Bejaarden zetten de verwarming meestal op standje sauna, haha. Hier is 18 de echte max en dan is het meestal loeiheet.
Wilt er iemand voor mij werken? Heb totaal geen zin in mijn avonddienst.
Oh my way!
Thnx het is de HIC afdeling rechts om de hoek
Same! Moet nu beginnen tot 23:00, echt GEEN ZIN IN
er loopt een VOG aanvraag voor mij en ben opeens bang dat ik onwetend een strafblad van 10 A4 heb
Ik eet nu wasabi ginger chips doordat dat laatst werd getipt in het stel je vraag topic. Yummy
Pffff ik heb zo geen energie vandaag. Moet douchen en in beweging want zou Ajax gaan zien winnen bij een vriendin. Maar ik wil gewoon niet. Maar van hier blijven liggen word ik ook niet gelukkig
Ik heb vanmorgen 4 dagen eind juli/begin augustus een hotel geboekt voor mān dochter en mij. In Zandvoort aan zee met zeezicht, een balkon en vlakbij het strand.
Het is gewoon in Nederland dus en niet zo lang maar vind het best spannend voor het eerst alleen met haar op vakantie te gaan. Maar heb er ook zin in! Hopelijk kan het tegen die tijd weer. En hebben we mooi weer
Wat doen jullie met sieraden die je niet meer draagt? En dan niet hele mooie die je kunt verkopen, maar gewoon leuke oorbellen van de Six ofzo die je smaak niet meer zijn zeg maar. Ik heb wel eens wat naar de kringloop gebracht maar ben ook een beetje bang dat ze dan kwijtraken tussen alle ingeleverde spullen
Kringloop of aan iemand anders geven. Stuur dan een foto met spullen die ik weg doe en vraag als iemand het wil hebben (zusje, moeder, vriendin)
Ik breng eens in de zoveel tijd kleren naar de kledingbank (let op, bank, niet bak), daar zijn ze ook blij met sieraden dus die zou ik daarbij stoppen! Best een goed idee eigenlijk, ik heb nog een hoop oude sieraden liggen die ik niet meer draag en die prima weg kunnen maar ik was ze een beetje vergeten. Volgende keer neem ik ze mee met de donatie!
Ik moet overstappen naar een andere tandarts maar zit er al de hele tijd tegenaan te hikken. Ben al de hele dag moed aan het verzamelen om mijn oude tandarts een mailtje te sturen
Morgen krijg ik mijn nieuwe stofzuiger binnen, hyped natuurlijk.
Nieuwe denk techniek voor mijn paniek/autist hoofd bedacht, het is drukker buiten dan voorheen en raakte daar hele tijd van over de emmer.
Vandaag doe ik de āif you canāt beat them, join themā test, het lijkt te werken want ben niet helemaal overprikkeld na het hardlopen.
Maar kan ook komen omdat ik nu op zaterdag de duurloop doe en dat is sowieso chiller dan zaterdag kort rondje en zondag lang. Nu heb ik mooi herstel ronde van gister gehad.
Uh het lijkt super leuk en grappig bij bol en coolblue maar het is echt afzien en hard werken en bullshit over je heen krijgen
Ik zeg ook nergens dat het niet zo is?
Dan is het toch geen baan waar je de hele dag grapjes kan maken
Coolblue en Bol hebben vast een marketing afdeling waar ze dit soort grappen bedenken. Hun social media support is ook vaak gevat. Geen enkel werk is 100% grapjes maken en lang leven de lol, overal is er wel wat. Denk zelfs dat het beroep van een cabaretier niet 100% grapjes maken is.
Ja dat snap ik