Ik like dit bericht om mijn passie voor het forum te delen
Was aan het zappen en dacht even dat het een herhaling was van het nieuws tijdens de BLM protesten /c19 in USA maar is dus gewoon al onderwerp van een serie aflevering. Had niet gedacht dat dat zo snel zou gaan
@Flippie het verwijten en boos zijn heeft me inderdaad niks gebracht. Ik heb dus besloten dat ik me er overheen zet en haar binnekort bel of app, (waarschijnlijk appen, want dat is lekker makkelijk). Maar ik vind het zonde van de jaren vriendschap, om het zo voorbij te laten gaan. En misschien worden we wel niet meer zo hecht, maar het lijkt me wel beter dan dit wat het nu is.
Ik ben morgen vrij (weeeeekend) én mijn vriend is naar kantoor. FEEST!
Welke serie/film/reality móet ik morgen kijken nu ik de tv voor mezelf heb?
Waar houd je van? Qua genre of films/series waarvan je genoten hebt?
Mijn favo’s gaan van Modern Family tot GOT… of hele foute (scripted) reality zoals Selling Sunset.
Hoor dat vaker!
Echt zes/zeven jaar geleden kocht ik al mijn onderbroeken daar en vond die kwaliteit top! Nu gewoon slecht dus.
Brooklyn 99 of Vikings!
Sex Education, Peaky Blinders en Élite vond ik ook heel leuk.
Brooklynn heb ik al gezien, helemaal leuk idd. Vikings is denk ik iets om samen met mijn vriend te kijken.
Same here 🥲
In het series topic is vast inspiratie te vinden!
Op de notenbakken heb ik ook niet gelet, het was nogal druk.
Ik moest net huilen bij de laatste aflevering van Fleabag. Voel ik me extreem labiel vandaag? Ja!
Heb er nog drie toegevoegd! En idd het serietopic staat ook vol goede info
Bridgerton
Xoxo lady whistledown
Ik kijk nu Firefly lane, best leuk
Omg it’s you. Ik kon niet wachten en heb de volgende delen gelezen, ook een aanradertje
Ik heb van de week het eerste ebook erop gezet! Ben benieuwd hoeveel het afwijkt
Ah leuk, plan maar zoveel mogelijke vrije tijd in dan haha. Tip: je hebt steeds 2 epilogen en in de laatste epiloog staat iedere keer een spoiler voor het volgende deel, dat is wat minder. Echt een sicke spoiler zeg maar