Morgen wel je teamleider bellen hoor. Als je daarmee kan voorkomen dat het niet in je koude kleren gaat zitten, doen.
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurd is, de doelgroep waarmee ik werk gebeurd het jammer genoeg vaker maar merk omdat ik in automatische piloot van de ene naar de andere ben gegaan dat ik er weinig over nagedacht heb en echt op automatische piloot ben gegaan.
Heftig! Tijdens mijn stage in de ggz merkte ik ook dat het vaak zo druk was dat je gewoon geen tijd hebt om stil te staan bij wat er gebeurd is en dat je maar door door en door gaat. Belangrijk om daar wel even de tijd voor te nemen, fijn dat je morgen met je teamleider kan bellen en dat het forum ookal een beetje oplucht! Is geen makkelijk werk 

Morgen (ofja vandaag) lekker uitslapen 

Super knap van je dat je die stap durft te zetten. Je kan trots op jezelf zijn 
Veel sterkte, en je mag me altijd een bericht sturen. Ook op insta.
Wow heftig zeg! Idd even bellen zodat je teamleider ook weet dat je er mee zit, soms is dat al een fijn idee. Knuffel 
Huh er is een pakketje naar mij onderweg zie ik in de app. Maar ik heb gewoon geen idee wat het kan zijn…
Valentijnspakket van een geheime aanbidder natuurlijk!
Nja dr staat een naam bij haha dus niet geheim helaas. Het is wel van een vrouw wat kan natuurlijk. Maar vrouwen zijn meestal slimmer dus die weten dat het nog nirt 14 feb is
Heb deze week een enorme shit show aan werk, en het ligt niet eens aan het werk zelf. maar iedereen en zijn moeder die zich er mee bemoeit, of dingen die tegen zitten. Bemoei je niet met mijn werk, doe ik andersom ook niet.
Ik weet niet of iemand Lil uzi volgt maar omg die diamant in zijn voorhoofd
Dadelijk wordt ie gekidnapt om die joekel van zijn voorhoofd te trekken.
Wordt dat een nieuwe trend deurknop op je voorhoofd? 
Gaan slapen in een schoonbed is zo lekker. En nu voor het eerst niet met koude schouders wakker geworden dankzij mijn nieuwe pyjama.
pfft dan was ik vroeger gewoon een trend setter met de zuignap van mijn barbie hangmat. En mijn moeder maar zeggen dat iki normaal moest doen. WHOS LAUGHING NOW MOMMA
Jezus, ik was dinsdag chagrijnig en vandaag alweer. Hopelijk gaat het vanmiddag beter.
whuuut bestaan we alweer zo lang?! 1000 dagen is 2,5 jaar toch ongeveer? bizar
Ben vrij vandaag en kreeg een appje van een vriendin/collega dat een andere collega mij wilt aanspreken op iets. Val me daar gewoon niet mee lastig, ze weet dat ik vrij ben. En nu zit ik er heel de tijd mee in mijn maag, facking irritant. Ben ook helemaal klaar met al die kut werk apps. Heb alles op stil staan maar je ziet het toch als je whatsapp opent. Wil gewoon echt vrij zijn en op deze manier lukt dat gewoon niet.
Toen ze bij mij op werk vroegen of ze mijn nummer toe mochten voegen aan de whatsapp groep heb ik nee gezegd. Daar werd toen redelijk verbaasd over gedaan. Heb gezegd dat ze, als ze willen, dat ik bereikbaar ben middels de app, er een andere werktelefoon moest komen. (Nu had ik die al voor storingsdienst, maar nog een oud ding waar geen app op kon). Vind dit namelijk zelf ook enorm vervelend en ook nog dat je de hele dag er aan blifjt denken, je bent vrij. laat me met rust!
Van de week werd er dus geappt, na mijn werk tijd. En tsja, niet mijn probleem dat er dan niet gereageerd word. Heeft heel wat heisa veroorzaakt, maar goed dat is niet mijn probleem. ik werk 8 uur en daarna is het afgelopen voor die dag, inpv 10 uur per dag werken omdat alles spoed heeft.