Wat je even kwijt wil #47

Ik heb een keer een Bob Ross schilderij gemaakt met wat tubetjes acrylverf die ik nog in huis had en dat ging gewoon prima. Dus als je zin hebt om te schilderen dan zou ik het gewoon proberen met wat je eventueel in huis hebt liggen. Ik vond het super leuk dat ik zonder teken talent wel iets kon schilderen :grinning_face_with_smiling_eyes:
En als de winkels weer open zijn kun je ook wat basic supplies bij Action kopen, om uit te proberen.

3 likes

Ja lkt nederlands voor de pabo.

Ik ging net ff pumplesje doen maar voelde m totaal niet. Na 30 min nog maar 130kcal verbrand, niet de moeite waard (les duurt 45min). Vond het mega saai. Misschien moet ik niet drie van die lessen in een week doen want ze zijn allemaal hetzelfde.

1 like

Ik wil op dat onderzoeksinstituut werken zo te horen!

En de yogales ben ik na 2 minuten meer gestopt, ik heb er echt zo geen zin in hahah

1 like

Zometeen lekker een groot stuk wandelen met op het eind een restaurantje waar je warme choco kan halen. Zoveel zin in :heart:

20 likes

Wil je vriend nu ook zwanger worden? Het gaat zeker niet om een studieschuld?

Lastig idd met pcos. Een vriendin heeft er 8 maanden over gedaan. Weet je of er een gemiddeld is in aantal maanden voor een vrouw met pcos zwanger is? Anders zou je op tijdpunt ‘3 jaar minus dat gemiddelde’ kunnen beginnen met zwanger proberen te worden?

Sterke @Luzarl, heel erg veel liefs en kracht toegewenst. :heart:

Ik lig nog heerlijk in mijn bed te stinken. Ik kon vannacht totaal niet slapen en tot 5 uur liggen spoken. Maar blijkbaar toch nog in slaap gevallen.

1 like

Ik ben een misdaad tegen de mensheid begaan. Ik heb een tosti gemaakt met 15+ smeerkaas. En het was best te doen.

4 likes

Verbrand je dan niet heel snel je mond

Ik heb voor de verjaardag van mijn vriend in medio april een (gratis annuleerbare) suite met 2 persoons bubbelbad en roomservice ontbijt geboekt :bathtub::person_in_lotus_position:t2: Duimen dat het door kan/mag gaan

13 likes

Nee viel mee. Maar heb m niet heel lang erin gelaten want had er ook tomaat op en dat wordt zo tering heet, daar had ik geen zin in.

Ik heb wat sieraden van MyJewellery op het oog maar twijfel een beetje over de kwaliteit, hebben mensen hier ervaring mee? Of weet iemand nog leuke webshops in dezelfde prijscategorie?

Ik vind de kwaliteit wisselend. Ik heb alleen zilverkleurige sieraden en sommige blijven jaren mooi en andere zijn toch donker verkleurd.

1 like

Ik kijk VVAL terug en nuchter luisterend op zondagmiddag is de zuiverheid toch wel ver te zoeken bij veel artiesten. Snelle is wel top trouwens

Wilde net iemand bellen maar kreeg voice-mail, ik dacht nee dat ga ik niet inspreken. Had op de achtergrond een documentaire van 1 of andere seriemoordenaar. Je hoort 1 schot, en toen hing ik op. Zo fout he haha het lijkt wel een dreiging.

37 likes

Ik vind het soms echt zo jammer dat mijn (sociale) energie zo beperkt is. Ik werk nu 36 (straks gelukkig 32) in een ziekenhuis, maar ik kwam dus tegen dat ze bij profvoetbalclubs heel vaak paramedisch personeel zoeken voor in de medische staf van de jeugdopleiding. Dat is allemaal vrijwillig, maar het lijkt me zó leuk. Alleen het is vaak 1,5 dag en elke week vijf dagen werken trek ik echt niet. En maar drie dagen in het ziekenhuis werken gaat m qua salaris ook niet echt worden. Soms haat ik het echt dat ik eigenlijk echt minimaal 2,5-3 dagen nodig heb om gewoon thuis te zitten en niks te doen om weer enigszins opgeladen te zijn.

4 likes

Al mijn sieraden zijn van hen en alles is nog mooi. Verkleurd niks, kleding is er vreselijk maar sieraden echt prima.

1 like

Hahahaha kan je diegene appen oid?

1 like

Kijk je de nightstalker?

1 like