Ik heb de zondag avond blues en moet wachten tot mijn vriend de keuken heeft opgeruimd zodat ik alvast het eten voor maandag en dinsdag kan maken want worden twee drukke dagen. Nul zin in. Was het nog maar vrijdag en dat ik met een wijntje een Disney film kon gaan kijken en geen wekker hoefde te zetten.
Ik ben heel content met mijn keuze maandag als vrije dag te kiezen
Voor iedereen die ff wil dansen in de woonkamer op uitgaansmuziek uit de 10s: de playlist 2010âs OG CLUBBING DAYS
zij: rustig en pasteltinten
hij: stoer hout en industrieel
Classic VT Wonen
Ik heb morgen een verplichtte vrije dag. Het voelt zo raar. Vooral omdat het zo vroeg in het jaar valt. En ja wat kun je nu anders doen. Euh niks.
Mijn vriend had voor vanavond zelf pizza gemaakt en het was zĂł lekker!
Altijd als ik te lang niks eet of te lang te weinig eet krijg ik zoân pijn in mn maag. En dat gaat niet over van eten, daar wordt het dan erger van en mân darmen gaan dan ook zo krampen ik zit echt kapot te gaan in de tram
Nice, ik ga zo goed op dit soort afspeellijsten. Ook met sporten thuis
Edit: en 2010 was mijn Erasmus jaar toen ik in MĂĄlaga zat dus sowieso heel goede herinneringen aan alle nummers uit die tijd
Had een fles dopje in een plat en open doosje doosje gedaan. Kat is nu aan het sjoelen
Gooi al je speelgoed wat je ooit gekocht hebt uit het raam. Een simpel doosje en dopje is voldoende.
Ohh dit heb ik ook, dat het voelt alsof mijn maag helemaal vacuĂŒm gaat. Slecht voor mân dieet wel
Zo herkenbaar. En het is zo naar.
Omg voor het eerst in jaren zijn mijn nagels weer helemaal kort, maar had echt geen keus Moet ook echt aan zoveel dingen wennen, maak bijvoorbeeld contant typefouten en hoe knijpen mensen met korte nagels hun mee-eters/puisten uit???
Dat Mamaâs Boy op TLC moet toch nep zijn?
Ja vooral Shekeb en zijn moeder vind ik absurd. Ik had het allang uitgemaakt als ik Emily was
Morgenochtend naar de huisarts om het interne onderzoek dat ze gestart waren vanwege die bewuste avond met mijn moeder te bespreken. Betwijfel of er veel is uitgekomen. En smiddags de eerste therapiesessie met mijn psych. 0.0 zin in.
Ik heb airpods pro besteld bij die blauwe coole winkel. Ze komen morgen binnen dus een Blue Monday voor mij, maar dan wel een goede.
@Twonights, komt die afspeellijst extra goed van pas
Ik kijk dit ook maar geloof 90% niet. De manier waarop ze praten is zo nep haha
Tot nu toe voelde elke dag in 2021 als een blue monday dus ben helemaal klaar voor morgen
Sterkte morgen
Dank je