Wat je even kwijt wil #47

Even gegoogeld, maar het ziet er ook gewoon ranzig uit. Zit het in z’n huid?

Hahaha m’n fave, dat loopje van haar in haar onesie, echt priceless. @Stateofmind

3 likes

Vooral die ene met dat ze een scheet laat en dan vraagt “Who?” :joy::joy::joy:

2 likes

Ik vind het beste stukje dat ze een soort dreigend “kom dan motherfucker” gebaar naar de tafel maakt… Waar niemand zit. :joy:

En dat ze blikjes drinken uit gaat delen… Aan niemand. Of die blikjes buiten in de tuin gaat gooien. :joy: Ik vind alles grappig.

Maar wel echt redelijk onvoorstelbaar ja.

3 likes

Gelukkig wordt het volgende week -9 ofzo

3 likes

Wow ik dacht je maakt een grapje

4 likes

Ik haat verkiezingen en partijen. Er is gewoon geen enkele partij waarmee ik voor het grootste gedeelte het eens ben. Er is bij elk partij wel echt een punt waarvan ik denk “oh hier ben ik het absoluut niet mee eens”

3 likes

Ja! Ik dacht eerst dat het een enorme bindi was, maar het zit er echt in :o $27 als ik het goed las :o

1 like

Spoiler over gewicht en BMI Ik heb een paar coronakilo’s (3). Als ik in de spiegel kijk ben ik nog steeds prima tevreden met wat ik zie, vind niet dat ik overmatig vet heb ofzo maar toch heb ik volgens de officiële maatstaven net aan overgewicht met een BMI van 25,02. En ik wéét dat hoe ik me voel en of ik tevreden ben met hoe ik eruit zie belangrijker is maar toch doet zo’n rood cijfer pijn ofzo?

Net met de auto door de wasstraat, hadden de handrem er niet op. :see_no_evil: Heel de wasstraat in storing. Nu voor de 2e keer met handrem er op.

4 likes

Omg ik dacht even dat mn koptelefoon zei " Ik doe niet meer mee"
Maar het was een stukje plastic wat afbrak en ik er gewoon weer aan kon tapen. Pjieuw ik leef met dat ding op.

2 likes

Huh, bij de wasstraat bij ons moet je juist je handrem er niet op zetten. Je zet de auto in z’n vrij/neutraal en dan gaat het prima.

13 likes

Haha mijn vriend slaapwandelt ook en nooit zo extreem, maar het heeft er wel wat van weg. Dat ie dan ineens opstaat en begint te lachen of te klappen ofzo. Dus denk dat het wel echt kan zijn (hoewel wel heel extreem)

6 likes

Haha omg lijkt me echt freaky als je ineens wakker schrikt, omdat er iemand in het donker langs het bed staat te lachen of te klappen. :joy:

4 likes

Die wij gewend zijn ook. Maar nu zijn we ergens anders en daar moest het schijnbaar wel. En ik zei tegen mijn vriend dat de handrem er niet op moet, vervolgens wordt de hele auto heen en weer geduwd.

Haha de eerste keren dat hij bij mij bleef slapen had ie het ook echt extreem erg, denk vanwege nieuwe omgeving ofzo. En ik wist echt niet wat ik meemaakte haha. Stond ie ineens tegen de muur te bonken of in m’n ondergoedla te graaien (ja echt) omdat ie had gedroomd dat hij mijn kat daarin had opgesloten. Ik slaap ook heel licht dus word overal wakker van, op zich ook wel handig want dan kan ik hem wakker maken. Oja in het begin had ie ook wel eens dat ie (in zijn slaap dus) mij wakker ging schudden. En dan vervolgens weer lekker verder ging slapen, terwijl ik klaar wakker was haha. Gelukkig is het nu niet meer elke nacht raak.

18 likes

Een keer goed plassen en je hebt geen rood cijfer meer hoor, die 0.2 zou ik me echt niet druk maken.

1 like

Ik kijk The Challenge en my god ik hoop dat ze Lolo nooit terug vragen want wat is zij een irritant mens

2 likes

Pfff ben alweer klaar met deze dag, week, maand en eigenlijk jaar. Wake me up when September ends

1 like

Ik heb om half 2 een vergadering, dus tot die tijd kan ik natuurlijk niks doen.

2 likes