Wat je even kwijt wil #47

Sterkte @GEEZ :heart:

1 like

Wow heftig zeg! Idd even bellen zodat je teamleider ook weet dat je er mee zit, soms is dat al een fijn idee. Knuffel :heart:

1 like

Sterkte @GEEZ

1 like

Huh er is een pakketje naar mij onderweg zie ik in de app. Maar ik heb gewoon geen idee wat het kan zijn…

Valentijnspakket van een geheime aanbidder natuurlijk!

1 like

Nja dr staat een naam bij haha dus niet geheim helaas. Het is wel van een vrouw wat kan natuurlijk. Maar vrouwen zijn meestal slimmer dus die weten dat het nog nirt 14 feb is

6 likes

Heb deze week een enorme shit show aan werk, en het ligt niet eens aan het werk zelf. maar iedereen en zijn moeder die zich er mee bemoeit, of dingen die tegen zitten. Bemoei je niet met mijn werk, doe ik andersom ook niet.

1 like

Ik weet niet of iemand Lil uzi volgt maar omg die diamant in zijn voorhoofd :laughing: Dadelijk wordt ie gekidnapt om die joekel van zijn voorhoofd te trekken.

4 likes

Wordt dat een nieuwe trend deurknop op je voorhoofd? :upside_down_face:

1 like

Gaan slapen in een schoonbed is zo lekker. En nu voor het eerst niet met koude schouders wakker geworden dankzij mijn nieuwe pyjama.

1 like

pfft dan was ik vroeger gewoon een trend setter met de zuignap van mijn barbie hangmat. En mijn moeder maar zeggen dat iki normaal moest doen. WHOS LAUGHING NOW MOMMA

7 likes

Jezus, ik was dinsdag chagrijnig en vandaag alweer. Hopelijk gaat het vanmiddag beter.

whuuut bestaan we alweer zo lang?! 1000 dagen is 2,5 jaar toch ongeveer? bizar

2 likes

Ben vrij vandaag en kreeg een appje van een vriendin/collega dat een andere collega mij wilt aanspreken op iets. Val me daar gewoon niet mee lastig, ze weet dat ik vrij ben. En nu zit ik er heel de tijd mee in mijn maag, facking irritant. Ben ook helemaal klaar met al die kut werk apps. Heb alles op stil staan maar je ziet het toch als je whatsapp opent. Wil gewoon echt vrij zijn en op deze manier lukt dat gewoon niet.

8 likes

Toen ze bij mij op werk vroegen of ze mijn nummer toe mochten voegen aan de whatsapp groep heb ik nee gezegd. Daar werd toen redelijk verbaasd over gedaan. Heb gezegd dat ze, als ze willen, dat ik bereikbaar ben middels de app, er een andere werktelefoon moest komen. (Nu had ik die al voor storingsdienst, maar nog een oud ding waar geen app op kon). Vind dit namelijk zelf ook enorm vervelend en ook nog dat je de hele dag er aan blifjt denken, je bent vrij. laat me met rust!

Van de week werd er dus geappt, na mijn werk tijd. En tsja, niet mijn probleem dat er dan niet gereageerd word. Heeft heel wat heisa veroorzaakt, maar goed dat is niet mijn probleem. ik werk 8 uur en daarna is het afgelopen voor die dag, inpv 10 uur per dag werken omdat alles spoed heeft.

20 likes

Ja, jammer dat het tegenwoordig als ‘normaal’ gezien wordt. Het is voor mij een beetje dubbel. Enerzijds is het heel handig om makkelijk diensten te kunnen ruilen, communicatie over corona, reageren op een spoedoproep etc., maar anderzijds word je er toch aan herinnerd als je whatsapp opent. Het beste zou zijn als je geen melding krijgt én de app niet omhoog komt in whatsapp. Je kan hem namelijk wel archiveren maar zodra er een nieuw bericht komt staat ie weer bovenaan :unamused:

3 likes

precies het heeft wel wat natuurlijk, het is ook makkelijk. dat zeker. Het is alleen rot dat je op vrije dagen er last van hebt.

1 like

Ik kom net een TikTok tegen van een vrouw waarop ze slaapwandelt en dan van alles doet en zegt. Ik heb even op haar account gekeken maar dit kan toch haast niet echt zijn? Bijvoorbeeld deze:

https://vm.tiktok.com/ZMeJsDdt2/

Ik heb nog nooit iemand zien slaapwandelen hoor, maar kan me gewoon niet voorstellen dat je zoveel rare shit doet en zegt zonder dat je het door hebt

2 likes

Dit vind ik wel herkenbaar! Wij hebben überhaupt geen werktelefoons, dus iedereen gebruikt zijn privé nummer voor de groepsapps. Als ik een dag vrij ben/met vakantie ben geef ik ook altijd bij mijn collega’s aan dat ze me kunnen mailen als er iets is. Dan heb ik wat meer het gevoel dat ik zelf kan beslissen wanneer ik reageer, dan wanneer ze me whatsappen. Ik ben ook hun leidinggevende, dus ze houden zich daar prima aan.

Het is wel echt haha. Ze kan het blijkbaar ook triggeren. Ze heeft veel last van stress enzo. Lof die videos wel.

3 likes