Nieuwe denk techniek voor mijn paniek/autist hoofd bedacht, het is drukker buiten dan voorheen en raakte daar hele tijd van over de emmer.
Vandaag doe ik de ‘if you can’t beat them, join them’ test, het lijkt te werken want ben niet helemaal overprikkeld na het hardlopen.
Maar kan ook komen omdat ik nu op zaterdag de duurloop doe en dat is sowieso chiller dan zaterdag kort rondje en zondag lang. Nu heb ik mooi herstel ronde van gister gehad.
Uh het lijkt super leuk en grappig bij bol en coolblue maar het is echt afzien en hard werken en bullshit over je heen krijgen
Ik zeg ook nergens dat het niet zo is?
Dan is het toch geen baan waar je de hele dag grapjes kan maken
Coolblue en Bol hebben vast een marketing afdeling waar ze dit soort grappen bedenken. Hun social media support is ook vaak gevat. Geen enkel werk is 100% grapjes maken en lang leven de lol, overal is er wel wat. Denk zelfs dat het beroep van een cabaretier niet 100% grapjes maken is.
Ja dat snap ik
vier zo (zéér) verlaat sinterklaas met m’n familie en heb voor iedereen een gedicht geschreven maar het langste en beste gedicht is natuurlijk voor m’n hond <3
Wat voelt dit rot, aangifte doen tegen iemand die je ‘lief’ hebt.
Maar ik heb de 25ste een afspraak bij de politie staan ik moet voor mijzelf opstaan niet voor een ander.
Ah, wat zwaar zeg, maar ook wat goed!
Je moet het zeker doen voor jezelf! Goed en knap dat je dit doet💕
Heb de hele middag mijn nieuwe bed in elkaar zitten knutselen en het ziet er zo groot en fancy uit Heb het gevoel dat ik in een hotelkamer lig. En nu lekker allemaal lekker Indiaas eten besteld en daarna ga ik naar bed
Mijn weekenden voelen soms zo verloren. Of misschien beter, ik voel me soms zo verloren in een weekend. Kan niet wachten tot het een acceptabele tijd is om te gaan slapen vandaag. En naast dat morgen dan gewoon de doordeweekse dagen weer starten, lig ik morgen op de meest depressieve dag van het jaar met m’n luie reet in een bubbelbad op m’n hotelkamer
Vrijdag nieuwe tape gehad van de fysio, die zat uiteindelijk zo strak dat ik vrijdag twee paarse teentjes had. Half los gehaald en met douchen liet het vanochtend helemaal los. Net zelf met youtube geplakt, op de manier hoe hij het ook doet, dus nu ben ik natuurlijk 100% pro na 1 keer plakken. (Nee, natuurlijk niet.)
Knap!!
Lekker genieten morgen! Neem veel eten mee en stuur foto’s
Oke nee, dan is Hachi echt een topfilm. Pfoe
Ik heb dat punt nog nooit bereikt
Ik ben de hele dag al zo moe Ook al 2x op de bank in slaap gevallen. Ik ga nu maar ff snel eten en dan maar gewoon slapen. Want ik zit mezelf ook alleen maar te irriteren dat ik van mezelf iets moet gaan doen. Morgen dan maar weer een dag