Wat je even kwijt wil #47

Al 2 uur bezig met het maken van gelukskoekjes, staan nu voor de laatste stap in de oven. Nu alle zooi nog opruimen.

Waarom begin ik altijd laat in de avond als ik de hele dag had om dit te maken.

1 like

Haha ja die trok ik ook echt slecht! Was echt lastig om naar te luisteren

In de sneeuw gewandeld, rondje met de auto gereden, er is piano voor me gespeeld en heb mn favoriete serie gekeken. Best goede zaterdagavond.

3 likes

Maar, de belangrijke vraag: zijn hier foto’s van?!

3 likes

Gecondoleerd met dit grote verlies. Het is altijd te vroeg en te snel om afscheid te moeten nemen van je moeder. Maar wat is het snel gegaan. Ik hoop dat jullie voor nu alles samen hebben kunnen bespreken wat je wilde. En dat het een afscheid mag worden zoals zij dat graag wilde.

Ik wens je heel veel sterkte, liefde en kracht. Voor nu, voor straks en voor later. En ik wil je nog een zin meegeven waar ik persoonlijk soms moed uit kan halen: Liefde houdt je in leven. Ook als je er niet meer bent.

:heart:

55 likes

Wat een mooie woorden :heartbeat:

2 likes

:sos: Arnon Grunberg heeft zich vermenigvuldigd

tenor

Misschien kan zijn baby straks gezellig met de baby van @grace spelen op het kinderdagverblijf

27 likes

Gecondoleerd en heel veel sterkte :kissing_heart:

1 like

Het was de hele avond stil in de straat wat ik al verdacht vond maaaaarrrr nu is toch Promiscuous Girl aangezet op volume 100. Was te verwachten.

Oh, het is dus echt een Nelly Furtado playlist want nu is Maneater aan de beurt. Vond de Akon playlist van laatst wel leuker.🄲

3 likes

@Luzarl Ik schrik ervan! Gecondoleerd​:heart::heart:

1 like

@Luzarl Gecondoleerd en veel sterkte meis🌹

1 like

@Luzarl gecondoleerd en heel veel sterkte :heart::pensive:

1 like

Gecondoleerd, heel veel liefs en sterkte :heavy_heart_exclamation::heavy_heart_exclamation::heavy_heart_exclamation:

1 like

Zooo gatverdamme ben al sinds 5:00 wakker van de honger en zit nu in ellende beneden op de bank vanalles te snaaien

Kan :+1:t3: maar kan ook wat anders zijn natuurlijk

Wat een shitty nacht aan slaap. Vriend kon niet slapen en lag heen en weer te draaien, dekens goed te doen etc. Sliep hij eindelijk en viel ik weer een beetje in slaap, gooit de buurvrouw om kwart voor vier het rolluik omhoog (elektrische).
Hopelijk gaat mijn ochtend humeur snel weg.

Om half acht opgestaan om te leren, net de oefentoets gemaakt en 70 van de 80 vragen goed :sunglasses: (dit is de toets die ik in november niet mocht maken van die takketrol on a power trip). Maar spellingscategorieƫn is niet iets wat ik ga begrijpen.

10 likes

@Luzarl wat vreselijk, heel veel sterkte!

1 like

Gecondoleerd :heart:. Ik denk aan je.

2 likes

Maar, maar, dat betekent dat Arnon eerder afwist van Gracebaby dan wij? :sob: