Wat je even kwijt wil #47

Sterke @Luzarl, heel erg veel liefs en kracht toegewenst. :heart:

Ik lig nog heerlijk in mijn bed te stinken. Ik kon vannacht totaal niet slapen en tot 5 uur liggen spoken. Maar blijkbaar toch nog in slaap gevallen.

1 like

Ik ben een misdaad tegen de mensheid begaan. Ik heb een tosti gemaakt met 15+ smeerkaas. En het was best te doen.

4 likes

Verbrand je dan niet heel snel je mond

Ik heb voor de verjaardag van mijn vriend in medio april een (gratis annuleerbare) suite met 2 persoons bubbelbad en roomservice ontbijt geboekt :bathtub::person_in_lotus_position:t2: Duimen dat het door kan/mag gaan

13 likes

Nee viel mee. Maar heb m niet heel lang erin gelaten want had er ook tomaat op en dat wordt zo tering heet, daar had ik geen zin in.

Ik heb wat sieraden van MyJewellery op het oog maar twijfel een beetje over de kwaliteit, hebben mensen hier ervaring mee? Of weet iemand nog leuke webshops in dezelfde prijscategorie?

Ik vind de kwaliteit wisselend. Ik heb alleen zilverkleurige sieraden en sommige blijven jaren mooi en andere zijn toch donker verkleurd.

1 like

Ik kijk VVAL terug en nuchter luisterend op zondagmiddag is de zuiverheid toch wel ver te zoeken bij veel artiesten. Snelle is wel top trouwens

Wilde net iemand bellen maar kreeg voice-mail, ik dacht nee dat ga ik niet inspreken. Had op de achtergrond een documentaire van 1 of andere seriemoordenaar. Je hoort 1 schot, en toen hing ik op. Zo fout he haha het lijkt wel een dreiging.

37 likes

Ik vind het soms echt zo jammer dat mijn (sociale) energie zo beperkt is. Ik werk nu 36 (straks gelukkig 32) in een ziekenhuis, maar ik kwam dus tegen dat ze bij profvoetbalclubs heel vaak paramedisch personeel zoeken voor in de medische staf van de jeugdopleiding. Dat is allemaal vrijwillig, maar het lijkt me zó leuk. Alleen het is vaak 1,5 dag en elke week vijf dagen werken trek ik echt niet. En maar drie dagen in het ziekenhuis werken gaat m qua salaris ook niet echt worden. Soms haat ik het echt dat ik eigenlijk echt minimaal 2,5-3 dagen nodig heb om gewoon thuis te zitten en niks te doen om weer enigszins opgeladen te zijn.

4 likes

Al mijn sieraden zijn van hen en alles is nog mooi. Verkleurd niks, kleding is er vreselijk maar sieraden echt prima.

1 like

Hahahaha kan je diegene appen oid?

1 like

Kijk je de nightstalker?

1 like

Ja dat heb ik maar snel gedaan :joy: @Soy.peor ja die kijk ik idd!

2 likes

Hahaha ik schrok laatst van dat schot. Kan me voorstellen dat het een dreigende voicemail was :joy:

2 likes

Ik erger me eraan dat sommige mensen zich altijd met me lijken te bemoeien. Ga een eigen leven zoeken ofzo. Ik ga de verwarming niet aandoen, omdat jij het koud hebt en de temperatuur in mijn huis ongezond vindt. :woman_shrugging: Is overigens niet voor het eerst dat ze zich ergens mee bemoeit, maar doet dat met bijna alles dat ik zeg.
Die persoon is niet bij mij thuis en komt hier ook nooit verder (even voor de duidelijkheid).

1 like

Ik vind dat altijd zo irritant, als ik met een trui aan wil zitten laat me!

Ja, ik dus ook. En sowieso is de ene 15 graden in een huis de andere niet. In mijn huidige huis (heb aan beide kanten en beneden buren, huis is van eind jaren 90) kan het prima, maar in mijn oude huis (op een hoek (Verdieping 3-5), halverwege de jaren '70 gebouwd) was 15 veel te koud.

1 like

Ja precies het is ook heel verschillend, wij hebben een jaren 60 maar zitten wel tussen twee bejaarden in. Hier hoeft het, als de verwarming aan gaat, ook niet hoger dan 16 graden.