zo, maar ik voel mij zo ontzettend kut. Waarom ik dit hier deel, ik weet het ook niet zo goed.

171 likes

Ah chick toch, wat heftig. Heel veel sterkte, hoop dat je je snel beter voelt. :kissing_heart: Hartje ter support. En dapper van je dat je het deelt juist.

1 like

Wat vreselijk zeg
 hoop dat je je snel weer een beetje fijner gaat voelen en dat het rustiger word :heart::heart:

1 like

Hopelijk helpt het om weer wat rust in je hoofd te krijgen. Sterkte en een dikke knuffel :heart:.

1 like

Dikke knuffel! :heart:

1 like