Ja dat heb ik maar snel gedaan @Soy.peor ja die kijk ik idd!
Hahaha ik schrok laatst van dat schot. Kan me voorstellen dat het een dreigende voicemail was
Ik erger me eraan dat sommige mensen zich altijd met me lijken te bemoeien. Ga een eigen leven zoeken ofzo. Ik ga de verwarming niet aandoen, omdat jij het koud hebt en de temperatuur in mijn huis ongezond vindt. Is overigens niet voor het eerst dat ze zich ergens mee bemoeit, maar doet dat met bijna alles dat ik zeg.
Die persoon is niet bij mij thuis en komt hier ook nooit verder (even voor de duidelijkheid).
Ik vind dat altijd zo irritant, als ik met een trui aan wil zitten laat me!
Ja, ik dus ook. En sowieso is de ene 15 graden in een huis de andere niet. In mijn huidige huis (heb aan beide kanten en beneden buren, huis is van eind jaren 90) kan het prima, maar in mijn oude huis (op een hoek (Verdieping 3-5), halverwege de jaren '70 gebouwd) was 15 veel te koud.
Ja precies het is ook heel verschillend, wij hebben een jaren 60 maar zitten wel tussen twee bejaarden in. Hier hoeft het, als de verwarming aan gaat, ook niet hoger dan 16 graden.
Bejaarden zetten de verwarming meestal op standje sauna, haha. Hier is 18 de echte max en dan is het meestal loeiheet.
Wilt er iemand voor mij werken? Heb totaal geen zin in mijn avonddienst.
Oh my way!
Thnx het is de HIC afdeling rechts om de hoek
Same! Moet nu beginnen tot 23:00, echt GEEN ZIN IN
er loopt een VOG aanvraag voor mij en ben opeens bang dat ik onwetend een strafblad van 10 A4 heb
Ik eet nu wasabi ginger chips doordat dat laatst werd getipt in het stel je vraag topic. Yummy
Pffff ik heb zo geen energie vandaag. Moet douchen en in beweging want zou Ajax gaan zien winnen bij een vriendin. Maar ik wil gewoon niet. Maar van hier blijven liggen word ik ook niet gelukkig
Ik heb vanmorgen 4 dagen eind juli/begin augustus een hotel geboekt voor m’n dochter en mij. In Zandvoort aan zee met zeezicht, een balkon en vlakbij het strand.
Het is gewoon in Nederland dus en niet zo lang maar vind het best spannend voor het eerst alleen met haar op vakantie te gaan. Maar heb er ook zin in! Hopelijk kan het tegen die tijd weer. En hebben we mooi weer
Wat doen jullie met sieraden die je niet meer draagt? En dan niet hele mooie die je kunt verkopen, maar gewoon leuke oorbellen van de Six ofzo die je smaak niet meer zijn zeg maar. Ik heb wel eens wat naar de kringloop gebracht maar ben ook een beetje bang dat ze dan kwijtraken tussen alle ingeleverde spullen
Kringloop of aan iemand anders geven. Stuur dan een foto met spullen die ik weg doe en vraag als iemand het wil hebben (zusje, moeder, vriendin)
Ik breng eens in de zoveel tijd kleren naar de kledingbank (let op, bank, niet bak), daar zijn ze ook blij met sieraden dus die zou ik daarbij stoppen! Best een goed idee eigenlijk, ik heb nog een hoop oude sieraden liggen die ik niet meer draag en die prima weg kunnen maar ik was ze een beetje vergeten. Volgende keer neem ik ze mee met de donatie!
Ik moet overstappen naar een andere tandarts maar zit er al de hele tijd tegenaan te hikken. Ben al de hele dag moed aan het verzamelen om mijn oude tandarts een mailtje te sturen
Morgen krijg ik mijn nieuwe stofzuiger binnen, hyped natuurlijk.